Ken je dat gevoel...

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Ken je dat gevoel...

from buffy_ on 03/22/2017 08:39 PM

Dat je zo je rapport krijgt en dat perfect is enzo, maar dan zo een punt alles eigenlijk soort van verpest.... Dat is gewoon zo hatelijk...

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: Ken je dat gevoel...

from TattooedHeart. on 03/22/2017 08:40 PM

Maar het is perfect zeg je? 
Weet je wat ik eerder ken qua gevoel? Dat je op stage gaat en dat iedereen zegt dat het goed is terwijl je dan op je stagerapport de opmerking krijgt dat je beter zou stoppen.  

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Ken je dat gevoel...

from buffy_ on 03/22/2017 08:43 PM

@TattooedHeart.: Ik bedoel eigenlijk dat ik zonder dat ene punt voor mij een perfect rapport zou hebben. Ik snap mensen echt niet, dat had ik dus bij een mondeling test ook, zeggen ze dat je het goed deed en dan krijg je de punten...

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Ken je dat gevoel...

from Definitie on 03/23/2017 11:31 AM

Dat is echt stom ja. Maar probeer toch een beetje trots te zijn op je rapport, het is helemaal niet erg om één slechter punt te hebben :)

@Febe: huh dat is echt kut? Om welke redenen zeiden ze dan op je stagerapport dat je beter zou stoppen? 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: Ken je dat gevoel...

from TattooedHeart. on 03/23/2017 02:14 PM

@Febe: huh dat is echt kut? Om welke redenen zeiden ze dan op je stagerapport dat je beter zou stoppen?

Omdat ik te plat spreek (ik ga daarvoor wel naar de logopedie) en omdat ik 1 KEER een ja/nee vraag gesteld heb. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Ken je dat gevoel...

from Supermodelkaty on 03/23/2017 05:00 PM

Jaaa, dat je bijvoorbeeld een 7.4 staat

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ken je dat gevoel...

from Sophie on 03/25/2017 10:31 PM

Vroeger wel, nu klinkt dat als de hemel, om maar voor 1 iets slecht te staan hahaha

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Ken je dat gevoel...

from Definitie on 03/26/2017 07:04 PM

Omdat ik te plat spreek (ik ga daarvoor wel naar de logopedie) en omdat ik 1 KEER een ja/nee vraag gesteld heb.

Huh? dat is echt stom, voor één foutje? En weten ze dat je aan je spreken werkt? Want het is logisch toch dat dat niet één twee drie gaat, dat is zo'n rare commentaar wow

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

« Back to forum