Mijn vrienden weten dat (...)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


emmalee
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from emmalee on 11/09/2015 08:36 PM

Ik heb een emmer voor je

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/09/2015 08:36 PM

Edwina! als je dit allemaal gelooft, all dit onzin dan denk ik dat ik ga ontploffen Serieus! Edwina, je bent een top-meid en ik zou er alles voor over hebben om jou nooit te kwetsen en nooit kwijt te raken als een goede vriendin! je hebt een hart van goud, dat vind ik echt, en dat heb de meeste op Hello Model ook! All die dingen die je vrienden zeiden is onzin! geloof het niet! Dat zijn geen echte vrienden met een hart van goud, en dat hoeft niet perse, maar ik vind dat gewoon echt geen vriend/vriendin als diegene je zo ziet! En als jij zo denkt en je zeker bent dat het waar is en dat je het ook zo vind dan vind ik best, maar als je dat niet denkt negeer het gewoon!

Ik weet gewoon niet meer wat de waarheid met mij is, ik voel me zo'n fucking schijnheilige perrsoon nu door hen

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from rosa13k on 11/09/2015 08:37 PM

Dat kan hun niet meer schelen omdat zij ook hun "problemen" hebben...

dat mag dan wel zo zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat ze zomaar zulke dingen mogen zeggen en met je vertrouwen mogen spelen! Zoals je dit topic noemt: mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord staan. en kijk hoe ze tegen jou doen! jij staat op het punt om zelfmoord te plegen en je (fake-)vrienden zeggen gewoon 'ja, ik heb ook mn eigen problemen hoor!'. Noem je dat vrienden?

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/09/2015 08:38 PM

Ik heb een emmer voor je

Kun je me even gewoon niet uitlachen?


dat mag dan wel zo zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat ze zomaar zulke dingen mogen zeggen en met je vertrouwen mogen spelen! Zoals je dit topic noemt: mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord staan. en kijk hoe ze tegen jou doen! jij staat op het punt om zelfmoord te plegen en je (fake-)vrienden zeggen gewoon 'ja, ik heb ook mn eigen problemen hoor!'. Noem je dat vrienden?

 Maar ze denken dat ik overdrijf en dat 't gewoon een uitkraamsel is voor aandacht "Want ja, ge kunt ook positieve aandacht krijgen, maar de negatieve is zeker makkelijker?" Zeiden ze letterlijk.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Supermodelkaty on 11/09/2015 08:40 PM

Maar ze denken dat ik overdrijf en dat 't gewoon een uitkraamsel is voor aandacht "Want ja, ge kunt ook positieve aandacht krijgen, maar de negatieve is zeker makkelijker?" Zeiden ze letterlijk.

Jij overdrijft niet, ze moeten zich eens inleven in jou. Dan zulllen ze zien dat je niet overdrijft.

Quote_3.jpgQuote_5.jpg

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 11/09/2015 08:42 PM.

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from rosa13k on 11/09/2015 08:44 PM

Ik weet gewoon niet meer wat de waarheid met mij is, ik voel me zo'n fucking schijnheilige perrsoon nu door hen

de waarheid is dat je een hart van goud heb en dat je niet zo moet twijfelen met de waarheid, probeer op een soort onderzoek te gaan, edwina, dat gaat je helpen (denk ik)!

Maar ze denken dat ik overdrijf en dat 't gewoon een uitkraamsel is voor aandacht "Want ja, ge kunt ook positieve aandacht krijgen, maar de negatieve is zeker makkelijker?" Zeiden ze letterlijk.

onzin wat ze zeggen! wie gaat er nou aandacht zoeken met zelfmoord en wie gaat er liegen over zelfmoord! diegene die zoiets zou doen is echte een gestoorde gek dan (, behalve jij als je het zou doen maar ik weet dat je zoiets niet zou doen). serieus! what the!

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/09/2015 08:45 PM

Jij overdrijft niet, ze moeten zich eens inleven in jou. Dan zulllen ze zien dat je niet overdrijft.

Ze zullen 't nooit inzien

Reply

emmalee
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from emmalee on 11/09/2015 08:46 PM

Edwina; een emmer om je op te vangen.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Supermodelkaty on 11/09/2015 08:47 PM

Ze zullen 't nooit inzien

Misschien niet, maar ze moeten wat meer moeite doen. Vriendschap is niet zo makkelijk en als iemand hulp nodig heeft, geeft die het wel aan. Jij hebt alles aangegeven, maar ze doen er niks aan. Jij hebt je best gedaan en dan verpesten ze dat. Zij hebben er zelf voor gezorgd.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/09/2015 08:48 PM

de waarheid is dat je een hart van goud heb en dat je niet zo moet twijfelen met de waarheid, probeer op een soort onderzoek te gaan, edwina, dat gaat je helpen (denk ik)!

Ik kan m'n 'onderzoek' niet eens meer alleen aan... 

onzin wat ze zeggen! wie gaat er nou aandacht zoeken met zelfmoord en wie gaat er liegen over zelfmoord! diegene die zoiets zou doen is echte een gestoorde gek dan (, behalve jij als je het zou doen maar ik weet dat je zoiets niet zou doen). serieus! what the!

Nja, ze zeggen van dat als ik 't echt meende het al lang zou hebben gedaan en als ik echt hulp wou, ik al direct mijn ouders zou hebben ingelicht. Maar ze snappen niet dat ik 't niet kan

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum