5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 05:01 PM

Myrall.
"Stop met je enge gedoe." Zeg ik. Hij lacht hier misschien wel bij maar ik totaal niet! Ik heb zin om hem uit te schelden maar ik kan geen toepassende scheldwoorden bedenken. Bovendien denk ik dat ik daar niet veel verder mee kom. "Nee, heb ik niet."

Calum.
"Oké, oké." Zeg ik. Ik maak wel weer een andere keer tijd voor dat. "Je bent wel pittig, daar houdt ik van."" 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 05:06 PM

Rose
Ik antwoord niet meer en besluit hem te negeren. Ik staar voor me uit en zucht. Ik kan wel huilen hier. Ik wil naar huis samen met myrall en in me eigen bed liggen.

Michael
"Hey ik wil gewoon aardig tegen je zijn. Ik kan ook een asshole spelen" zeg ik uit zelfverdediging en laat d'r los. De voordeur zit toch opslokt en ik en cal hebben h'm verstopt. Ik loop de huiskamer in en pak wat te eten voor mezelf

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 05:14 PM

Myrall.
"Oh ja, want ontvoeren is echt het liefste wat iemand ooit voor me gedaan heeft, je bent een en al een asshole." Zeg ik. Ik loop wat rond als Michael wat eten voor zichzelf haalt. 

Calum.
Ik lach even als ik zie dat ze het moeilijk krijgt. ''Niet zo groot mee nu, of wel?" Vraag ik aan haar. Ook ik ben momenteel aangekleed. ''Negeren, ja?" 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 05:20 PM

Rose
Ik kijk boos naar calum maar zeg niks tegen hem. Ik heb spijt dat ik hem heb gegeven wat hij wou. Ik ga liggen op bed en maak me klein.

Michael
"Thanks" zeg ik als ze me een asshole noemt en neem een hap van me broodje. Ik loop naar de bank en ga er op zitten.

---
Doe jij een ts naar de volgende dag ofzo

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 05:35 PM

Ts-ochtend

Myrall. 
Ik open mijn ogen en zie de onderkant van het bed. Ik ben op de grond gaan liggen omdat ik het gewoon niet fijn vind om in bed te liggen bij een jongen die ik niet ken en die me ook nog eens heeft ontvoerd. 

Calum.
Ik lig nu al een tijdje wakker. Rose lag helemaal ingekropen zoals een bolletje en het is te zien dat ze gehuik heeft. Logisch, ze is bang en ik heb haar een soort van gedwongen om seks te hebben. Ik moet geen medelijden hebben want anders ga je aardif voor ze doen en lopen ze over je heen. Dat gaat dus mooi niet gebeuren in dit huis.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 05:39 PM

Rose
Ik voel dat me wangen zijn opgezwollen van het huilen en doe me ogen open. Fuck, nog steeds in dezelfde kamer. Ik kijk naar calum die ook al wakker is in zucht zachtjes. Ik draai me om zodat ik met me rug naar hem tie lig en negeer hem, net zoals gister avond.

Michael
Ik sta op uit bed na een tijdje en pak myrall op van de grond en leg d'r op het bed neer. Ze heeft de hele nacht op de grond geslapen en nu ik toch wakker ben kan zij op het bed liggen. Als k de dekens over d'r heen hen gedaan loop ik de kamer uit en doe laat de deur open.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 05:51 PM

Myrall.
Ik wordt opnieuw wakker en merk nu dat ik in bed lig. Met warme dekens over me heen. Niet dat dit hem een goed mens maakt. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om mensen te ontvoeren. Of, hoe halen ze het in hun hoofd? De deur staat open. Zal ik gaan kijken of ik weg kan komen? Nee, wacht... die Michael is vast al beneden.

Calum.
"Ook een goede morgen." Zeg ik lachend. "Iemand is hier in een slechte bui." Ik leg mijn arm om haar heen en trek haar tegen me aan.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 05:55 PM

Rose
Als hij begint te praten luister ik. Ik rol met me ogen en voel zijn arm om me heen en dat ik naar hem toe word getrokken. Ik pak zijn arm en haal het van me af en ga weer van hem weg. Hij moet niet denken dat hij alles kan maken bij me.

Michael
Ik smeer een paar broodjes en neem 2 glazen met drinken mee naar boven. ''Goeiemorge'' zeg ik als ik zie dat ze wakker is en zet het bord met brood op het nachtkastje en geef een van de glazen aan haar. ''Ik uhm heb je trouwens op bed neer gelegd aangezien je de hele nacht op de grond hebt geslapen.'' zeg ik en ga met me hand in me nek. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 06:00 PM

Myrall.
Na een tijdje komt Michael weer binnen. Eerst schrik ik even maar hij heeft gewoon eten mee. Dat is best lief van hem. Ik pak het glas aan. "Ik merkte het ja..." Zeg ik waarna ik een slokje neem.

Calum.
"Kun je verdomme stoppen met dat opstandige gedrag?!" Vraag ik geërgerd. "Accepteer nou maar dat je nu van mij bent of je nu verdomme wilt of niet! Wil je dat ik nog erger wordt? Wil je dat?" Ik ga recht op zitten en kijk haar boos aan.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply Edited on 03/08/2016 06:01 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 06:06 PM

Rose
Ik schrik van Calum en ga recht op zitten en kijk hem aan. ''Pardon?'' zeg ik en sta op het bed. ''Ik moet hier normaal doen terwijl jij hier de gene bent die iemand fucking ontvoerd?'' zeg ik boos en kijk hem aan. ''Ik word hier gedwongen om seks te hebben met een wildvreemde en jij verwacht dat ik me ga gedragen? Hell no'' roep ik en spring van het bed af en beuk tegen de deur aan die nog steeds op slot zit. ''Ik wil weg!'' roep ik hard en begint te huilen maar ga nog steeds met me lichaam tegen deur aan en ga met het hand vat heen en weer.

Michael
Ik glimlach naar d'r en ga op de grond zitten en bak een boterham van de stapel boterhammen die ik heb gemaakt en begin te eten. ''Eet ook even een boterham ik wil niet dat je uit hongert'' zeg ik en neem nog een hap. Na een kleine stilte hoor ik Rose schreeuwen voor hulp en Calum die schreeuwt. Zo te zien botsen de flink tegen elkaar met hun karakter. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum