Ik ben bijna 16 jaar en slaap met een enorm grote knuffel

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


EternalLove
Deleted user

Ik ben bijna 16 jaar en slaap met een enorm grote knuffel

from EternalLove on 08/26/2015 09:44 PM

Mensen zouden mij uitlachen daarom.


Maar ik doe het omdat ik zo hoop dat ik mijn kinderjaren terug kan krijgen. De jaren die ik nooit kon leven omdat ik gevangen was in een levensechte nachtmerrie vol misbruik. Ik moest veel te snel volwassen worden.


Dit is de eerste keer dat ik dit zeg. Het doet zoveel meer pijn dan je denkt, oordeel alsjeblieft niet alleen op de verpakking, maar kijk naar de inhoud. Sommige dagen kan ik niet zonder die knuffel omdat die mijn steun is en ik daar veilig bij ben. Ik voel me na al die jaren nog altijd nergens veilig. Nog altijd bekeken, nog altijd klaar om opnieuw misbruikt te worden.
Mensen denken altijd dat ik al direct seks zou hebben met de persoon waarmee ik iets krijg, enkel en alleen omdat ik zoveel dubbelzinnige gedachten heb. Maar ik ben er als de dood voor. Ik wil het zelf nog niet eens met de persoon waar ik al 3 jaar verliefd op ben en enorm veel over fantaseer.
Het is een hap uit mijn leven. Een stuk die ik nooit terug zal krijgen. En ik moet gewoon verder, maar soms lukt 't gewoon niet. Ik ga kapot door de angst en door de flashbacks. Zijn handen die ik steeds opnieuw op mijn vel voel.
Het is een ware hel en er is geen ontsnappen aan
Ik ben  bang voor reacties van "Je bent gewoon lesbisch door 't misbruik", terwijl dat niet waar is. Zelf al word ik enorm angstig van jongens en mannen, dat heeft er niets mee te maken. Mensen begrijpen 't niet en ze mogen blij zijn dat ze het niet begrijpen. Ik word er gek van, echt compleet gestoord. Ik zie en hoor soms dingen die niet meer gebeuren, alleen omdat ik compleet gebranwashed ben. Het is een vreselijke ervaring, maar zelf het woord vreselijk kan het niet omschrijven 

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Ik ben bijna 16 jaar en slaap met een enorm grote knuffel

from Violet. on 08/26/2015 10:08 PM

Vreselijk dit, echt waar. Ik hoop dat alles goed gaat komen, en ik slaap ook gewoon nog met een teletubbie knuffel omdat ik me er veilig mee voel. En hij gaat overal mee. Dus schaam je er niet voor.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik ben bijna 16 jaar en slaap met een enorm grote knuffel

from EternalLove on 08/26/2015 10:09 PM

Vreselijk dit, echt waar. Ik hoop dat alles goed gaat komen, en ik slaap ook gewoon nog met een teletubbie knuffel omdat ik me er veilig mee voel. En hij gaat overal mee. Dus schaam je er niet voor.

Bedankt en het is gewoon zo verdomt rot dat het slapen met knuffels steeds belachelijk wordt gemaakt

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Ik ben bijna 16 jaar en slaap met een enorm grote knuffel

from rosa13k on 08/27/2015 09:52 AM

wat een verhaal zeg! ik vind het vreselijk voor je...

je moet je zeker niet schamen voor een knuffel! ik heb een knuffel en ik sweer dat ik die nooit ga weggooien ofzo alleen maar omdat ik ouder wordt of dat ik dan ooit op de middelbare school kom. ben nu ook bijna 10, dichtbij bij het leeftijd van de tieners-personen. maar ik schaam me niet dat ik met die knuffel slaap, vooral omdat ik denk dat ik er vooraltijd mee ga slapen omdat het een herinering is van mn vader en ik me erbij veilig voel...

Vreselijk dit, echt waar. Ik hoop dat alles goed gaat komen, en ik slaap ook gewoon nog met een teletubbie knuffel omdat ik me er veilig mee voel. En hij gaat overal mee. Dus schaam je er niet voor.

haha, ik neem ook vaak mijn knuffel ergens mee naartoe, behalve naar school. (ik schaam me niet maar mag niet van mn moeder en ik heb het een paar keer spiekem meegenomen naar school vorige schooljaar en mn moeder kwam erachter en ze was niet boos en ik mocht soms welleens nog paar keer meenemen maar nu niet meer) 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Ik ben bijna 16 jaar en slaap met een enorm grote knuffel

from EternalLove on 08/27/2015 06:46 PM

Niet gemeen bedoelt of zo, maar jij hebt er nog de leeftijd voor. Alle mensen die ik ken irl lachen de mensen van mijn leeftijd uit die nog met een knuffel slapen

Reply

LockonStratos
Deleted user

Re: Ik ben bijna 16 jaar en slaap met een enorm grote knuffel

from LockonStratos on 08/27/2015 06:53 PM

Maak je niet druk om de knuffel Ik ben 19 en ik slaap er met 4 AHAHA. Oke ik knuffel er 1 want dat ligt lekker, is 'de arm van mn vriend' jaja. Ik ben ook n beetje raar, verlatingsangst enzo denk ik. But i dont care because i do what i want.

Maar hey, just so you know, de mensen die je later als vrienden overhoudt en de mensen die t meest zullen moeten uitmaken zouden dat echt geen probleem vinden hoor. People really care less than you think En t middelbaar onderwijs is absoluut niet een goed beeld van de realiteit als je straks gaat studeren ofzo. Trust me. 

Ik hoop btw dat je goede therapie hebt of krijgt voor je trauma, want damn, you deserve a good life too. 

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ik ben bijna 16 jaar en slaap met een enorm grote knuffel

from Anelore33 on 08/27/2015 07:49 PM

Ik slaap ook nog altijd met een knuffel, dus..? :)

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Ik ben bijna 16 jaar en slaap met een enorm grote knuffel

from Supermodelkaty on 08/27/2015 08:29 PM

Ik slaap ook nog met een knuffel, puur omdat ik anders niet kan slapen

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Ik ben bijna 16 jaar en slaap met een enorm grote knuffel

from rosa13k on 08/28/2015 07:39 PM

Niet gemeen bedoelt of zo, maar jij hebt er nog de leeftijd voor. Alle mensen die ik ken irl lachen de mensen van mijn leeftijd uit die nog met een knuffel slapen

ja, je hebt gelijk maar over 4 jaren zit ik in de brugklas en ik sweer dat ik all weet dat ik vooraltijd ga slapen met de knuffel waar ik elke nacht all mee slaap vanafnu.

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

« Back to forum