5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 09:03 PM

Myrall.
Ik kijk even de kamer rond als ik op de stoel zit. "Ik ben best benieuwd." Zeg ik. Ik kijk even naar de dingen waar de sleutel van het huis zou kunnen liggen. Ik heb werkelijk overal gekeken...

Calum.
"Inderdaad, de muziek is gewoon niks voor mij. Geef mij maar gewoon rock en metal dan vind ik het goed." Ik kijk even op mijn mobiel Hoe laat het is. Half elf nog maar.  "Weet je iets wat we kunnen doen?" Vraag ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 09:06 PM

Rose
''Naar beneden gaan en eten?'' stel ik voor en kijk naar me voeten. Ik heb echt trek gekregen aangezien ik nog helemaal niks heb gegeten

Michael
''Ik ook.'' zeg ik en ben druk bezig met het bleekmiddel aan te brengen in het haar. Als het erin zit zet ik een wekkertje voor wanneer het eruit moet en ga op de keukentafel zitten. ''Nu even laten intrekken en dan uitspoelen'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 09:12 PM

Myrall.
"Jep." Ik sta even op. "Dus... wat gaan we in die tijd doen dat mijn haarverf erin zit?" Vraag ik.

Calum.
"Is goed, ga ik wel even doen. Blijf jij boven?" Vraag ik aan haar. "Of ga je mee?" 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 09:19 PM

Rose
''Ik ga wel mee'' zeg ik en sta op. ik loop de trap af voor Calum en zie Myrall al gelijk zitten met haarverf. ''Wat heb jij nou?'' zeg ik lachend kijk naar d'r haar.

Michael
''Rose verfd d'r haar en ik mag het doen'' zeg ik blij en kijk naar Calum die ook binnen komt lopen en de keuken in duikt. ''De kleur word blauw'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 09:29 PM

Myrall.
"Haarverf." Zeg ik met een glimlach. "Nou, nu is het bleekspul." Ik kijk naar Rose. 

Calum.
"Michael, kom eens." Zeg ik. Ik kijk een beetje boos naar hem. "Waar ben je mee bezig? Luister, ze is hier geen prinses. Zo laat keer haar alleen maar denken dat ze goed is. Je moet de macht over haar krijgen." Zeg ik op fluistertoon. "We hebben ze niet hier om ze een prinses te laten voelen."

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/08/2016 09:31 PM

Rose
Als michael en calum even weg zijn ga ik zitten. ''Hoe behandeld Michael je'' vraag ik snel en kijk Myrall aan. Hij verfd dr haar, geeft dr eten..

Michael
''Nou kijk ik wil eerst dat ze zich op dr gemakt voelt.'' leg ik uit en kijk hem aan.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/08/2016 09:36 PM

Myrall.
"Heel goed, het is gewoon best eng...  Hij verft zelfs mijn haar. Ik heb hem wel toestemming daarvoor gegeven maar ja, I don't know..." Zeg ik. "En Calum?"

Calum.
"Geloof me, ze voelt zich heel erg op haar gemak. Dat weet ik zeker. Je.moet gewoon harder voor haar zijn anders gaat ze nog over je heen lopen, vriend..." als ik klaar ben met het smeren van de broodjes ruim ik eerst alles op. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/09/2016 05:48 PM

Rose
"Ik heb al seks gehad met hem" zeg ik en kijk naar me handen. "Voor de rest is ie heel bazig en ja ik moet doen wat ik zegt maar we zijn beide eigenwijs dus dat botst heel erg tegen elkaar"

Michael
"Oké ja i know. Vannacht oké?" Zeg ik en kijk calum aan. Dit gaat moeilijk worden maar ik red me wel. "Dan zeg ik dat ik wat terug wil krijgen van het Haar verven enzo"

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 03/09/2016 07:28 PM

Myrall.
'Ik merkte het, ja... je stond zo wat naakt op zijn kamer met alleen een shirt.' Het is echt zielig voor Rose. We verdienen het gewoon beide niet om hier te zitten... 

Calum.
Ik glimlach trots. 'Dat lijkt er meer op.' Alles gaat weer volgens plan. Ik breng het broodje dat ik gemaakt heb voor Rose naar Rose. 'There ya go...' zeg ik. 'Als je nog meer honger hebt pak je het maar.' Ik wil niet dat ze uithongert want dan krijg ik dat probleem weer. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/09/2016 07:35 PM

Rose
ik glimlach zwakjes naar Myrall en neem het bordje aan van Calum en eet me broodje op. Ik ga op de bank zitten met me knieen omhoog en eet veder.

Michael
Ik zucht en loop weer de huiskamer in en ga ook op de bank zitten. Na een tijdje gaat me telefoon af , dat betekend dat Myrall's haar klaar is. Ik sta op en geef een zeintje (idk hoe je dat schrijft sorry) dat ze mee moet komen en loop naar boven

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum