Wiskunde

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Wiskunde

from Writer4ever on 11/22/2015 02:10 PM

We hebben al twee weken ongeveer een stagair bij wiskunde. Die jongen kan echt geen les geven! We waren bezig met het hoofdstuk 'ontbinden in factoren' en normaal snap ik da wel, maar doordat hij de nieuwe dingen ervan uitlegde snapte ik er niets meer van. We hebben daar dus morgen een toets van en ik snap het nog steeds niet helemaal. Stomme stagair!

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Wiskunde

from Supermodelkaty on 11/22/2015 02:32 PM

Misschien kan ik je helpen. Heb je een paar voorbeeld sommetjes? Misschien kan ik ze uitleggen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

mint
Deleted user

Re: Wiskunde

from mint on 11/22/2015 04:04 PM

he daar heb ik net een toets over gehad

Reply

mint
Deleted user

Re: Wiskunde

from mint on 11/22/2015 06:05 PM

Ohja nog een tip: zoek op youtube op 'ontbinden in factoren' dan vind je aardig wat filmpjes met uitleg. :)

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Wiskunde

from Definitie on 11/22/2015 06:15 PM

Probeer een beetje info te zoeken op internet en geloof  er in. Wiskunde is echt zo'n vak dat veel beter gaat als je denkt dat je het wel kan snappen. Sowieso kan je een slecht cijfer op de stagair schuiven, dan moet je leerkracht het nog maar eens uitleggen :p

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Wiskunde

from Writer4ever on 11/22/2015 07:55 PM

@mint
Bedankt voor de tip!

@Definitie
Haha, zal ik doen!


Maar ik ben wel echt blij dat hij nu weg is, want hij mocht mij duidelijk niet Ik was zogezegd altijd aan het praten, terwijl er vaak iemand anders tegen mij aan het praten was. Heb ik een keer een deel van de les alles opgeschreven wat ik wou zeggen, deed die weer vervelend. Hij kon er echt niet tegen als je een keer wat zei, onze echte wiskundeleeraar daarentegen vindt het juist leuk als je een beetje praat, kan die daar mopjes over maken. Deelde de stagair ook aan het einde snoepjes uit, heeft die mij en een van mijn vriendinnen overgeslagen Zogezegd perongeluk dan, maar het was vrij duidelijk dat ie wist dat ie het deed. Maarja ik luste het snoep toch niet

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Wiskunde

from Supermodelkaty on 11/22/2015 08:11 PM

Maar ik ben wel echt blij dat hij nu weg is, want hij mocht mij duidelijk niet Ik was zogezegd altijd aan het praten, terwijl er vaak iemand anders tegen mij aan het praten was. Heb ik een keer een deel van de les alles opgeschreven wat ik wou zeggen, deed die weer vervelend. Hij kon er echt niet tegen als je een keer wat zei, onze echte wiskundeleeraar daarentegen vindt het juist leuk als je een beetje praat, kan die daar mopjes over maken. Deelde de stagair ook aan het einde snoepjes uit, heeft die mij en een van mijn vriendinnen overgeslagen Zogezegd perongeluk dan, maar het was vrij duidelijk dat ie wist dat ie het deed. Maarja ik luste het snoep toch niet

Wat een onzin, een gevalletje van een kinderachtige stagair

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

emmalee
Deleted user

Re: Wiskunde

from emmalee on 11/23/2015 12:05 PM

En hoe ging je toets?
 

Reply

« Back to forum