ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 08:08 PM

Anya
Ik moet lachen '' Nee jij blijft van mn haar af '' lach ik en geef hem een tik tegen zn arm. '' Ik had het tegen Nina, je hoeft je niet overal aansprakelijk op te voelen '' grinnik ik en spring halverwege de trap op zn rug '' op naar de keuken '' lach ik en blijf lekker hangen aan zn rug.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 08:12 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg lachend "Nou, sorry hoor." "Hee, niet zo agressief jij!" Zeg ik lachend tegen haar. Ik voel haar opeens op mijn rug springen en kan nog net op de trap blijven staan "Wat ben je toch een idiootje" zeg ik lachend en loop de trap af naar de keuken terwijl ik hinnik om een paard na te doen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 08:17 PM

Anya
'' Ik ben nooit agressief '' lach ik en sla mn hand voor mn mond '' Sorry ik wist niet dat je bijna zou vallen '' '' Wel een dan waarbij je opgescheept zit '' knik ik lachend. Als hij paarden geluiden maakt leg ik lachend mn hand voor zn mond '' sst '' lach ik '' Jij bent nu de idioot '' lach ik en laat me van zn rug afglijden en was mn handen. '' Oke wat nu? '' zeg ik terwijl ik alvast water in de pan doe en op het vuur zet om te laten koken.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 08:33 PM

Sam
Ik lach zacht "Dit is anders al de tweede keer." Zeg ik lachend. "Geeft niet, ik ben tenslotte een bodybuilder." Zeg ik lachend en loop verder de trap af. "Ik zeg ook niet dat idioten stom zijn, ik vind ze wel leuk." Zeg ik lachend en zet haar neer. Ik was na haar mijn handen en pak de spullen om de saus te maken. "Hier, snijd jij de tomaten? Dan doe ik de paprika en de ui." Zeg ik en geef haar een mes en snijplank. Ik snijd de groenten en doe ze in een pan.

Reply Edited on 11/16/2017 02:50 PM.

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 08:39 PM

Anya
Ik kijk hoe hij de spullen pakt en bezig is en pak afwezig het mes en de snijplank aan. '' Eh ja is goed '' glimlach ik en begin met het snijden van de tomaten en gooi het in de pan en als het water kookt ook de pasta. '' Het ruikt nu al lekker '' glimlach ik en dek intussen de tafel. '' Wat moet er nog meer gedaan worden? '' vraag ik en steek mn vinger in de saus en lik die af. '' Zo lekker '' glimlach ik tevreden en stop mn vinger er nog een keer in '' Proef '' knik ik en hou mn vinger voor zn mond.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/09/2017 08:43 PM

Sam
Ik kijk even naar haar en vraag "Gaat het goed? Je weet toch wel hoe je tomaten moet snijden?" Ik lach even en gooi alles in de pan. Ik adem even in en knik goedkeurend. "Verder zijn we wel klaar denk ik. Een beetje olie bij de pasta . That's it." Ik lach zacht en proef de saus van haar vinger. "Zeker lekker, alleen nog een beetje zout erbij en dan kunnen we opscheppen." Zeg ik en doe wat zout bij de saus waarna ik alles op borden doe en op tafel zet. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 08:50 PM

Anya
Ik knik '' Hm oke '' glimlach ik en was dan even mijn handen weer en zet de pannen op tafel. '' Eten '' roep ik en help Nina even bij de wasbak om der handen te wassen. '' Je hebt jezelf helemaal ondergesmeerd '' grinnik ik. Als iedereen zit ga ik ook zitten en schep op en neem een hap '' Hm lekker '' glimlach ik ''Dankje '' zeg ik tegen Sam en eet rustig verder. '' Zullen we vanavond film kijken, of wil je optijd naar bed? ''  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 06:16 AM

Sam
Ik glimlach terug en ga vast aan tafel zitten nadat ik Jason en Levi heb geroepen om aan tafel te gaan. Ik lach zacht om Nina en Anya en schep wat voor de jongens op. Ik neem een hap als Anya ook zit en glimlach "Zeker lekker, dat heb je goed gedaan, Anya" zeg ik glimlachend. Ik kijk haar aan en knik "Is goed, welke film?" vraag ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/10/2017 01:09 PM

Anya
Ik schud m’n hoofd “ jij hebt het gedaan hoor ik heb alleen tomaat gesneden “ knik ik en glimlach. Ik eet rustig m’n eten en denk even over de vraag na wat voor film. “ is er toevallig niks op tv vanavond? Anders kunnen we Netflix pakken “ stel ik voor en neem de laatste hap en zit dan ook vol.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 01:26 PM

Sam
Ik glimlach "Nou, ik vind de tomaat het lekkerst." Zeg ik lachend en eet mijn bord leeg. "Weet ik niet, we zie wel." Zeg ik en drink wat. Ik sta op en ruim af als iedereen klaar is. Nina wil televisie kijken, dus zet ik die voor haar aan en Levi en Jason spelen hun spelletje af. Ik ga op de bank zitten en kijk met Nina mee. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum