Wat zou jij graag willen op HelloModel?

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Dream

26, female

  Level 16

Posts: 375

Wat zou jij graag willen op HelloModel?

from Dream on 01/23/2016 03:10 PM

Hee lieve mensen ^_^

Zoals de titel luidt: wat zouden jullie graag willen op HelloModel?


Wat een rare vraag, hé? xd Ik weet het. Hoe zou HelloModel leuker kunnen zijn?

Jullie beseffen vast en zeker wel dat niet alles (en zelfs heel veel) dingen niet mogelijk zijn. Maar we zijn dan ook slechts een community-website.

Wat voor activiteiten zou je graag hebben? Als ik me goed herinner van gosupermodel was er elke vrijdag een speciale activiteit. Dan werd er een afspeellijst van youtube op het adminforum gezet en mensen kwamen gezellig kletsen. Veel mensen kwamen slechts voor admin en de mods, op HelloModel, nja, de admins en mods zijn altijd op het forum, dus dat is niet zo'n grote meerwaarde Maar zou het niet fijn zijn als we  een bepaalde dag in de week 'speciaal' maken?

Mensen kunnen ook livestreamen of we kunnen een chat starten of ....?

Er zijn zeker nog genoeg mensen hier ^_^ We kunnen alleen maar proberen om van HelloModel een leukere plek te maken :)


Ik heb zo'n ideetje om een giveaway te doen voor HelloModel-leden alleen. Bv. volgende week vrijdag spreken we af om 20u. En dan houd ik een competitietje (een leuke, gezellige) op het forum en wie wint krijgt dan van mij een pakketje met leuke spulletjes/iets kleins? Ik wil het heus wel organiseren!


Of hebben jullie nog andere ideetjes?


Laat gerust weten!


Groetjes,

Dream aka Heleen ^^
 

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Wat zou jij graag willen op HelloModel?

from Anelore33 on 01/23/2016 05:25 PM

Daar had ik nog niet eens aangedacht. Ik mis misschien wel enkele spelletjes waarmee je dan coins mee kunt verdienen. 
Zoiets lijkt me wel leuk, ja.  

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Wat zou jij graag willen op HelloModel?

from Supermodelkaty on 01/23/2016 06:14 PM

Weerwolven, zoals op gsm of zo'n spookhuis spel. Dat vond ik leuk.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

lea.000
Deleted user

Re: Wat zou jij graag willen op HelloModel?

from lea.000 on 01/24/2016 10:50 AM

Daar had ik nog niet eens aangedacht. Ik mis misschien wel enkele spelletjes waarmee je dan coins mee kunt verdienen. Zoiets lijkt me wel leuk, ja.

mij ook! en ik zou zo graag de chatkamer weer willen...die kon je dan inrichten, creatief zijn, 'toneelstukjes' doen, soort van...maar dat kan niet, dat vind ik zo jammer.......

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: Wat zou jij graag willen op HelloModel?

from ide11 on 01/24/2016 11:04 AM

Ja dat was altijd zo enorm leuk

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Wat zou jij graag willen op HelloModel?

from Writer4ever on 01/24/2016 02:18 PM

Lijkt me leuk om zo een dingen te organiseren, maar uiteraard wordt er nu ook al niemand tegen gehouden om weerwolven ofzo op het topic te doen :)

Leuk idee!
Die give away is ook een leuk idee!

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Wat zou jij graag willen op HelloModel?

from Supermodelkaty on 01/24/2016 03:09 PM

Lijkt me leuk om zo een dingen te organiseren, maar uiteraard wordt er nu ook al niemand tegen gehouden om weerwolven ofzo op het topic te doen :) Leuk idee! Die give away is ook een leuk idee!

Naja, ik wil best weerwolven of zo'n spookhuis spel organiseren, maar ik weet niet hoe dat precies doet. Anders had ik het allang gedaan.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

« Back to forum