5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 10:15 PM

Myrall.
'Kinda.' mompel ik. 'Maar Michael, ik weet dat je veranderd bent. Naar een heel ander persoon, en we houden van elkaar. Dus we mogen het best wel eens doen, maar het heeft gewoon tijd nodig. En ik moet mezelf erover heen zetten.' Ik druk een kusje op zijn wang. Hij ruikt echt lekker, like always.

Calum.
Ik lach. Het is bijna middernacht. Ik loop met Rose richting het meertje bij het park. Ik ga zitten op het gras en trek Rose voorzichtig mee. Vervolgens ga ik achterover liggen en leg ik Rose langs me neer. 'Dit is toch wel romantisch?' vraag ik met een glimlach.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 10:31 PM

Rose
ik ga langs Calum liggen en kijk naar de lucht, ''Geen wolk aan de lucht.'' zeg ik en knik. ''Ik hou van je''

Michael
''Verleden achter ons laten..'' zeg ik en druk een kus op d'r hoofd. Ik sluit me ogen even en geniet van het moment. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 10:38 PM

Myrall.
Het vlijft even stil, stilte is wel fijn op sommige momenten. Na een tijdje verbreek ik die stilte. 'Zullen we boven slapen? Ik val hier bijna vanaf.' Lach ik zachtjes.

Calum.
'Ik hou ook van jou.' zeg ik waarna ik een kus op haar wang druk. 'Ik zie zoveel sterren, maar geen enkele heeft die ''sparkle'' zoals in jouw ogen.'' Nou, Calum. Mooiboy...  Daar kwam ik dus ook echt random mee, ik wil romantisch doen maar je hoorde dat ik nadacht om een goede zin te bedenken. Ik lach zacht en kijk naar Rose.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 10:42 PM

Rose
Ik lach om Calum z'n opmerking. ''Wat zat er in de taco's?'' zeg ik voor de grap en ga op me zei liggen met me buik tegen hem aan. Ik leg me hoof bij z'n schouder en leg me arm om z'n middel.

Michael
''ja is goed'' zeg ik en til d'r op en neem d'r mee naar boven. IK leg d'r op bed neer en ga naast dr liggen en sla de dekens over onze lichaam heen. Ik trek d'r tegen me aan en druk een kus op d'r slaap. ''Ligt dit beter?'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 10:49 PM

Myrall.
Ik knik. 'Veel beter.' Ik sluit mijn ogen. Ik weet vroeger nog wel dat ik me altijd afvroeg hoe het was om verliefd te zijn. Al mijn vriendinnen hadden allemaal een vriendje en zo (haha reallife stories lmaoo) en vertelde er altijd over. Het leek me geweldig. Ik open mijn ogen weer even. Ik krijg het ineens warm omdat ik merk dat het doekje er nog ligt. Gelukkig aan mijn kant van het bed, dus ik hoef niet helemaal over Michael heen te klimmen en zo. Ik pak het doekje onopmerkelijk en doe alsof ik de muziek aan zet op de radio. 'Oh, ik kan de knop niet vinden. Oh wacht, hier.'

Calum.
'Helemaal niks, op alle benodigde dingen na. Oké, ik geef toe. Die pickupline of hoe het ook heet was best slecht volgens mij. Maar door deze sterren zie ik wel sparkles in je ogen.' De maan staat midden aan de hemel, twaalf uur dus. Ik kijk met een glimlach naar Rose. 'Rosie, weet je waarom ik je wakker wilden houden?' vraag ik.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 10:53 PM

Rose
''Die pickup line was zeker slecht'' zeg ik lachend. ''Waarom wilde je me wakker houden?'' vraag ik nieuwschierig en kijk naar de maan. Hij is bijna vol.

Michael
''Hoezo wil je de radio aanhebben, het is 12 uur'' zeg ik lachend en trek d'r weer naar me toe. Ik hou 1 hand op d'r kont en de andere op d'r heup en sluit weer me ogen. Dit is zo perfect... 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 10:58 PM

Myrall.
'Nou, als er muziek is komen er sowieso geen rare stiltes. Niet dat ik die erg vind, maar muziek is fijn.' Ik glimlach.

Calum.
'Ik weet dat je lievelingsgetal vijf is.' zeg ik. Ik druk vervolgens een kus op haar lippen. 'Vandaag hebben we vijf maanden een relatie.' Ik glimlach naar d'r en trek haar weer dichter naar me toe zodat we een beetje kunnen knuffelen. Ik snap dat Rose het niet gelijk bijhield, ze had zelf genoeg problemen. Dus zo iets kan ik haar vooral niet kwalijk nemen. En plus; nu was het wel een verassing. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 11:05 PM

Rose
Met grote ogen kijk ik Calum aan. ''Omygod, ik was het helemaal vergeten'' zeg ik en voel me schuldig. Hij heeft het allemaal bijgehouden en ik niet.. ''Sorry het spijt me echt.''

Michael
''Gek kind'' zeg ik lachend en kijk naar d'r.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 05/15/2016 11:08 PM

Myrall.
'Hee, let op je worden, Cifford.' zeg ik met een kleine glimlach.

Calum.
Ik schud lachen mijn hoofd. 'Rosie, het is niet erg. Natuurlijk oest jij je focussen om er weer bovenop te komen. Ik wilde er eigenlijk niet over praten, alles moest gewoon even om jou draaien. En nu is het een verassing.' Ik pak haar wangen vast en druk nog een kusje op haar lippen. 'Het is echt niet erg, maak je niet druk.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 05/15/2016 11:14 PM

Rose
Ik glimlach om calum's woorden en ga boven hem hangen. Ik kijk in z'n ogen en druk dan me lippen op die van hem. Er is toch nu niemand meer in het park...

Michael
''Ja ja, mevrouw'' zeg ik lachend en zucht. ''Weltruste babe, ik hou van je'' zeg ik en doe het licht van me nacht lampje uit. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum