ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 09/17/2019 06:02 PM

Benjamin

Mijn ogen werden fel blauw "ik laat haar gewoon alles vergeten." Zei ik tegen ze ik liep op haar af en keek in haar ogen." Je hebt me nooit ontmoet" als ik Sam naar binnen zie komen kijk ik hem kort aan maar focus ik me weer op Juniper." Je hebt nooit van me gehouden" ging ik langzaam verder " en je bent een simpel schoolmeisje die familie is van een machtige familie." Engelen konden door verbena heen mensen hun geheugen laten vergeten we waren dan ook sterker dan duivels." Ga hier weg" zei ik toen terwijl ze precies deed wat ik zeg. Sam keek zijn zusje na naar buiten terwijl hij me aankeek "dus waar waren we?"

Dawn
Ik werd de volgende morgen wakker in sterke gespierde armen. De kamer rook naar seks en mijn dag kon niet beter beginnen. Ik gaf Sawyer een kusje op zijn lippen terwijl hij sliep en kwam vervolgens naakt overeind. God wat was het gister een puinhoop. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 09/17/2019 09:26 PM

Juniper
Ik werd wakker in mijn bed en ik voelde me anders. Heel anders. Ik beet op mijn lip en begon me maar weer klaar te maken voor school. Verschrikkelijke school waar ik iedere dag weer naar me hoofd kreeg geslingerd dat ik niks waard was. Maar een gewoon mensen meisje. Ik wou niet meer naar die school. Ik wou hier überhaupt niet meer leven, maar dat zouden mijn ouders nooit toestaan.

Sawyer
Ik werd wakker van het kusje op mijn lichaam en grijnsde. Snel pakte ik Dawn haar arm en trok haar terug op bed. 'Goedemorgen.' zei ik en drukte mijn lippen teder tegen de hare. Ik had geen flauw benul hoe laat het was en het kon me ook weinig interesseren. Ik had mijn Dawn terug, voor de rest maakte niks meer uit.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39

« Back to forum