5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/02/2016 05:50 PM

Myrall.
Ik neem de telefoon over en ik hoor mijn moeder met een gebroken maar opgeluchte stem. 'Myrall! Gelukkig, gaat alles goed?' Vraagt ze. 'Ja, mam. Alles is goed. Sorry dat we niets lieten horen. Het spijt ons echt heel erg.' Ik wacht even op antwoord. 'Myrall, het maakt niet uit. Ik ben in ieder geval blij dat je in goeden handen bent en er niets ergs gebeurt is.' Je moest eens weten, mam. 'Ik ook, ik hou van je mam. We hebben het gewoon heel erg naar ons zin.' Na een tijdje hangen we beide op. 'Oké... Dus dat is beter gegaan dan verwacht. Gaan we het aan Calum en Michael vertellen? Dat het goed is en zo...'

Calum.
Ik knik en kijk even naar buiten. 'Waarschijnlijk bellen ze nu.' Ik kijk op als ik voetstappen op de trap hoor.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/02/2016 06:04 PM

Rose
Ik zucht van opluchting als Myrall ophangt en geef d'r een knuffel. ''Dit ging beter dan verwacht.'' zeg ik en sta op. ''Laten we naar Calum en Michael gaan.'' zeg ik en loop de trao af naar de huiskamer waar Calum en Michael staan. ''Het is gelukt, alles is goed.'' zeg ik en glimlach.

Michael
Ik kijk uit het raam naar buiten en hoor de meiden de huiskamer inlopen. Als Rose zegt dat alles goed is glimlach ik van opluchting en knuffel Myrall van blijdschap. ''Omygod, gelukkig!'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/02/2016 06:28 PM

Myrall.
Ik knuffel hem terug en leg mijn hoofd even op mijn borst. 'Het spijt me van wat ik net zei, dat het jullie schuld is.' Ik kijk even naar boven, naar zijn gezicht.

Calum.
Ook ik omhels Rose. 'Gelukkig maar.' Ik plaats een kus op haar hoofd en herstel me weer tot een omhelzing. Ik vind het zo fijn om Rose in mijn armen te hebben. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/10/2016 04:41 PM

TS > paar weekjes veder.

Rose
Na dat ik en Myrall onze ouders hebben gebeld habben we onze spullen opgehaald bij het hotel en zijn we bij Michael en Calum gebleven. We hebben af en toe contact met onze ouders. De afstand tussen thuis en hier bij Calum is ongv 4-5 uur rijden met de auto dus snel langs gaan kunnen we niet. Ik lig met Calum op de bank tv te kijken terwijl Myrall en Michael de pizza's in de oven aan het doen zijn. Ik kijk omhoog naar Calum en glimlach naar hem als hij terug kijkt.. God, wat is ie prachtig.

Michael
''Nee ze moeten 20 minuten in de oven'' zeg ik tegen Myrall die de wekker op 30 minuten zet. Ik zet de wekker op 20 minuten en lach zachtjes als Myrall een beetje boos kijkt. ''Je moet beter lezen babe'' zeg ik lief en omhels d'r van achter. ''Wat ben je toch een lekkerding.'' zeg ik en draai d'r om zodat ze me aankijkt.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 09:38 PM

Myrall.
Betweter... Ik grinnik als hij me vast pakt. Ik kijk in zijn ogen en glimlach. Ik ben eigenlijk zo'n persoon dat het liefst de hele dag wil knuffelen. Ik kijk weer naar zijn haar. Het is pluizig en het staat een beetje raar alle kanten op. Ook al is het bijna 5 uur, hij kijkt nog steeds een out of bed look te hebben.

Calum.
Ik kijk naar Rose. Haar glimlach is prachtig. Ik pak haar wangen vast en druk een kus op haar lippen. 'Ik ben zo blij met je, Rosie.' Zeg ik waarna ik ga liggen en haar op me leg zodat ik mijn armen om haar heen kan slaan. 'Je bent echt prachtig, kleintje.' Tja, vergeleken mij is ze niet zo heel groot. Dat vind ik wel leuk eigenlijk.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/10/2016 09:52 PM

Rose
Ik ga zitten op Calum met aan allebei de kanten een been. ''Wie noem je hier kleintje?'' zeg ik nep dreigend en kijk hem met een schuin hoofd aan.

Michael
''Wat kijk je nou?'' lach ik en ga met me handen voor me gezicht. ''Heb ik iets tussen me tanden?"' vraag ik en haal me handen voor me gezicht.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 10:01 PM

Myrall.
Ik lach en pak zijn handen vast die hij voor zijn gezicht heeft. 'Je haar staat alle kanten op.' Zeg ik met een glimlach. 

Calum.
'Nou, jou. Dat hoorde je toch, Rosie?' Ik lach en ga recht op zitten zodat ik haar goed aan kan kijken. 'See, ik ben groter dan jij bent.' Ik druk een kusje op haar neus. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/10/2016 10:10 PM

Rose
Ik ga op me knieen zitten en helemaal recht op zodat ik groter ben dan Calum maar dat lukt niet. ''God damn, ik ben te klein'' zeg ik en ga in elkaar gezakt zitten met me armen over elkaar. ''Fuck you'' zeg ik en sta op van de bank en ga op de andere bank zitten en doe alsof ik boos ben. 

Michael
''Oh'' zeg ik en haal snel een hand door me haar heen en probeer het water beter te doen. ''Zit het beter nu?'' vraag ik en kijk naar mezelf in het oven glas waar ik mezelf zie. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/10/2016 10:18 PM

Myrall.
'Perfect.' Zeg ik. 'Ik vond het net ook wel leuk.' Eigenlijk ben ik blij dat ik ben ontvoerd, anders had ik Michael nooit ontmoet. Ik voel me nu op mijn gemak en ik hou ontzettend veel van hem.

Calum.
'Is goed.' Zeg ik met een grijns. 'Moet je wel hier komen.' Ik lach. 'Just a prank, hun.' Ik loop naar de andere bank en til haat op. 'Is het zo goed dan?' Vraag ik nu ze dus groter is.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/10/2016 10:23 PM

Rose
Ik lach als Calum me optilt. ''Ja, zo is het goed. Kan je me naar de keuken brengen?'' vraag ik gelijk en hou me goed vast aan Calum.

Michael
Ik druk een kus op d'r lippen en doe de oven open om te kijken hoe het met de pizza gaat. ''Perfect'' mompel ik tegen mezelf als ik zie dat de pizza klaar is en haal hm uit de oven als ik de oven handschoenen aan heb. ''Jullie zijn net optijd'' zeg ik tegen Calum en Rose als die ook de keuken in komen lopen. ''De pizza is klaar.'' zeg ik en snij de grote pizza in stukjes zodat we er met zn alle van kunnen eten.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum