O || Her boyfriend (18+)

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  10  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Ellytjevdb on 08/04/2016 06:39 PM

Leila
Gelukkig begrijpt hij mijn hint en draait hij de rollen weer om. Ik lig weer op mijn bed, terwijl hij boven me uittorent. Zoals ik al had gehoopt, trekt hij mijn slipje uit. Al vrij snel volgt ook zijn onderbroek. Ik vind het vreemd dat hij mijn lichaam niet bekijkt, maar zijn blik op mijn gezicht gericht houdt. Zijn adem streelt langs mijn oor als hij dat vraagt en ik moet een rilling onderdrukken. Ik bedank mijn neef vanuit de grond van mijn hart. Hij heeft me namelijk, als grap, voor mijn verjaardag condooms gegeven. Ik knik klein en trek het laatje van mijn nachtkastje open. In de bovenste lade, helemaal achteraan ligt er een doosje, gesloten en nog overvol. Voorzichtig maak ik het doosje open en haal er één uit. Deze overhandig ik aan Loïc, maar voor ik het loslaat zeg ik nog iets tegen hem. "Je mag kijken hoor, anders wordt het nogal ongemakelijk denk ik", grinnik ik zacht. Ik heb liever dat hij me bekijkt, dan dat we elkaar ongemakkelijk in de ogen blijven kijken en niet weten wat we anders moeten doen met onze blik. Met mijn vingers glijdt ik weer over zijn lichaam, tot de plek waar net de rand van zijn onderbroek zat, maar schuif deze keer nog iets verder door.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Writer4ever on 08/04/2016 06:19 PM

Loïc
Ik kijk naar haar lippen wanneer ze die enkele centimeters van de mijne houdt. Ik til me omhoog en druk mijn lippen op die van haar. Ik merk dat ze niet meer echt weet wat ze moet doen, dus draai ik ons terug om en trek haar slipje uit. Ik wil haar niet ongemakkelijk laten voelen dus kijk ik gewoon naar haar gezicht. Opnieuw bijt ik op mijn lip. Ze is zo aantrekkelijk hoe ze daar nu ligt. Ik trek snel ook mijn onderbroek uit, omdat ik van Kaat weet dat ze het niet fijn vind als zij volledig naakt is en ik niet. Ik ga weer liggen en breng mijn mond naar haar oor. "Heb je een condoom?" vraag ik, gevolgd door een kusje langs haar oor. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Ellytjevdb on 08/04/2016 05:44 PM

Leila
Na een zacht kneepje te hebben gegeven met mijn hand, leg ik beide handen op zijn borst. Ik vang zijn blik en glimlach speels terug. Verderlicht druk ik een kus op zijn lippen en een aantal seconden houd ik mijn lippen op enkele centimeters van de zijne, afwachtend wat Loïc nu gaat ondernemen. Wat mij betreft, mag hij nu weer de leiding nemen. Ik ben hier sowieso al niet goed in en ik wil niks fout doen. Al wat ik tot nu toe gedaan heb, was puur op intuïtie en ik hoop maar dat ik het goed deed. Zijn handen hebben nog steeds mijn slip vast en ik wens vurig dat hij daar eindelijk werk van gaat maken.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Writer4ever on 08/04/2016 05:21 PM

Loïc
Ik bekijk haar goed terwijl ze dit allemaal doet. Wanneer ze mijn handen beet neemt krijg ik een warm gevoel vanbinnen. Ik neem de rand van haar slip vast en laat me leiden en deze lans één kant een beetje omlaag te trekken. Terwijl ze kusjes op mijn onderbuik drukt raak ik steeds meer opgewonden en dat haar hand daar ligt helpt er ook niet echt aan. Ik trek de slip aan de andere kant ook een beetje omlaag. Ik houd mijn handen op die plaats en laat mijn hoofd weer op het kussen vallen. Ze is best goed in voorspel. Ik kijk weer op en vang nu ook haar blik, ik glimlach klein en bijt dan op mijn lip. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Ellytjevdb on 08/04/2016 04:44 PM

Leila
Zijn gekreun laat me weten dat hij hiervan geniet, of dat hoop ik toch. Ik blijf doorgaan en blijf ook rond de plek van zijn onderbroek hangen. Hij legt zijn handen op mijn billen en ik voel dat hij er zachtjes in knijpt. Ik stop even met het drukken van kusjes en kom wat overeind. Ik neem zijn handen die op mijn billen liggen en haak een aantal vingers aan de rand van mijn slip. Langs één kant trek ik deze al wat lager met behulp van zijn handen, waarna ik me weer voorover buig om kusjes te drukken op zijn onderbuik. Langzaamaan kruip ik weer naar boven, maar laat één van mijn handen een tijdje op zijn kruis liggen.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Writer4ever on 08/04/2016 04:34 PM

Loïc
Als ze begint met kusjes te geven leg ik mijn hoofd neer op het hoofdkussen en leg mijn armen achter mijn hoofd. Af en toe kan ik er niet aan doen en ontsnapt er een kreun. Ik voel hoe ze mijn onderbroek lager trekt en korter bij de gevoeligste plek komt. De kusjes worden zachter en uitdagender, waardoor ik nu al helemaal een kreun niet kan onderdrukken. Ik haal mijn handen van onder mijn hoofd vandaan en breng mijn handen naar haar billen. Zo kan ik daar zachtjes in knijpen om niet te kreunen. Ik laat haar haar gang gaan en geniet ervan. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Ellytjevdb on 08/04/2016 04:25 PM

Leila
Zijn zachte kreun geeft me goede moed, al weet ik niet erg goed waar ik mee bezig ben. Hoe moet ik dit in godsnaam aanpakken? Hij weet toch wel dat dit mijn eerste keer Ik weet maar al te goed dat Kaat en Loïc al vaker erg intiem zijn geweest, gelukkig gaf Kaat me nooit details, maar hij weet dus wel hoe dit werkt. Opnieuw voelt het alsof ik haar verraad, maar daar kan ik nu niet aan denken. Ik ga verder met wat ik bezig was en druk een hele lijn aan kusjes vanaf zijn nek tot aan zijn borst, om daarna verder te gaan tot de rand van zijn onderbroek. Ik duw deze een beetje lager om nog een paar extra kusjes te kunnen geven. Ik doe het daar zachter en de kusjes volgen elkaar minder snel op, om hem een beetje uit te dagen. Ik lik over mijn lippen, maar omdat zijn huid er maar een paar centimeter van verwijderd is, voelt hij deze ook. 

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Writer4ever on 08/04/2016 04:15 PM

Loïc
Dit voelt zo anders dat bij Kaat. Kaat is dominant en houd niet van lang voorspel. Maar ik probeer niet aan Kaat te denken, want dan voel ik me slecht omdat dit eigenlijk niet mag en ik moet gewoon genieten van dit moment, ik moet genieten van Leila. Leila neemt mijn hand en legt deze op haar borst, niet veel later laat ze ook mijn lippen los. Ik hijg een beetje en dan voel ik haar lippen bij mijn nek. We draaien om waardoor zij nu bovenop ligt. Het is duidelijk dat ze de leiding wil, dus geef ik die haar. Ik kreun heel zachtjes door haar lippen die mijn nek raken. Ik leg mijn handen op haar heupen en wacht af op wat zij gaat doen. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Ellytjevdb on 08/04/2016 04:08 PM

Leila
Loïc komt weer boven me hangen en zijn gezicht is zo dichtbij dat ik hem bijna wazig voor me zie. Ik sluit mijn ogen als hij me opnieuw begint te zoenen. Stiekem voel ik me een beetje opgesloten, ik zit vast tussen mijn vertrouwde bed en tussen zijn (voor mij) nieuwe lichaam. Wanneer ik zijn vingers langzaam langs me voel gaan, gaat er een koude rilling door mijn hele lichaam. Ik pak Loïcs hand en leg deze op mijn borst, waardoor hij nog maar op 1 arm langs me steunt. Daarna laat ik zijn lippen los en verplaats ik mijn lippen naar zijn nek. Ik wil hem nu gevangen zetten en kijken of ik de leiding kan nemen, ook al is het maar voor even. 

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Writer4ever on 08/04/2016 03:56 PM

Loïc
Ik leun weer voorover en mijn gezicht is nu maar een centimeter van haar gezicht verwijderd. Ik kijk haar aan en heel even komt het in me op dat dit eigenlijk zoo ongelooflijk fout is. Maar die gedachten verdwijnt alweer snel als opniew bewezen wordt dat ze echt knap is. Ik weet nog steeds niet hoe ver ze wil gaan, dus wacht op een signaal van haar en druk mijn lippen opnieuw op die van haar. Deze keer zoen ik normaal, niet wild maar ook niet zacht of uitdagend. Mijn vingers glijden langzaam langs de zijkant van haar lichaam. Ik kon niet ontkennen dat ze een prachtig lichaam heeft en dat ik het heerlijk vind dat ik dat mag aanraken. 

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  10  |  »  |  Last

« Back to forum