5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/21/2016 08:44 PM

T.s. 3 weken

Myrall.
Ik word wakker in Michael's armen terwijl ik zijn hand vast heb. Ik draai me om en zie Michael's slapende gezicht. 'Such a cutie.' Mompel ik.

Calum.
Ik staar al een tijdje naar Rose. Ik heb nog steeds niks met Rose... maar we zijn wel closer geworden. Ik wil haar vragen maar ik denk niet dat ze gelijk 'ja' zal zeggen. En bovendien weet ik niet hoe... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/21/2016 08:53 PM

Rose
Ik word wakker doordat het licht word in de kamer en doe me ogen open. Ik kijk naar Calum die aan het staren is en glimlach naar hem. ''Morge'' zeg ik en ga dichter bij hem liggen.

Michael
Ik hou Myrall's hand nog vast, net zoals ik in slaap viel gister avond en glimlach. ''goeiemorge'' zeg ik en sla me armen om d'r heen en trek dr dichter tegen me aan. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/21/2016 09:00 PM

Myrall.
Ik glimlach als hij wakker wordt. 'Morning, handsome.' Dat is ook nieuw om te zeggen eigenlijk. 

Calum.
Ik glimlach als ze dichterbij me komt liggen. Ik leg automatisch mijn armen om haar heen. 'Goed geslapen, kleintje?' Vraag ik.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/21/2016 09:47 PM

Rose
"Reus" zeg ik lachend terug als hij me kleintje noemt en ga rechtop zitten op me uit te strekken. Ik kijk op de klok die op de muur hangt en zie dat het pas half 10 is.

Michael
"Handsome, mhmm" zeg ik en druk een kus op d'r lippen. Ik blijf liggen met myrall in me armen en geniet van het moment

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/21/2016 09:54 PM

Myrall.
Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan en sluit mijn ogen. Ik wil zo wel blijven liggen eigenlijk.

Calum.
Ik kijk wat teleurgesteld als ze recht op gaat zitten. Ik herstel me weer. 'Is het nog iets te vroeg voor The Sleeping Beauty?' Vraag ik met een glimlach op mijn gezicht geprint. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/25/2016 08:10 PM

Rose
Ik ga weer op me rug liggen en kijk naar Calum ''Ja het is nog te vroeg'' zeg ik lachend en ga weer bij hem liggen

Michael
''Hey'' zeg ik als ze dr ogen weer dicht doet. Ik ga met me handen door d'r haar en glimlach. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 08:18 PM

Myrall.
'You're so comfy.' Zeg ik. Ik vind het fijn om bij hem te liggen. Hij is comfortabel en hij ruikt heerlijk. Ook zijn armen geven me een veilig gevoel.

Calum.
Ik lach zachtjes. Haar ogen laten me weer staren. Ik schud het weg. Ik ga weer langs haar liggen en leg mijn armen om haar heen. 'Wil je dadelijk iets eten?' Vraag ik. Ik twijfel even en druk een kus op haar hoofd. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/25/2016 08:28 PM

Rose
''Ja straks, ik lig nu lekker'' zeg ik en nestel me tegen Calum aan. Dingen zijn snel veranderd hier in dit huis... Ik voel me bij Calum.. veilig?

Michael
Ik lach zachtjes om d'r opmerking en druk een kus op d'r voorhoofd. I care about her.. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/25/2016 08:35 PM

Myrall.
Ook al is dit nogal oneschrijfelijk , ik voel me zo goed als ik bij Michael ben. Ik zucht zachtjes en pak zijn hand vast. Ik hou van Michael.

Calum.
'Rose, je bent echt prachtig.' Zeg ik met een glimlach. 'Je ogen zijn zo mooi.' Ik probeer haar te laten blozen. Het lukt een beetje. Ik pak haar heupen vast en begin ze te kietelen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/25/2016 08:51 PM

Rose
Ik bloos om Calum z'n complimentjes en voel zijn handen bij me heupen en al snel kietelt hij me. ''Nee niet doen'' probeer k te zeggen en begin te lachen en heen en weer te rollen. ''Cal stoohopp.. haha'' zeg ik en probeer me klein te maken.

Michael
Ik kijk naar mijn en Myrall's handen en glimlach wijd. ''In zo'n kleine tijd zijn er zoveel dingen veranderd.'' zeg ik en kijk naar het plafond. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum