5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 09:44 PM

Myrall.
Ik snap wel dat Rose boos of geïrriteerd is. Om eerlijk te zijn vergeef ik mensen erg snel. Rose is daar integen erg consequent. Bovendien is ze weggelopen voor hem en heeft ze dus 5 dagen lang in de koud buiten moeten blijven.

Calum.
'Waarom zou ik geen spijt hebben? Je zit nu vol schaafwonden door wat ik je heb aangedaan. Je bent verzwakt en daardoor ben je waarschijnlijk vaak gevallen. Ik heb me echt schuldig gevoeld, hoor.' Ik pak haar armen vast. 'Loop niet meer weg, oké?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/12/2016 09:49 PM

Rose
"Ik zou het niet eens meer durven.. Voordat je me weer verkracht." Zeg ik bot. "Kijk calum, ik vergeef het je oké? Maar ik zal het nooit vergeten wat me hebt aangedaan."

Michael
Ik zucht en kijk naar de klok. "Waarom duurt de dag zo lang?" Vraag ik in het algemeen en ga onderuitgezakt zitten.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/12/2016 09:55 PM

Myrall.
'Heeft God bepaald denk ik.' Zeg ik random.

Calum.
'Ga ik niet meer doen, ik beloof het.' Ik negeer de rest even en kijk naar Sam. Ik sna[ niet waarom ze het me vergeeft, maar het lucht wel op. Ik aai even over haar hoofd heen en glimlach.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/18/2016 11:11 PM

rose
Ik forceer een glimlach terug en ga weer veder met eten maken voor mezelf. Ik kijk naast me om te kijken of Calum er nog is, en hij staat er nog.. ''Wil je ook eten...?'' vraag ik.

Michael
''Niet zo bijdehand Myrall Pallstone'' zeg ik en zit in de houding om d'r te kietelen zodat ze nog de kans heeft zichzelf te redden. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/18/2016 11:25 PM

Myrall.
'Niet zo'n vraag stellen dan, Michael Clifford.' Zeg met een glimlach. Ik sta op als ik zie dat hij me wil ga kietelen. 'Moet je me eerst zien te pakken!' Zeg ik en ik ren weg.

 

Calum
'Als je dat wil maken, graag.' Zeg ik. Ik leun op het aanrecht en kijk naar haar. Ze is een kleintje wat erg schattig is. Ik moet moeite doen om niet te gaan staren.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/18/2016 11:34 PM

Rose
''Oke'' zeg ik en maak het zelfde als wat ik voor mezelf maak. Als ik hem door heb met staren kijk ik weer naar hem en begin te lachen. ''Pas op, je begint met staren.'' zeg ik.

Michael
''Ren maar snel weg!" zeg ik lachend en begin achter d'r aan te rennen. Als ze de trap op wilt rennen kan ik d'r nog net snel vastpakken en trek d'r tegen me aan en begin d'r te kietelen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/18/2016 11:39 PM

Myrall.
Ik begin hard te lachen. "Stoo-hop!" Gil ik. Ik probeer zijn handen van me af te halen.

Calum.
Ik zie Michael en Myrall als een stelletje kinderen door het huis rennen. Ik kijk weer naar Sam. 'Aw, mag dat niet dan?" Vraag ik aan Rose. Ik ga achter haar staan en leg mijn armen om haar heupen neer. 'Zo kan ik niet meer staren." Zeg ik waarna ik mijn hoofd in haar nek leg. Misschien wil ze dit niet, maar dan moet ze het zeggen... dan Stop ik.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/18/2016 11:43 PM

Rose
Ik haal me schouders op, als antwoord op z'n vraag en snij de broodjes door midden. Ondertussen voel ik 2 handen op me heupen en iets zwaars op me schouders en kijk opzij en zie Calum. ''Wat doe je?'' vraag ik lachend en draai me om zodat ik hem aankijk.

Michael
Als Myrall op de grond ligt van het lachen hurk ik zodat ik veder kan gaan met kietelen. ''Zeg dat ik de aller mooiste jongen ben van de wereld met de coolste haarkleur''  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/18/2016 11:48 PM

Myrall.
Ik val op de grond van het lachen. "Nooit!" Lach ik terwijl ik nogmaals probeer om zijn handen weg te halen.

Calum.
Ik kijk naar haar lippen als ze omdraait. Ik heb ze gemist en ik wil ze zoenen. Ik druk haar iets dichter tegen me aan en plaats mijn lippen op die van haar. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/18/2016 11:57 PM

Rose
Als hij mij dichter tegen hem aan duw  en zijn lippen op de mijne zet trek ik me hoofd weg en zet een stap achteruit. ''Ik wist dat je dit zou doen.'' zeg ik boos en pak het eten wat ik heb gemaakt en ren langs Myrall en Michael de trap op en sluit me op in de badkamer. Hij is nog steeds dezelfde persoon als voordat ik weg liep. 

Michael
''Zeg het!'' zeg ik lachend, maar stop met kietelen als Rose voorbij rent de trap op. ''Wat is er gebeurd?'' vraag ik nog maar hoor een deur dicht gaan.. raar 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum