ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 01/26/2019 12:03 AM

Harley
Ik glimlachte zwakjes als ik zijn lippen voelde. 'Goed.' zei ik tevreden tegen zijn lippen. 'Nu de kinderen toch bezig zijn... zullen we eens kijken of de vering van ons matras aan vervanging toe is?' vroeg ik met geile oogjes terwijl ik mijn handen onder zijn shirt liet glijden naar zijn borstkas.

Damion
Ik knikte en keek naar de kinderen die al netjes aan tafel zaten. Zelf ging ik ook aan mijn plek aan het hoofd van de tafel zitten en keek op als de servants binnen kwamen om het eten op te dienen. Zodra iedereen had knikte ik. 'Smakelijk iedereen.'zei ik en begon met eten waarna ook de kleintjes hun boordjes leeg begonnen te eten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 01/27/2019 11:16 PM

Nick
Als ze dat van me vraagt grijns ik “ik mag wel vader nu zijn.. maar ik ben nog steeds die tiener jongen die graag zijn vriendin pleziert.” Ik sloot de deur achter me en zoende haar vervolgens teder terwijl mijn handen ondertussen haar bloesje open knoopte.

Zullen we over gaan op de nieuw generation?

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37

« Back to forum