ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:45 PM

Anya
'' Oh ja wel '' grijns ik en kijk hoe hij naar haar toe loopt en blijf grijnsend naar ze kijken. Niet veel later zie ik ze niet meer en draai me glimlachend om naar de bar toe, mijn werk zat erop. Ik bestel nog wat te drinken en drink ervan met een rietje. Ik schrik even van twee armen die ik om me heen voel en hoor dan een bekende stem. '' He volgens mij was jij net zo zoet bezig, of jij bent snel of ze was een man? '' lach ik zacht en bestel wat drinken voor hem en kijk over me schouder naar hem toe.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 08:50 PM

Sam
Ik grijns  en zeg "Niet mn type" Ik geef een zoen in haar nek en ga op een barkruk naast haar zitten. Ik neem een slok bier en kijk naar haar. "Moet jij niet met een jongen flirten?" Vraag ik aan haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 08:54 PM

Anya
Ik bijt even op mn lip en neem een slok van mn drinken. '' Hm nee ik moet op jou passen '' grap ik en trek hem van de stoel af '' Nee nee niet zitten, we zijn nog lang niet klaar '' knik ik en kijk weer even rondt '' Wat is dan wel je type? '' vraag ik aan hem en zie een groepje meiden staan '' Zij lijken je wel leuk te vinden '' knik ik en kijk lachend om naar Sam '' Kom op geef het een kans, je hebt veeeel te lang stil gestaan '' zeg ik zo dramatisch mogelijk.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 09:00 PM

Sam
Ik lach zacht als ze zegt dat ze op mij moet passen. Ik grinnik als ze me van de stoel af trekt en kijk naar haar terwijl ze rondkijkt op zoek naar leuke meisjes voor mij. Ik kijk naar het groepje meisjes dat ze aanwijst en kijk weer naar haar. Ik zucht en zeg lachend "Oke dan" Ik loop lachend naar het groepje meisjes en ga erbij staan. Er hangen er al meteen een paar aan mijn armen en ze flirten met me. Eén van de meisje, duidelijk de 'leider' van het groepje, komt ook bij me staan en flirt ook met me. Ze komt steeds een beetje dichter tegen me aan staan en zoent me. Ik zoen haar terug en de andere meisjes lopen bij ons weg. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 09:04 PM

Anya
Ik grinnik en kijk hoe hij naar het groepje gaat, niet veel later heeft hij er ook een te pakken en ik kijk glimlachend toe, het was me gelukt. Ik drink mijn glas leeg en loop de menigte in, mijn werk zat erop. Hij zou vast een fijne avond hebben. Ik haal een hand door mn haren heen en laat me meegaan op het ritme van de muziek en dans met wat andere en wissel wat af tussendoor.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 09:07 PM

Sam
Het meisje duwt me van zich af en trekt me richting een kamer. Ik bijt op mijn lip en laat haar los. Hier heb ik geen zin in nu, niet met haar. Ik loop de menigte weer in en zie Anya met wat mensen dansen. Ik glimlach en ga weer aan de bar zitten. Ik houd niet zo van dansen enzo. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 09:09 PM

Anya
Ik zie in mn ooghoeken Sam op een barkruk zitten. Lachend loop ik naar hem toe '' Wat doe jij hier, je zit er bij als een zoutzak '' grinnik ik en bestel weer drinken voor ons en neem een slok. '' Jij dumpt ze wel snel hoor '' grinnik ik en pak zn arm '' Kom op ik heb die blouse niet uitgekozen zodat je kan blijven zitten '' '' Een beetje bewegen met die heupen van je  '' lach ik en trek hem mee de mensen in waar ik me weer lekker laat gaan op het ritme van de muziek.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 09:14 PM

Sam
Ik lach zacht als ik Anya aan zie komen lopen. "Nou bedankt" zeg ik en laat mijn drinken staan. Ik grijns en zeg "Een beetje mysterieus doen" Ik rol mijn ogen en zucht als ze me mee de mensen in trekt. Ik dans een beetje en kijk lachend naar Anya. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/19/2017 09:16 PM

Anya
'' Nou kom op zeg '' lach ik en beweeg zn armen mee met de muziek. '' Oke ik weet wat beters, blijf hier '' knik ik en geef me tasje even aan hem. Een paar minuten later kom ik terug en pak mn tasje weer aan '' Shots, dit moet je wel doen dansen? '' grijns ik en geef hem een paar en drink de mijne op en trek even een vies gezicht '' Deze zijn niet zo lekker '' lach ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 09:30 PM

Sam
Ik lach zacht als ze mijn armen mee beweegt. Ik frons even als ze haar tasje aan mijn geeft en ik sta een beetje ongemakkelijk op haar te wachten. Na een paar minuten komt ze alweer terug en geef ik haar tasje weer aan haar. Ik bijt even op mijn lip als ik de shotjes zie, maar drink de shots toch op en lach als ze zegt dat ze ze noet lekker vindt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum