Hebben jullie ooit al eens...

First Page  |  «  |  1  |  2 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from Sophie on 09/16/2015 08:39 PM

In de 1e en 2e wel eens, maar nu niet echt meer.

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from Violet. on 09/16/2015 09:14 PM

Hoe bedoel je?

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

frouke
Deleted user

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from frouke on 09/16/2015 10:37 PM

Eerst was ik echt zo'n badass en elke keer als ik mijn werk ging nakijken met het nakijk boekje deed ik alle fouten met potlood veranderen zodat het eruit zag alsof ik heel veel goed had. Maar dat was gewoon met schoolwerk.
Ook deed ik weleens spieken, maar dat werd na een tijdje minder. Vorig jaar had ik het wel een paar keer gedaan met briefjes, en ik zat ook nog voor aan in de klas dicht bij het bureau van mijn lerares. Ze heeft het nooit gemerkt :o
Ik kan dan ook wel heel stiekem doen enzo...

Maar dit jaar is het mijn voornemen om NIET te spieken, of kleine briefjes te gebruiken. Dan maar iets meer leren (alhoewel ik dat niet zo veel hoef te doen, want ik onthoud het meestal meteen wat we doen in de klas)  

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from buffy_ on 09/17/2015 04:12 PM

@Violet.: Spieken in de klas bij toetsen, taken of examens?

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from AestheticRain on 09/17/2015 06:46 PM

Ja, best vaak om eerlijk te zijn. Maar mijn klas is badass. We hebben een huiswerkgroep waarin we de wiskunde antwoorden hebben gefotografeert uit het antwoorden boekje haha. Ik gebruik het soms voor huiswerk. Maar meestal om na te kijken en als het dan fout is verbeter ik het. Eerst probeer ik het natuurlijk zelf, anders leer ik niks.

Ik heb vaak afgespiekt omdat ikgewoon bang was om te blijven zitten. Maar eigenlijk was dat nergens voor nodig... De laatste keer was vorig jaar met Frans. Toen had ik onder mijn mouw gewoon wat geschreven. 'n Zin. Die kreeg ik echt niet in mijn hoofd. Toen ik dat proefwerk af had bleek-ie d'r niet in te zitten.. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2

« Back to forum