Terugblik 2015

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Terugblik 2015

from Supermodelkaty on 12/31/2015 03:53 PM

Laten we hier allemaal onze terug blikken van 2015 plaatsen! Zowel je hoogte- als je dieptepunten van 2015.

Zo kan je er achter komen wat je in 2016 wilt verbeteren en wat je gewoon zo wilt houden. Dus laten we het gewoon met elkaar delen. Zo kan je ook anderen misschien helpen door jouw gebeurtenissen op te schrijven. Het is ook goed voor jezelf, want je schrijft het jaar 2015 van je af. Zo kan je weer helemaal opnieuw beginnen in 2016.

Mijn terug blik:
Overlijden van mijn oud-oom, heerlijke vakantie op Texel, echt hulp gezocht op school voor mijn problemen, faalangst training begonnen, nieuwe klas ontmoet, rotgevoel achter me kunnen laten, hulp gekregen op Hm, eindelijk leuke muziek gevonden om te luisteren, mijn hart kunnen luchten hier op Hm bij de liefste mensen, geweldige mensen hier ontmoet.
Dus kortom, ik wil iedereen hier op Hm bedanken dat ze er voor me zijn en me hebben geholpen. Thnx <3

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 12/31/2015 04:57 PM.

floflotje
Deleted user

Re: Terugblik 2015

from floflotje on 12/31/2015 04:28 PM

Diepte punten waren vakantie 2015 want dies compleet verknalt, Zayn leaving the band, en het overlijden van mijn Tante, Neef en Kennis, goede vriendin van me die ging verhuizen, en dat ik naar een andere klas moest, en niet naar Brussel mogen voor het OneD concert, haha

De hoogte punten waren Hugo (een knapperd van vakantie ;)), over een rot gevoel heen kunnen zetten, van de rotsen afspringen in de IJsel, zwarte pieten spelen bij de winkels, en Anoek meteen (Internet best friend) En eigenlijk ook wel het blijven smeken voor Brussel ;)

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Terugblik 2015

from Writer4ever on 12/31/2015 04:43 PM

Ik weet niet meer precies wat er allemaal is gebeurde maar deze herinner ik me nog goed

Leuke vakantie in Kos, m'n nieuwe klas ontmoet (die vrij leuk is btw), inleefdagen, lelijke foto's om mijn verjaardag, crush, HM ontdekt en er in de grote vakantie verslaafd aan raken, ruzie met m'n beste vriendins ex & toen ze nog samen waren mocht ik hem echt niet (player), afscheid van een meisje dat even oud is door kanker, afscheid van mijn nocht haar tante door kanker, nieuwe campus

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Terugblik 2015

from SadnessWillNeverEnd. on 12/31/2015 05:27 PM

Uhh is het raar dat ik me alleen maar slechte dingen herinner? :$

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Terugblik 2015

from Supermodelkaty on 12/31/2015 06:09 PM

Uhh is het raar dat ik me alleen maar slechte dingen herinner? :$

Het is niet heel raar, want slechte dingen herinner je beter. Maar probeer ook wat positieve dingen op te noemen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Terugblik 2015

from SadnessWillNeverEnd. on 12/31/2015 06:18 PM

Het is niet heel raar, want slechte dingen herinner je beter. Maar probeer ook wat positieve dingen op te noemen.

Uhmm.. vijftien geworden, al vond ik dat zo bijzonder niet, Yuki gekregen, mijn haar turquoise geverfd en daarvoor nog allerlei dingen ondergaan, Mowin gekocht, maar hebben haar nog niet, leuke mensen erbij ontmoet en ja meer kan ook ook niet bedenken.

Als ik dit zo zie besef ik me wel dat ik een saai leven heb. 

Reply Edited on 12/31/2015 06:19 PM.

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Terugblik 2015

from Violet. on 12/31/2015 06:49 PM

Diepte punten: eetproblemen, gepest, alleen voelen, ruzie's, slechte cijfers, slecht rapport, ouders teleurstellen, verslaving, snijden, eten uitkotsen, me tante uit spanje die is overleden, de begravenis niet kunnen meemaken, het vake ziek zijn.

Hoogte punten
3 maanden clean, hulp gezocht, weer contact hebben met oude vrienden, mijn muziek smaak gevonden, het kunnen vinden wat me blij maakt, hello model, admin zijn op hello model, coflict opgelost met vriendinnen op school,

Meer kan ik niet op komen haha, maarja ik hoop dat 2016 beter gaat worden! En daar ga ik hard me best voor doen.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Terugblik 2015

from Supermodelkaty on 12/31/2015 06:54 PM

Meer kan ik niet op komen haha, maarja ik hoop dat 2016 beter gaat worden! En daar ga ik hard me best voor doen.

Het is ook lastig, je moet wel even over een heel jaar denken. Een heel jaar aan gebeurtenissen opschrjven is niet niks, maar dit gaat vooral over je gebeurtenissen die nog echt in je geheugen zitten. Maar ik hoop het sowiso voor iedereen en ik hoop ook echt dat iedereen zijn best gaat doen!

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

« Back to forum