O || Her boyfriend (18+)

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || Her boyfriend (18+)

from Ellytjevdb on 07/16/2016 10:28 PM

Leila
Elke aanraking met zijn hand en lippen doet mijn huid tintelen. Het lijkt alsof mijn hele lichaam nu in brand staat. Mijn hand valt van de zijne wanneer hij deze verplaatst en hangt nu doelloos langs mijn lichaam. Zijn vraag haalt me weer naar de realiteit, voordat ik echt verdronk in het moment. "Je weet dat ik niet zo'n type ben", geef ik eerlijk als antwoord. Voor anderen is het misschien gemakkelijk(er) om aan iemand te tonen dat je hem/haar leuk vindt, maar ik ben nu eenmaal niet zo iemand die haar gevoelens snel op tafel legt. "Maar gaan we blijven staan praten over dingen uit het verleden of heb je nog andere dingen in gedachen?" zeg ik waarbij ik het laatste bijna fluister.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 07/16/2016 10:48 PM

Loïc
Ik sla mijn ogen neer als ze dat zegt. Ze is inderdaad niet zo een type, maar anders dan tegen mensen hun verwachtingen ben ik ook niet het type dat alles vrij geeft. Zeker niet wanneer het over liefde gaat. Ze tovert een glimlach om mijn lippen als ze dat zegt. "We moeten maar eens genieten van dit moment," fluister ik bijna net zo zacht als zij dat net deed. Ik leg nu beide handen om haar nek heen en druk mijn lippen zachtjes op die van haar. Ik begin haar rustig te zoenen en glijd met handen langs haar rug naar haar heupen toe. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/17/2016 09:57 AM

Leila
Ik zie hoe hij zijn ogen neerslaat. Hij weet dat ik niet zo'n meisje ben en dat ik dat ook niet snel zal worden. Loïc komt bij mij juist wel zo over, maar hij is niet over alles even open. Ik ken hem al lang, heel erg lang en ken hem beter dan hij denkt. Mijn hart maakt bijna een sprongetje bij zijn woorden. Zodra zijn lippen de mijne raken, sluit ik mijn ogen. Het is een perfect moment waarvan ik inderdaad wil genieten. Zijn handen zakken af naar mijn heupen en ik leg mijn armen over zijn schouders om zo nog dichter bij hem te komen. Dit is opnieuw zo fout, maar het kan me nu echt niks meer schelen. 

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 07/18/2016 01:24 PM

Loïc
Ik zoen haar met alle kracht die ik in me heb. Waarschijnlijk komt het heel hebberig over, maar nu ik eindelijk de kans heb om met haar te zoenen moet ik er ook volledig voor gaan. Terwijl ik haar verder zoen begeleid ik haar naar haar bed en dan stop ik heel even met zoenen zodat ik mijn shirt kan uitdoen. Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan en dan begin ik haar weer te zoenen. Mijn handen gaan heen en weer over haar rug en ik weet niet goed of ik ze ergens neer moet leggen en waar ik dat dan moet doen. Want om eerlijk te zijn, ik had hier zo vaak over gedroomd maar nu het zo ver is ben ik nest wel zenuwachtig.

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/18/2016 05:08 PM

Leila
Ik heb nog nooit zo passioneel met iemand gezoend, ik heb uberhaupt nog nooit met iemand écht gezoend. Enkel en alleen een keer bij toneel, maar dat telt niet. Ik hoop dat Loïc hiervan niks ondervindt. Hij lijkt me te begeleiden naar mijn bed, wat uiteindelijk ook waar is als we er staan. Hij stopt even en trekt zijn shirt uit. Even wordt mijn aandacht van zijn lippen naar zijn lichaam gebracht, maar al snel beginnen we weer te zoenen. Ik weet niet goed wat hij van me verwacht en ik weet al helemaal niet waar ik mijn handen moet laten. Voorzichtig zet ik ze tegen zijn borst aan om een bepaalde afstand te creëren. Eigenlijk zou ik niet weten wat ik nu nog moet doen. Mijn jurkje uitspelen zal niet simpel gaan in mijn eentje en ik weet niet goed wat Loïc wilt doen. Ik open mijn ogen weer en laat zijn lippen los om even op adem te komen. Hierop laat ik mijn nagels langzaam over zijn borstkas glijden.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 07/25/2016 04:26 PM

Loïc
Ik ben zo hard in het moment dat ik niet echt nadenk over hoe ver Leila wil gaan, ik ga ervan uit dat ze wel zou zeggen als ze het te ver vindt gaan. Wanneer ze mijn lippen weer loslaat en ze met haar nagels over mijn borstkas glijd bijt ik kort op mijn lip. Vervolgens open ik de rits van haar jurk die aan de achterkant zit. Ik zet een stap achteruit zodat ze ruimte genoeg heeft om haar jurkje uit de trekken. Als ze dat gedaan heeft bekijk ik haar lichaam kort, maar niet te opvallend. Ik ga weer korter naar haar toe en druk een kus in haar hals. Met mijn handen verken ik haar lichaam, ik ga van haar heupen langs haar zij omhoog en laat mijn handen vervolgens naar rug gaan. Daar speel ik een beetje met haar bh bandje en maak dat uiteindelijk los. Opnieuw neem ik een mini pas achteruit zodat ze haar bh volledig kan uitdoen.

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 07/25/2016 09:39 PM

Leila
Hij bijt kort op zijn lip en dat ziet er ongelooflijk schattig, maar ook sexy uit. Loïc lijkt mijn gedachten gelezen te hebben en opent de rits van mijn jurk. Als hij me de ruimte geeft om deze uit te trekken, doe ik dat ook meteen. Even voelt het vreemd aan, om zo naakt tegenover hem te staan, maar dat gevoel verdwijnt al snel wanneer hij een kus in mijn hals drukt. Kort leg ik mijn armen rond zijn nek, totdat hij mijn bh bandje heeft weten los te krijgen. Ook deze keer geeft hij me de ruimte om deze uit te trekken. Als mijn bh uit is, gooi ik hem op de grond, ergens achter me. Ik stap weer naar hem toe en druk mijn lippen op de zijne. Ik denk dat hij geen idee heeft wat hij met me doet, maar het doet me in ieder geval goed. Met mijn handen pruts ik de knop van zijn broek open, wat verbazend genoeg sneller gaat dan gedacht. Wat nu? Wat zou hij van me verwachten? Op dit moment weet ik niet goed meer wat ik wel en niet wil.

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 08/04/2016 02:20 PM

Loïc
Het moment dat ze haar bh uittrekt lijkt wel in slo-motion te gaan, net zoals in een film. Ik voel tintelingen en ik bekijk haar borsten en de rest van haar lichaam goed terwijl ze weer een stap dichter naar me toe zet. Dan voel ik haar lippen weer op die van mij en daarna haar handen aan de rand van mijn broek. Ik zoen haar wild en mijn handen rusten op haar heupen. Als ze de knoop van mijn broek los heeft, stop ik met zoenen en trek hem snel uit. Nu staan we allebei nog in onze onderbroek, of nou ja, ik in mijn onderbroek en zij in haar slip. In plaats van haar weer te zoenen hef ik haar op zodat ze haar benen rond mijn middel kan slaan. Ik ga weer naar het bed toe en leg haar voorzichtig neer. Ik ga ook goed liggen en leg haar benen even goed. Langzaam buig ik korter naar haar en druk uiteindelijk mijn lippen op die van haar. Deze keer zoen ik aar langzaam en uitdagend. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 08/04/2016 03:18 PM

Leila
Zodra de knoop van zijn broek open is, trekt hij deze snel uit. Nu staan we allebei zo goed als naakt tegenover elkaar, ik enkel nog met een slip en hij in zijn onderbroek. Loïc tilt me op waarna ik mijn benen rond zijn middel sla. Ik kijk hem aan en kan even op adem komen terwijl hij me op mijn bed legt. Hij doet voorzichtig, maar ook uitdagend. Zodra zijn lippen de mijne eindelijk weer raken, merk ik dat hij me langzamer zoent, waardoor hij me alleen maar gekker maakt. Het geeft me tijd om na te denken en dat wil ik nu niet. "Loïc", breng ik hees uit. Mijn ademhaling schiet samen met mijn hartslag plots weer omhoog. Adrenaline giert door mijn lichaam en ik kan het niet meer stoppen. Met mijn handen verken ik zijn lichaam, van zijn gespierde schouders tot aan de rand van zijn onderbroek. 

cooltext1643255418.png

Reply

Writer4ever

23, female

Level 16

Care Team

from Writer4ever on 08/04/2016 03:30 PM

Loïc
Ik leun met mijn handen langs haar hoofd zodat ik nog een kleine afstand boven haar hang. Wanneer ze mijn naam zegt kijk ik in haar ogen. Maar ik zeg niets terug. Dan voel ik hoe haar handen over heel mijn lichaam heen gaan en ik breng mijn lippen naar net onder haar kaaklijn. Daar druk ik een kus en vervolgens ga ik vlak langs haar gezicht door naar haar oor. Net onder haar oor druk ik opnieuw een kus en dat bijt ik heel even kort en zachtjes in haar oor. Haar handen hebben ondertussen voor de tweede keer de rand van mijn onderbroek bereikt. Ik beslis om ook haar lichaam te verkennen, maar dan met mijn mond. Ik geef kusjes van haar wang, naar har schouders, naar haar borsten, naar haar buik en vervolgens ook net boven de rand van haar slip. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  »  |  Last

« Back to forum