O || Forbidden Love (18+)

Erste Seite  |  «  |  1  |  2 [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Writer4ever

23, Weiblich

  Level 16

Care Team

Beiträge: 1665

Re: O || Forbidden Love

von Writer4ever am 20.04.2016 09:50

Allison
Ik ben blij als het eindelijk pauze is. Ik heb nog liever les dan al dat gezaag over het hele schooljaar. Ik probeer zo onopvallend mogelijk mijn weg te banen door een hele massa mensen heen. Ik haat het dat er over in de gangen een grote troep mensen staat, waar je dan doorheen moet. Met een grote zucht kijk even om me heen als ik tussen de massa uit ben. Ik adem frisse lucht in en ga naar buiten. Onderweg zie ik de nieuwe leerkracht staan, spontaan verschijnt er een kleine glimlach om mijn lippen, maar ik loop gewoon door. Kate komt meteen naar me toe. "Heb je dat lekkerding al gezien?" vraagt ze en knikt naar de leraar die je door de glazen wand kan zien staan. Glimlachend knik ik. "Heb er al mee gepraat. Hij is een leeraar." "Dan meen je niet? Welk vak?" Op die vraag kan ik niet antwoorden, want dat wou hij niet zeggen, dus hef ik maar gewoon mijn schouders op.

Antworten

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: O || Forbidden Love

von Leena6 am 21.04.2016 06:02

Luke

Ik zie leerkrachten in en uit de leraarskamer komen. Een paar die ik deze morgen had gesproken komen bij me zitten en  maken snel een praatje. 'al je klassen gevonden?' Vraagt een meneer die schuin tegenover zit. Ik kijk op van het boek met lijsten en ik knik. 'ja , dat ging wel.' Zeg ik vriendelijk. 'ik had hulp van iemand die voorbij liep toen ik een klas niet vond.' De meneer glimlacht en neem dan zijn spullen weer bij elkaar. 'moet je vandaag nog ergens heen?' Vraagt hij tenslotte. Ik schud mijn hoofd. 'neen , ik ben geen klassenleraar dus ik ga straks naar huis.' De leerkracht neemt zijn tas .'dan wens ik je veel succes morgen , Meneer Adams.'

Antworten

Writer4ever

23, Weiblich

  Level 16

Care Team

Beiträge: 1665

Re: O || Forbidden Love

von Writer4ever am 21.04.2016 06:31

Allison
Het is eindelijk het einde van de dag en ik kan weer naar huis vertrekken. Het was een ongelooflijk saaie dag. Ik neem mijn fiets uit de fietsenstalling en begin aan mijn weg naar huis. Ik moest best ver fietsen, maar aangezien er in mijn dorpje een slechte openbaarvervoer verbinding is, moet ik wel. Het is ongeveer 3 kwartier fietsen van school tot aan mijn huis. Het zou korter zijn kunnen geweest als ik de hele tijd langs de weg zou rijden, maar dat is te gevaarlijk. Gelukkig brengt mam me wel snel naar school als het slecht weer is. En zoals vandaag is het prachtig weer en dan heb ik geen probleem met fietsen. Voor ik het weet ben ik al thuis. Ik rijd de oprit op en parkeer mijn fiets onder de carpoort, waarna ik naar binnen toe ga. We hadden nog geen huiswerk voor morgen, dus ga ik snel wat eten en dan kan ik daarna nog wat buiten in de zon gaan liggen.

Antworten

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: O || Forbidden Love

von Leena6 am 21.04.2016 06:47

Luke

Ik loop naar de parking naar mijn auto. Ik trek het portier open en ga erin zitten. Ik steek mijn sleutel erin en start de auto. Ik rij de parking af  richting mijn appartement . Ik rij de garage in en parkeer men auto. Ik stap uit en loop naar mijn appartement. Eenmaal ik binnen ben laat ik mijn rugzak in een hoek liggen ,schop ik mijn schoenen uit en ga in de zetel zitten. Ik doe de tv aan en haal drinken uit de koelkast

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2

« zurück zum Forum