ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  54  |  55  |  56  |  57  |  58  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 11:44 AM

Anya
Ik bijt op m’n lip, eigenlijk wilde ik hem niet alleen laten omdat ik nu onderhand wel wist wat zijn moeder hem aan kon doen. Even blijf ik twijfeling staan en besluit toch met moeite naar hem te luisteren en ga dan een paar stappen anar beneden en blijf op de trap zitten zodat ik als het fout gaat alsnog snel boven kan zijn.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 11:47 AM

Sam
Ik blijf mijn moeder vasthouden tot ik zeker weet dat ze slaapt. Ik loop de kamer uit en sluit de deur achter me. Ik loop naar de badkamer en kijk naar mijn wang. Gelukkig zie ik geen wond of bloed, maar wel een grote blauwe plek. Ik slik en loop naar de trap waar ik Anya zie zitten. Ik klem mijn kaken op elkaar en zeg zacht "Sorry"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 11:49 AM

Anya
Ik speel wat met m’n vingers en kijk op als ik Sam hoor “ jij gaat hier echt niet meer alleen naar toe hoor “ zeg ik en trek hem snel naar beneden toe. “ het is dan wel je moeder maar het is levens gevaarlijk alleen “ zeg ik zacht en knuffel hem even “ gaat het ? “

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 11:52 AM

Sam
Ik klem mijn kaken op elkaar en zeg "Ik kan dit alleen best aan. Ik heb het nu toch ook gedaan? Het is echt niet levensgevaarlijk" Ik leg mij  armen even om haar heen en knik "Gaat wel" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 11:54 AM

Anya
Ik knik maar zeg voorderest niks meer, ik was het er toch niet mee eens “ zullen we gaan? “ vraag ik aan hek en loop alvast de deur uit. “ zullen we vanavond pizza bestellen? Denk dat de kinderen dat ook wel lekker vinden “ “ pizza friday “ grijns ik.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 11:58 AM

Sam
Ik knik en loop achter haar aan. Ik haal mijn fiets van het slot en stap op. "Is goed" zeg ik zacht en afwezig. Als ze achterop zit fiets ik naar haar huis en stap weer af. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 03:07 PM

Anya
Ik glimlach klein en stap achterop en hou z’n spullen goed vast. Als we thuis zijn open ik de deur voor ons en leg z’n spullen op tafel neer. “ wil je ijs ofzo? “ vraag ik voorzichtig aan hem en pak intussen wat te drinken voor ons.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 03:15 PM

Sam
Ik loop achter haar aan naar binnen en schud mijn hoofd. "Nee" zeg ik en ga aan tafel zitten. Het valt wel mee hoeveel pijn het doet.
Ik draai me naar haar om en zeg "Anya, ik wil niet meer dat je met mij mee naar mijn huis komt."

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 03:19 PM

Anya
Ik knik en zet z’n drinken op tafel bij hem en de mijne ook. Ik zucht zacht als ik achter hem sta en leg even m’n armen om z’n nek heen. “ ik weet het ik ben eigenwijs “ “ maar ik laat je echt niet alleen gaan hoor echt niet “ knik ik “ straks doet ze wel wat onverwachts en ik kan echt niet voor je broertjes en zusje zorgen zonder je “ zeg ik zacht.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 03:24 PM

Sam
Ik pak het drinken en drink wat. Ik glimlach als ze haar armen om mijn nek heen legt. Ik schud mijn hoofd en zeg "Je gaat daar niet meer naar binnen. Echt niet" Ik klem mijn kaken op elkaar. "Ze gaat me echt niet vermoorden hoor" zeg ik en drink nog wat.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  54  |  55  |  56  |  57  |  58  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum