5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 07:31 PM

Myrall.
Oké, die ontsnapping gaat dus niet werken. Ik zal dus via het huis eruit moeten gaan. Ik loop na een tijdje naar beneden. De deur zit op slot en ook de ramen. Na zo'n tien minuten zoeken heb ik nog steeds de sleutel niet. Ik kijk naar de stoel die aan de eettafel staat. God, Myrall je bent zo dom. Maak gewoon de ruit kapot. Ik pak een stoel en houd die voor de ruit. 3, 2-.. deur gaat open. Wacht wat. Oh shit.

Calum.
"Ja, ja." Ik kijk weer naar Rose. Hij moet zelf maar op die Myrall letten. Als ze weg is is dat zijn probleem maar Rose krijgt hij niet. "Je bent nu ineens heel verlegen." Zeg ik met een grijns. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 07:38 PM

Rose
''Weet je hoe awkward dit is.'' geef ik als antwoord. Ik kijk hem aan en ga wat beter zitten op bed. Ik zucht zachtjes en blijf naar calum kijken die op zn telefoon zit.

Michael
Gelukkig is de winkel hier op de hoek dus ben ik in 10 minuten weer terug. Ik doe de voordeur weer open en stap naar binnen en doe hm weer opslot en leg het in Calum's oude schoen en doe mijn schoenen uit en jas en loop de woonkamer in waar Myrall staat. ''Wat doe je?'' vraag ik en zet de haar verf op tafel. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 07:45 PM

Myrall.
Ik zet de stoel weer terug en kijk naar Michael. "Never mind." Ik zucht even. "Hoelang moet ik hier blijven?" Vraag ik na een tijdje.

Calum.
"Yeah, I get it." Ikn leg mijn telefoon weer even weg. "Vertel maar wat over jezelf want ik weet bijna niks van je."  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 07:48 PM

Rose
ik kijk op van Calum's vraag en antwoord ''Uh, ik ben Rose, 18 jaar'' zeg ik en denk dan na. ''ik hou van muziek'' zeg ik er en denk nog na, ''veder niet echt iets.''

michael
''Hoe bedoel je hoelang moet ik hier blijven?'' vraag ik en kijk naar de stoel die ze terug zet 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 07:55 PM

Myrall.
"In dit huis, hoelang gaan jullie ons vasthouden hier?" Vraag ik zonder hem aan te kijken. Ik kijk even naar de haar verf en daarna weer naar Michael.

Calum.
"Bands?" Vraag ik. "Vind je bands leuk?" Ik kijk haar aan. Ze is nog steeds hartstikke bang. Da's mooi, want dan gaat ze waarschijnlijk gewoon goed mee werken. Ik moet haar gewoon bang houden en nog banger maken eigenlijk... dan durft ze niet eens te vluchten waarschijnlijk. Mijn gedachtens zijn eindeloos. No limits.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 08:00 PM

Rose
''Ja, bands'' zeg ik met een glimlach. ''Nirvana, Bring Me The Horizon, Panic! At The Disco, AC/DC'' zeg ik als hij vraagt welke en glimlach. Hij houd dus ook van Rock achtig muziek.

Michael
''Uhm, weet ik niet.'' zeg ik en pak de haar verf, ''Wil je nu je haar verven?'' vraag ik en lees de verpakking.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 08:10 PM

Myrall.
"Waarom ook niet?" Vraag ik. "Moet ik even een handdoek gaan halen?" Vraag ik aan hem. Ik kijk naar de verf. Oké het is wel zo aardig om het terug te betalen. Hij heeft het allemaal gekocht inclusief bleekmiddel om mijn haar nog wit te maken voor het licht blauwe kleurtje erover gaat.

Calum.
"Jep,  die bands zijn inderdaad leuk. Ik luister ook heel vaak oudere liedjes, zoals die van U2." Ik schenk een glimlach en kijk naar mijn posters. "Kijk, die poster daar links heeft Oli gesigneerd." Zeg ik trots en ik wijs naar de poster van Bring Me The Horizon.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 08:42 PM

Rose
''Me 2'' zeg ik als hij het over oude liedjes heeft. Ik de kant op naar waar hij wijst en zie de poster. Hoe kan ik die nu pas zien? ''Uh wat die zie ik nu pas'' zeg ik en ga rechtop zitten. ''Awesome''

Michael
''Ja is goed, als je de gang in loopt 1ste deur liggen schone handdoeken'' zeg ik en mix de bleekmiddel 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 08:51 PM

Myrall.
Ik loop naar boven toe en pak een witte en zwarte handdoek. Wit voorgetrokken bleekmiddel en zwart voor de haarverf zelf. Ik loop weer naar beneden en kijk even naar Michael die met zijn rug naar me toe staat. Hij is echt lang... "Got it." Zeg ik.

Calum
"Ja, toch." Ik kijk even naar de poster. "Wel leuk dat je opzich een goede smaak hebt. Kijk ik heb niks tegen meisjes die One Direction of Justin Bieber leuk vinden maar nee bedankt..." 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 08:53 PM

Rose
Ik lach om z'n commentaar op meisjes die van one DIrection en Justin bieber houden. ''Of jongens die er naar luisteren..'' zeg ik en begin te lachen. ''Nee alsjeblieft niet''

Michael
Als Myrall de handen heeft heb ik de bleek al gemixt. ''Oke je kan hier zitten.'' zeg ik en pak een stoel die ik voor me zet. Als ze zit leg ik een handdoek om d'r schouders en breng de haar verf aan 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum