5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/13/2016 10:32 PM

Myrall.
Ik klak een paar keer met mijn tong. "Aparte smaak, maar opzich wel lekker." Zeg ik. "Je moet alleen nog leren hoe je het aan moet brengen. Op je lippen."

Calum.
"Rose will spelletjes spelen." Zeg ik met een grijns. "Volgens mij weet je het wel, weet ik wel zeker trouwens."  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/13/2016 10:37 PM

Rose
''Je weet het zeker hmm..'' zeg ik en kijk hem aan. Ik loop naar hem toe en ga tegen hem aan staan. Ik kijk omhoog zodat ik z'n gezicht zie. Als hij naar beneden kijkt pak ik met bijde handen z'n wangen vast en geef hem een zuinige kus op z'n mondhoek. 

Michael
''Oh my goshh'' zeg ik op een hoge toon. ''Bedankt voor de tip girl.'' zeg ik erachter aan en begin te lachen. Ik veeg de pizza weg met een doekje en pak Myrall op en neem d'r mee naar de bank. ''Today, is all about my girl.'' zeg ik en zet d'r neer op de bank en ga naast d'r liggen en trek d'r dan op me. ''Wat wil je doen?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/13/2016 10:47 PM

Myrall.
 Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas. 'Maar het is al zes uur.' Zeur ik. 'Maar dat is niet zo erg... dan hebben we nog zes uur.' Ik kijk weer even naar zijn gezicht en druk een kus op zijn lippen.

Calum.
Ik leg mijn armen om haar heupen. 'Rose, je weet dat ik niet van teasing houd.' Zeg ik waarschuwend. Ik druk een zoen op haar lippen en zet haar op het aanrecht.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/13/2016 10:56 PM

Rose
''Misschien bedoelde ik het helemaal niet als teasing.'' zeg ik en hou me goed vast aan Calum als hij me optilt en op het aanrecht zet. ''Nou mrs komt er dan nog wat van? Ik wil het wel zien wat een pizza niet kan wat jij wel kan.'' zeg ik en kijk hem uitdagend aan.

Michael
''Wat dacht je van make-out sessies boven op bed?'' zeg ik en ga met me hand door d'r haar heen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/13/2016 11:07 PM

Myrall.
"Sounds good feels good." Zeg ik waarna ik opsta van de bank. Ik pak zijn hand vast en glimlach.

Calum.
"Wat jij wil." Ik til haar van het aanrecht af en loop met haar mee naar boven toe. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/13/2016 11:11 PM

Rose
Ik druk snel nog me lippen op die van Calum voordat hij de trap op loopt en hoor Michael en Myrall ook al boven. ''Weltrusten'' zeg ik snel tegen ze als Calum de kamer inloopt en voel het matras al onder me liggen.

Michael
''Truste'' zeg ik tegen Calum en Rose en leg Myrall op bed. Ik doe de deur dicht en trek me broek en shirt uit en ga onder de dekens liggen en wacht tot Myrall naast me ligt. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/13/2016 11:17 PM

Myrall.
Ik ga als ik me omgekleed heb dicht tegen Michael aanliggen en zucht even. 'I love you.' Zeg ik met een glimlach waarna ik een kus druk op zijn lippen.

Calum.
Als ik alles behalve mijn onderbroek uit heb gedaan ga ik langs Rose liggen. Ik leg mijn hand op haar onderrug en trek haar tegen we aan waarna ik een kus op haar lippen druk.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/13/2016 11:28 PM

Rose
Ik trek me kleren uit en blijf in me lingerie en kruip onder de dekens en wacht tot Calum er ook onder ligt. Als Calum zijn lippen op de mijne druk zoen ik hem terug en ga half boven hem hangen. ''Ik hou van je'' zeg ik als ik los laat en glimlach naar hem.

Michael
''I love you too'' zeg ik en druk d'r lichaam tegen de mijne aan zodat we samen warm liggen tegen elkaar aan.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/15/2016 07:00 PM

Myrall.
Het liefst wil ik de hele tijd zo liggen. Gelukkig kan dat wel nu... het is gewoon rustgevend en je kan goed nadenken. Ook al had ik nooit gedacht dat ik überhaupt iets met Michael zou krijgen sinds dat ik ontvoerd was. Maar nu ben ik er wel blij om. Behalve dat ontmaagden, dat had ik liever anders gewild. Maar dat is niet terug te draaien en ik ben er niet meer boos om.

Calum.
"I love ya too, babygirl." Zeg ik waarna ik mijn lippen lang op die van haar druk. Ik glijd met mijn handen over haar heupen heen en druk wat kusjes rond haar hals. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/15/2016 07:26 PM

Rose
Ik geniet van elke aanraking van calum. Ik klim boven op hem en zoen hem door.

Michael
Ik hou myrall goed vast en kijk naar d'r. "Hoe was jouw jeugd?" Vraag ik nieuwsgierig en ga met me hand door d'r haar heen

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum