O || Her boyfriend (18+)
First Page | « | 1 ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ... 10 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: O || Her boyfriend (18+)
from Ellytjevdb on 04/20/2016 02:36 PMLeila
Hij knikt instemmend op mijn woorden, waarna hij me aankijkt. Een prettige gevoel gaat door mijn buik, maar ik weet het te verbergen. Al snel kijkt hij weer weg, wat ik best jammer vind. Iets spontaans. Dat is gemakkelijker gedacht dan gezegd. Ja, over wat zouden we kunnen praten. Meestal is Kaat de drijfveer achter de gesprekken en vaak gaat het ook over haar. Op momenten als deze vervloek ik mezelf omdat ik niet mijn mond heb opengetrokken en ook eens over mezelf heb gepraat. Dan zou het nu veel gemakkelijker zijn om met Loïc te praten. Zodra hij begint te praten kijk ik hem aan. Dat had hij al gezegd ja, maar nog steeds doet het me goed om dat te horen. "Wat zei je?" vraag ik plagend alsof ik het niet goed gehoord heb. Door hem wat uit te dagen hoop ik een lossere sfeer te creeëren. Het voelt redelijk vreemd aan om in Kaats kamer te zijn, met haar vriend, terwijl ze zelf beneden aan het feesten is.
from Writer4ever on 04/21/2016 06:24 PMLoïc
Ik begin te lachen wanneer ze me probeert uit te dagen, maar herhaal niet wat ik net zei. Inplaats daarvan kijk ik haar aan met een zwak lachje om mijn lippen. Ik sta op en ga een beetje dichter bij haar staan. "Dus... Vind je eigenlijk iemand leuk?" vraag ik zo nonchalant mogelijk. Terwijl wisselt mijn blik tussen in haar ogen kijken en links of rechts van me kijken. Het is echt verdomd moeilijk om haar te weerstaan als we alleen in een ruimte zijn en er niemand anders is en ze er zo prachtig uitziet. Ik betrap mezelf erop dat ik duidelijk nog niet over haar heen ben. In mezelf zucht ik, omdat ik van mezelf weet dat ik echt een sukkel ben door Kaat een soort van te gebruiken en dan gevoelens voor beiden te krijgen.
from Ellytjevdb on 04/21/2016 09:30 PMLeila
Hij herhaalt zijn woorden niet, waardoor hij mij plaagt in plaats van omgekeerd. Inplaats van zijn woorden wel te herhalen, komt hij met een zacht glimlachje naar me toe. Zijn vraag doet me naar adem snakken, maar dat probeer ik zo goed mogelijk te verbergen. De nonchalance waarmee hij het zegt, stelt me ietwat gerust. Het lijkt hem niet zo veel te boeien en hij vraagt het volgens mij eerder om een onderwerp aan te kaarten. "N-ja", antwoord ik voorzichtig. "Maar hij is onbereikbaar, dus dat doet er niet toe", zeg ik snel om het onderwerp af te wimpelen. Ik knipper een paar keer snel met mijn ogen en wend dan mijn blik af. Ik kan hem niet langer aankijken en blijkbaar kan ook hij zijn blik niet lang op me gevestigd houden. Ondertussen bijt ik op de binnenkant van mijn lip. Dit is zowel ongemakkelijk als vreemd.
from Writer4ever on 04/23/2016 01:26 PMLoïc
Ik zie duidelijk aan haar dat ze zich een beetje ongemakkelijk voelt en ik vind het wel leuk. Dit is een goed teken. Wanneer ze antwoord geeft kijk ik haar vreemd aan. Het is duidelijk dat het ze het onderwerp wil afwimpelen, maar zo snel laat ik me niet doen. Ik wil weten wie ze leuk vind en of ik ooit misschien een kans bij haar maak. Al zou dat me eigenlijk niet mogen uitmaken, aangezien ik samen ben met Kaat. "Wat bedoel je met onbereikbaar?" vraag ik om toch erop verder te gaan. Deze keer lukt het me beter om haar blijven aan te kijken. Ik probeer het niet al te ongemakkelijk te maken, maar ik wil het gewoon echt weten. Ik ga met een hand door mijn haren heen en zet een heel klein pasje dichter naar haar toe. Terwijl probeer ik haar nog steeds aan te kijken om niet te tonen dat ik ook zwak sta bij dit onderwerp.
from Ellytjevdb on 04/24/2016 09:11 AMLeila
Als ik hem even durf aan te kijken, zie ik dat hij me vreemd aankijkt. Hij lijkt duidelijk niet zo tevreden te zijn met het antwoord dat ik hem gegeven heb. Eerlijk gezegd wil ik nu liever weer naar beneden gaan en me vermengen tussen de feestende tieners, maar ik blijf als aan de grond genageld staan. "H-hij heeft een vriendin", zeg ik zacht. Ik had het niet mogen zeggen want straks krijgt hij nog een vermoeden. Alleen dat zou al goed zijn om een deuk in de vriendschap tussen Kaat en mij te veroorzaken. Hij komt nog dichter naar me toe terwijl hij me aankijkt en zijn blik niet meer afwendt. Wat moet ik nu doen? Loïc is binnen handbereik en ik sta erbij als een verdwaald klein meisje dat niet weet wat te doen of te zeggen. Als hij geen relatie had gehad met mijn beste vriendin, dan zou ik hem gezegd hebben waar het op staat, of waarschijnlijk dan toch. Nu durf ik het niet en ik ben bang dat ik het ook nooit tegen hem zal durven zeggen.
from Writer4ever on 04/24/2016 10:49 AMLoïc
Ik blijf haar aanstaren terwijl mijn gedachten heen en weer gaan van 'ik kan dit niet maken tegenover Kaat' naar 'ik wil dit zo graag'. Ik wend mijn blik af naar de grond en probeer even helder te denken, al kan ik het niet te lang laten duren. Wanneer ze zachtjes zegt dat hij een vriendin heeft, moet ik niet lang nadenken over een antwoord. Toch wacht ik even voordat ik het uitspreek, anders komt het een beetje raar over. Ik haal een keer diep adem en zeg het dan in een adem. "Jij bent vast beter als zijn vriendin." Als ze het, zoals ik heel graag zou willen, over mij heeft heb ik mezelf net heel erg in de nesten gewerkt. Ik hou echt van Kaat, maar ik vind Leila ook gewoon ontzettend leuk. Toch probeer ik mezelf in te houden. Als zij mij leuk vind, moet ze dat maar eens gaan tonen. Anders heb ik grote problemen als ik haar nu ga zoenen en ze dat helemaal niet wil. Dan weet Kaat het ook meteen. Kort komt het in me op om een stap naar achteren te zetten, maar ik bedenk me en blijf toch wel gewoon staan.
from Ellytjevdb on 04/24/2016 11:04 AMLeila
Loïc blijft me aanstaren en ongemakkelijk kijk ik hem aan. Wat zou ik moeten doen in een situatie als deze? Wegrennen en niet omkijken. Ik doe het enkel en alleen niet omdat ik te veel van Loïc hou om hem hier achter te laten. Waarom ben ik met hem mee gegaan? Ik had beneden moeten blijven en naar Kaat moeten gaan om het gezellig te hebben. Hij haalt diep adem en zegt in één adem iets waar ik heel erg blij van word. Achteraf bedenk ik me pas dat hij het waarschijnlijk niet over hem een Kaat heeft en het alleen maar zegt om me hoop te geven en me zelfzekerder te laten voelen. Ik bijt kort op mijn lip voordat ik mijn mond open. "Niet als zijn vriendin, mijn beste vriendin is", zeg ik waarna ik mijn ogen naar de grond sla. Het rolde over mijn lippen voordat ik het wist. Nog nooit heb ik zo impulsief iets gezegd en het zal me nu waarschijnlijk zo hard in de problemen werken. Als Loïc dit aan Kaat vertelt... Ik slik, mompel een sorry en draai me om zodat ik de kamer kan verlaten zonder nog een blik op hem te werpen.
from Writer4ever on 04/24/2016 01:19 PMLoïc
Ik zet toch een stap achteruit om haar van een afstand te kunnen bekijken. Wanneer ze antwoord geeft, sta ik verstomt, hoewel ik wel op zo een antwoord gehoopt had. Plots kan ik niet meer denken en kijk haar alleen maar na wanneer ze de kamer uitloopt. Ik ga terug op Kaat haar bed zitten en haal enkele keren diep adem. Waarom ben ik zo stom om haar gewoon de kamer laten uit te lopen? Ik laat me achterover vallen op het bed. Maar veel tijd om mijn gedachten op een rijtje te krijgen, heb ik niet. Want plots gaat de deur een stukje open. "Ik dacht al dat je hier was," Kaats stem klinkt zachter dan normaal. Ik ga weer rechtop zitten en kijk haar aan. "Waar is Leila?" vraagt ze en komt voor me staan. Ik hef mijn schouders op. "Ze ging net weg, wou haar weer gaan amuseren," zeg ik als uitvlucht in de hoop dat ze niets over ins gesprek gaat vragen. "Mooi. Hebben wij even tijd samen." Ik glimlach, want telkens wanneer ze dit zegt weet ik meteen waar ik aan toe ben. Kaat gaat komt op me zitten, met elk been aan een andere kant van me. Mijn gedachten fladderen in het rond, en ik heb geen idee wat ik aan het doen ben maar laat me meeslepen door het moment. Kaat begint me te zoenen en ik zoen terug. Vluchtig doe ik de rits van haar kleedje los en trek haar jurk uit. Het lijkt alsof ze dit had ingeplant, want haar lingerie is naar de pikante kant en is perfect op elkaar afgestemd. Ik glimlach terwijl ik haar verder zoen en laat haa rmijn shirt uittrekken.
from Ellytjevdb on 04/24/2016 01:42 PMLeila
Ik ren naar beneden, zo snel als dat gaat op deze hakken en zoek met mijn ogen naar Kaat. Ik moet haar weghouden bij Loïc aangezien ik niet wil dat ze dit te weten komt. Ik draai me om naar de trap en merk dat ik al te laat ben als ik haar achterkant zie. Ik kan haar niet tegenhouden, want dat zou zeker raar overkomen, dus hoop ik maar dat Loïc haar niks verteld over ons gesprek van net. Ietwat bedroefd wandel ik naar de keuken, waar nog altijd Kaats moeder staat. "Scheelt er wat?" vraagt ze als ze mijn gezicht ziet. "Nee", lieg ik. "Ik voel me gewoon niet zo lekker", zeg ik en dat is wel de waarheid. Hoe stom kon ik zijn om hem zo goed als te vertellen dat ik verliefd op hem ben. Als hij logisch nadenkt weet hij natuurlijk dat het over hem gaat, maar ik weet niet wat de alcohol momenteel al in zijn hersens heeft gedaan. Momenteel wil ik Kaats moeder heel erg graag vertellen dat haar dochter boven zit met haar vriendje waar haar ouders niks van weten, maar dat kan ik niet maken. Met moeite houd ik mijn tranen binnen. Het is misschien maar beter als ik naar huis ga.
from Writer4ever on 04/24/2016 03:15 PMLoïc
Het duurt niet lang, want Kaat heeft bang dat haar ouders ons gaan zien. Eigenlijk komt dat goed uit, want ik Leila enorm graag zien. Ik ren naar beneden en blijf op de voorlaatste treden staan om over de mensenmassa heen haar te zoeken. Kaat is ondertussen alweer vantussen. Ik zie Leila haar weg naar de deur zoeken. Ik moet sneller dan haar zijn. Ook ik baan me een weeg naar de deur, maar ze is al naar buiten. Ik loop ook npde deur uit en trek die achter me dicht. "Leila, wacht!" roep ik. Ze wandelt verdomd snel. Ik haal opgelucht adem als ik zie dat ze zich omdraait. "Ga je naar huis?" vraag ik terwijl ik dichter naar haar toe wandel. Ik stop met wandelen als ik zo'n twee meter van haar af sta. Ik kijk wat beter en zie dat er tranen in haar ogen staan. Dat nodigt me uit om nog wat dichter naar haar toe te gaan en haar een knuffel te geven. "Gaat het?" vraag ik zachtjes terwijl ik met mijn hand troostend over haar rug heen en weer beweeg.