ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/18/2017 08:55 PM

Anya
Ik duik zn kast in en spit door zijn kleren. Ik haal er een leuke spijkerbroek uit die ik naar hem toe gooi en kijk dan eventjes verder. '' Hm je bent moeilijk '' grinnik ik zacht en kijk tussen zn bloesjes. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/18/2017 08:59 PM

Sam
Ik lach zacht als ze een spijkerbroek naar me toe gooit en pruil als ze zegt dat ik moeilijk ben "Hoezo ben ik moeilijk?" Vraag ik lachend. Ik hoor iemand lopen in de kamer van mijn moeder en bijt op mijn lip terwijl ik naar Anya kijk.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/18/2017 09:01 PM

Anya
'' Er liggen hier zoveel verschillende dingen in '' knik ik en pak uiteindelijk een leuke blouse en vouw hem op net als de spijkerbroek '' dit wordt het '' knik ik en ga naast hem op bed zitten en vouw ook zn broek op en leg de onder de blouse.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/18/2017 09:08 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk naar wat ze doet. Ik knik en kijk even welke blouse ze heeft gepakt. Ik bijt op mijn lip als ik de deur van de kamer van mijn moeder open hoor gaan en weer voetstappen hoor. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/18/2017 09:16 PM

Anya
'' Goed? '' vraag ik als hij naar zn kleding kijkt. Als ik voetstappen hoor kijk ik naar de deur. '' Wil je gaan? '' vraag ik een hem en kijk eventjes naar hem '' Niet op je lip bijten die heb je vanavond nog nodig '' plaag ik hem zacht.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/18/2017 09:20 PM

Sam
Ik knik even en kijk ook naar de deur. "Ja, laten we gaan" zeg ik zacht en sta op. Ik lach zacht als ze dat zegt over mijn lip en kijk even naar haar. Ik schrik als ik de deur van mijn kamer open hoor gaan en mijn moeder woest in de deuropening zie staan. Ik klem mijn kaken op elkaar en bal mijn vuisten. Ze loopt naar me toe en wilt me slaan, maar ik houd haar hand vast. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/18/2017 09:30 PM

Anya
Ik knik en sta op en pak zn kleding. Ik kijk om als ik de deur hoor en schrik ook even als ik zijn moeder boos in de deur opening zie staan. Ik slik even en als ze hem wilt slaan ga ik uit reflex voor hem staan omdat hij al genoeg is geslagen maar voordat het gebeurd heeft Sam haar hand al vast. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 08:52 AM

Sam
Ik frons als Anya voor me gaat staan en duw haar aan de kant. Ik wil niet dat mijn moeder haar slaat. Mijn moeder ziet haar nu ook en kijkt nog woester van mij naar Anya. Ik slik even en ik voel weer een vuist op mijn wang voor ik haar andere hand ook kan pakken. Ik klem mijn kaken nog harder op elkaar in de hoop dat ik de pijn niet voel, maar het helpt niet. Mijn moeder begint tegen me te schreeuwen over wat 'die slet' hier doet en wat voor mislukkeling ik wel niet ben, maar ik luister niet en breng haar naar haar kamer.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 11:33 AM

Anya
Ik slik als Sam me aan de kant duwt “ Sam “ zeg ik zo zacht dat het bijna niet verstaanbaar is. Ik slik als z’n moeder nog bozer kijkt en ik schrik als ik haar andere hand op Sam z’n wang zie “ alsjeblieft stop “ zeg ik schoor. Ik kijk na hoe Sam zijn moeder naar haar kamer loopt en pak zijn spullen “ Sam “ zeg ik en loop achter hem aan “ ze verdient je niet “ mompel ik zacht en wacht bij de deur van z’n kamer.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 11:41 AM

Sam
Ik breng mijn moeder naar haar kamer terwijl ze wild om zich heen slaat. Ik hoor Anya wat zeggen en ik zeg "Ga alsjeblieft weg" Ik probeer mijn moeder in haar bed te leggen wat met veel moeite lukt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  53  |  54  |  55  |  56  |  57  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum