Ik weet niet wat het is

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Ik weet niet wat het is

from Supermodelkaty on 08/05/2015 09:40 PM

Thnx voor je reactie. Maar ik ben er achter hekomen dat het aan mij ligt. Dat kun je allemaal lezen op mijn topic: Ik weet wat het is...
(Eigenlijk een vervolg op dit topic) 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Ik weet niet wat het is

from Definitie on 08/05/2015 09:30 PM

ik denk eigenlijk niet dat mensen je express negeren. of zeker niet bewust tegen jou! Ik zit nog niet zo lang op deze site en ik ben ook niet echt actief, dus ik weet niet precies hoe alles er aan toe gaat, maar hoe ik het zie zijn er sowieso vrij weinig mensen online. Dit zorgt er sowieso ook wel voor dat minder mensen kunnen reageren.
Het is stom dat je dat gevoel hebt, maar mensen vinden je sowieso niet stom hoor!  

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Ik weet niet wat het is

from Writer4ever on 08/05/2015 09:27 PM

Nou, ik vind dat erg jammer dat je je een beetje uitgesloten voelt! Want ik denk dat het zeker niet de bedoeling is van mensen om je te negeren. Ik heb een ORPG met je, en ik weet dat ik misschien niet altijd reageer maar dat komt omdat ik niet altijd zin heb in ORPG te doen, en ook vaak geen inspiratie. Dus trek je daar sowieso niets van aan aub. Daarnaast zal ik zeker een keer een kijkje gaan nemen op je blog! Ik las net dat je een beetje verlegen bent, ik kan je zeggen dat ik ook erg verlegen ben. Ik voel me daardoor ook soms uitgesloten, op vakantie vorig jaar bijvoorbeeld, was ik in het begin een beetje stiller dan mijn zus en plots ging iedereen de hele week tegen mijn zus praten en sloten ze mij een beetje uit. Ik weet dus wat een rotgevoel het is. Maar nu ben ik op kamp geweest en heb mezelf bevolen om vanzelf tegen mensen te praten en het heeft echt gewerkt! Ik weet dat dat soms een beetje moeilijk is om je zomaar te mengen in een gesprek, maar je moet het zeker doen! Ik had ook bang om een beetje buitenbeentje te zijn op deze site, omdat ik er een beetje later ben bij gekomen en omdat ik geen GoSupermodel had. Maar je meot gewoon op genoeg dingen reageren en zelf eigenlijk heel onnuttige forums aanmaken en dan leer je meerdere mensen kennen! Ook stuur ik gewoon random mensen die online zijn een vriendschapsverzoek, moet je ook een keer proberen. En dan vervolgens een keer wat naar hen sturen :)
x Margo 

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ik weet niet wat het is

from Anelore33 on 08/03/2015 10:38 AM

Graag gedaan en ik hoop het ook voor jou. Maar je zei toch eens tegen mij dat je verlegen was, toch? Wel, wat ik je aanraad probeer je verlegenheid wat weg te werken. Ofcourse is dat moeilijk maar het is absoluut het proberen waard. Probeer wat meer met je klasgenoten in contact te komen, meisjes én jongens. Dan zal het gevoel verdwijnen op school en ga je je niks meer aantrekken wat er gebeurd op deze site. Meestal als ik problemen weg, of beledinging, of ik denk dat ik genegeerd word, dan lach ik dat allemaal weg. Ik doe alsof het me niet aantrekt en meestal werkt dat ook. Hopelijk werkt het ook bij jou en ben je snel van dat vervelende gevoel af. 

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Ik weet niet wat het is

from Supermodelkaty on 08/02/2015 11:08 PM

@ Anelore : Thnxx,  ik hoop ook dat ik dat gevoel kwijt raak. Op school jeb ik ook vaak last van dat gevoel en ik vindhet irritant worden maar ik kan er niks aan doen.

@ EternalLove : ja, dat kan. Maar het gevoel had ik ook al op gsm. Maar hier heb ik het over het algemeen iets minder, hier kan ik mezelf"troosten" omdat er niet vaak erg veel mensen online zijn.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik weet niet wat het is

from EternalLove on 08/02/2015 05:37 PM

Het is niet omdat er niet op je wordt gereageerd dat je met opzet wordt genegeerd omdat mensen je niet leuk vinden. Het kan zijn omdat ze het topic niet meer openen en je reactie niet meer lezen of gewoon simpelweg niet weten wat ze zouden moeten reageren op jou.

Dit hier is geen gSm, al is het een vervangsite ervan. De mensen die denken dat ze zoveel beter zijn, die mensen willen neerhalen en noem maar op, die zijn oftewel ergens anders oftewel achtergebleven op gSm (zat er onlangs nog even op, was al direct offline gegaan omdat ik me er gewoon ergerde aan het achterlijke niveau). Maar hier zijn er niet echt mensen die kwade bedoelingen hebben :)

Reply

lea.000
Deleted user

Re: Ik weet niet wat het is

from lea.000 on 08/02/2015 04:54 PM

Awhhh.. meisje toch. Daar moet je echt niet op letten. Ik denk dat iedereen dat gevoel wel eens heeft. Geen zorgen , het gaat wel over en er zijn altijd meiden die voor je klaar staan en je niet negeren. Als je problemen hebt zijn er sowieso wel meerdere mensen die naar je willen luisteren en je willen steunen en/of raad willen geven. Ik hoop voor jou dat dat gevoel snel over gaat. :)

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ik weet niet wat het is

from Anelore33 on 08/02/2015 04:44 PM

Awhhh.. meisje toch. Daar moet je echt niet op letten. Ik denk dat iedereen dat gevoel wel eens heeft. Geen zorgen , het gaat wel over en er zijn altijd meiden die voor je klaar staan en je niet negeren. Als je problemen hebt zijn er sowieso wel meerdere mensen die naar je willen luisteren en je willen steunen en/of raad willen geven. Ik hoop voor jou dat dat gevoel snel over gaat. :)

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Ik weet niet wat het is

from Supermodelkaty on 08/02/2015 12:58 PM

Thnx voor jullie reacties. Ik weet dat de mensen dat vast niet express doen. Maar omdat ik wel een beetje onzeker ben, stel ik me soms wel aan. Ik krijg erg sterke overdreven gevoelens en dan nemen mijn gdachtes me helemaal over en dan doe ik dus zoiets. 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

lea.000
Deleted user

Re: Ik weet niet wat het is

from lea.000 on 08/02/2015 12:34 PM

Dat doen de mensen van dat forum vast niet expres! En...ik weet eigenlijk niet wat ik nog meer moet zeggen...

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum