5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 09:11 PM

Myrall.
'Aw, Mikey... i love u." Ik ga beter tegen hem aan liggen en zucht zachtjes. 'Ik weet nog wel toen ik bang voor je was en zo... en nu hou ik van je.'

Calum.
"Yess." Ik pak even snel een lang shirt voor haar voor het  geval dat Michael zijn kamer uit loopt of zo. Vervolgens lopen we naar de douche en ik zet hem aan.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/27/2016 09:17 PM

Rose
Ik pak het shirt aan van Calum en doe die snel aan en loop achter hem aan naar de badkamer. Ik doe de deur achter me dicht en doe die opslot. Ik doe het shirt uit en hang die op aan een haakje en stap met Calum onder de douche die al lekker warm is. Ik ga tegen Calum aan staan en kijk omhoog naar hem. ''Je was geweldig'' zeg ik glimlachend en druk een kus op z'n schouder.

Michael
''Dat is al voorbij.. Ik hou ook van jou en daar gaat het nu allemaal om.'' zeg ik en sla een arm om d'r heen. ''Dat hoofdstuk is afgesloten, laten we ons richten op nu en de toekomst'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 09:29 PM

Myrall. 
Ik glimlach en pak zijn hand vast. 'Je bent ook gewoon zo lief..'

Calum.
Ik leg mijn handen om haar lichaam heen en kijk naar haar gezicht. Ze ja zo klein maar zo schattig. Ik haal een hand Door haar haar. 'Jij was ook geweldig, beter zelfs. En je bent echt hot, ik zweer het je.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/27/2016 09:35 PM

Rose
''haha, sukkel'' zeg ik als hij zegt dat ik hot ben en dat hij het zweert. Ik pak een fles met badgel erin en smeer mezelf in en doe het ook op Calum z'n lichaam. ''Weet je nog de eerste keer seks.. Toen ik achteraf zei dat ik beter had gehad?'' vraag ik en kijk hem aan en ga ondertussen nog steeds met me handen over zn lichaam zodat de douchegel verspreid over z'n lichaam.

Michael
Ik hoor de douche aangaan hiernaast en hoor Rose en Calum, gelukkig want ik dacht dat er inbrekers waren. ''Ik ben alleen lief voor jou'' zeg ik en sla de dekens beter over ons heen 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 09:49 PM

Myrall.
'Aw, I feel special.' Zeg ik. Ik kijk naar Michaels gezicht. Hij is zo perfect, zijn groene ogen... alles.

Calum.
Ik slik even. Ik voel me wel schuldig daarover. Ik hadden haar behandeld als een slet. 'Ja, dat weet ik nog.' Zeg ik. Ik ga over haar heupen heen met mijn handen zodat ik de zeep nog kan uitsmeren.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/27/2016 09:53 PM

Rose
Ik zie dat hij een beetje zenuwachtig word en glimlach naar hem. ''I Lied'' zeg ik simpel en pak de douche kop vast en zet de straal op Calum's lichaam zodat de douchegel weg word gespoeld.

Michael
''Hey, uhm.. Ik weet het niet echt maar is het niet handig als we langs je huis gaan? Om wat spullen op te halen enzo want je hebt hier bijna niks.'' vraag ik voorzichtig en staar naar het plafond
 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 10:00 PM

Myrall.
'Maar dat is zo lang rijden...' zeg ik. 'Vijf of zes uur denk ik.' Het is wel slim aangezien ik wel heel weinig heb.

Calum.
'Weet je... jij was ook echt geweldig. En nog steeds. Maar het was wel tegen je wil en ja...' ik druk haar iets dichter tegen me aan. 'Dat spijt me.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/27/2016 10:09 PM

Rose
''It's okay, Cal.'' zeg ik en en spoel mezelf ook af. Ik zet de douche uit en pak 2 handen voor mij en Calum en droog me af. ''Ik ben zo moe'' zeg ik en doe het tshirt weer aan die Calum aan me gaf voor het douchen en wacht tot Calum klaar is.

Michael
''Misschien kunnen we daar wel een nachtje blijven?'' stel ik voor  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 04/27/2016 11:03 PM

Myrall.
'Oh, ja... leuk.' Zeg ik. Mijn ouders gaan ze sowieso uitschelden met dit pastelblauwe haar en als ze Michael zien. Ze houden niet van jongens zoals Mikey... maar ze moeten ons maar accepteren.

Calum.
'Dan gaan we slapen. Ik pak haar hand vast alweer beide klaar zijn en loop met haar mee naar mijn kamer en ga met haar op bed liggen.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 04/27/2016 11:08 PM

Rose
Ik loop met Calum de kamer binnen en ga naast hem liggen. ''Weltrusten baby'' zeg ik en druk een kus op z'n schouden en ga tegen hem aan liggen.

Michael
''Laten we maar gaan slapen, dan kunnen we er morge veder over praten met Rose en Cal'' zeg ik en ga beter liggen. ''Weltrusten babe'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum