5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  69  |  70  |  71  |  72  |  73  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 01:17 PM

Myrall.
Het is een verslaving en ik wil er niet van af, zo makkelijk gaat het niet eens. Het is misschien wel een slechte verslaving, maar het is soms fijn. 'Ik denk er over na.' zeg ik zachtjes waarna ik weer naar Jake kijk die dinosarier geluiden maakt.

Calum.
'Ooh, heeft hij zijn dino's weer terug.' Hierhad hij zijn dino's niet en dat maakte hem een beetje treurig. Ik ga weer achterover liggen en zucht. We praten nu zo anders tegen elkaar... ik wil dit echt oplossen met Sam en haar weer vasthouden. het voelt zo leeg nu in mijn armen, ik had haar het liefst nu in mijn armen en liggen knuffelen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 01:34 PM

Sam
''Ja, maarja hij snapt er niks van'' zeg ik en zucht. Hij ziet alles nog als eenhoorns en regenboogjes.

Michael
''Please denkt verstandig na'' zeg ik.. ''Wat doe je nu?'' vraag ik daarna 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 01:41 PM

Myrall.
'Een beetje op Jake letten en gewoon zitten.' zeg ik met een kleine glimlach. 'Jij?'

Calum.
'Nee, klopt ook wel... Gelukkig ziet hij van alles nog de goede kanten nu.' Ik luister naar Sam's stem, ze klinkt nu best anders.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 01:51 PM

Sam
''Ja'' zeg ik en voel het awkward worden.. Jesus Sam. ''Hoe is het daar?'' vraag ik uit eindelijk zodat het niet awkward word.

Michael
''Ik zit aan tafel, Calum is boven met Sam aan het praten'' zeg ik en zucht. ''Ik mis je zo'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 02:01 PM

Myrall.
Ik mis hem ook... 'Het spijt me dat we weg zijn gegaan. We waren gewoon boos en verdrietig, weet je...' zeg ik waarna ik op mijn lip bijt.

Calum.
'Stil, best wel saai... levenloos. Best een dooie boel nu zonder jullie.' We missen hun en Michael en ik zeiden ook niet veel tegen elkaar. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 02:07 PM

Sam
''Ik wilde eigenlijk zeggen dat jullie dan hier heen moeten komen, maar we hebben de auto'' zeg ik en lach zachtjes.

Michael
''Het is oké, misschien was het wel echt uit de hand gelopen als jullie zijn gebleven.'' zeg ik en sta op van de tafel en ga op de bank zitten. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 02:14 PM

Myrall.
'Ja, misschien wel.' zeg ik als ik er even over nadenk.Ik heb helemaal niet zo veel te zeggen tegen Michael... 'Ik ben best moe, ik denk dat ik ga slapen.' zeg ik na een tijdje.

Calum. 
'Oh ja, als jullie maar veilig zijn vind ik het niet erg. Sam heb je uberhaupt een rijbewijs?' Vraag ik. Ik reed altijd, dus ik weet dat niet. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 02:18 PM

Sam
''Ja, ik heb er 1'' zeg ik lachend. ''Maar, ik ga ophangen oké? Ik ben nogal moe.'' zeg ik.

Michael
''Is goed babe, weltrusten'' zeg ik met een kleine glimlach. Ik ben blij dat ik d'r ff heb gesproken. Als ze heeft opgehangen loop ik naar boven en ga gelijk naar Calum. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from AestheticRain on 06/04/2016 02:30 PM

Myrall.
Ik leg op en zucht zachtjes. Ik ga bij Jake zitten en krijg gelijk een dinosaurier in mijn hand gedrukt. 'Dat is Dirk.' zegt hij.

Calum.
'Ja, is goed, babe.' zeg ik. 'Goodnight.' Ze hangt op en ik laat een diepe zucht over mijn lippen rollen. Michael komt mijn kamer binnen. 'Michael, ik kan het niet meer aan we nemen morgen de trein en gaan naar ze toe.' zeg ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 06/04/2016 02:32 PM

Sam
Ik hang op en loop naar beneden waar Myrall met Jake speelt. ''Wat spelen jullie?'' vraag ik en ga erbij zitten.

Michael
''Morge? wat dacht je van nu'' zeg ik en kijk hem aan, ik ga echt niet een nacht zonder Myrall slapen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  69  |  70  |  71  |  72  |  73  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum