ORPG//: Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  74  |  75  |  76  |  77  |  78  ...  89  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 02:42 PM

Anya
'' Er is altijd wel tijd om een douche te nemen als jou zweet me vies maakt '' glimlach ik '' Maar het is wel spannend hoor '' grinnik ik. '' Je had altijd dan balet kunnen doen '' plaag ik hem kus hem weer. '' Maak ze af he '' knik ik '' Anders neem ik je niet mee naar huis '' grap ik.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 02:48 PM

Sam
Ik lach zacht en geef haar nog een kus. "Het is zeker spannend, we staan gelijk" zeg ik en zucht "We hadden allang voor willen staan" Ik schiet in de lach en zeg "Zal ik dat als nog doen? Vind je vast ook leuk om naar te kijken" Ik beantwoord haar kus en zeg "Ik zal mijn best doen" Ik pruil even en geef haar nog een kus. "Ik moet gaan"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 02:51 PM

Anya
Ik schiet in de lach en schud mn hoofd '' Nee jij in een legging of panty, nee ik pas '' grinnik ik '' Dan mag je buiten slapen '' knik ik. Ik beantwoord zn kus '' Ja ja ga amar, ik loop niet weg '' glimlach ik en geef hem een zetje richting het veld en kijk glimlachend toe.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 02:55 PM

Sam
Ik lach zacht en pruil "Nou, bedankt" zeg ik. "Dat hoop ik maar" zeg ik lachend en kijk glimlachend naar haar om als ze me een zetje geeft. Na nog eens 45 minuten waarin ik weer een assist heb gegeven is de wedstrijd afgelopen en geef ik de tegenstanders een handje. Ik loop naar Anya toe en zoen haar even. "En wat vond je ervan?" vraag ik glimlachend.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 02:59 PM

Anya
Ik glimlach als hij aankomt lopen en looop hem even tegen moet. Ik geniet even van zijn lippen die met de mijne zoenen en zucht even '' Ja leuk, het tweede deel ging sneller dan gedacht '' glimlach ik en pak zn hand. '' Ik zou nu boven op je willen springen maar ik heb een rokje aan dus je hebt mazzel '' lach ik zacht en haal mn hand even door zn haren om het goed te doen.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 03:02 PM

Sam
Ik glimlach als ze me tegemoet komt lopen en zeg "Mooi" Ik glimlach als ze mijn hand pakt en geef een kus op haar hand. Ik kijk naar haar en pruil "Noem je dat mazzel?" vraag ik lachend en we lopen naar de kantine. "Zit het nu weer goed?" vraag ik lachend als ze een hand door mijn haren haalt en ik geef haar een kus "Ik kleed me even snel om"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 03:12 PM

Anya
Ik knik '' ja nu wel '' knik ik glimlachend en beantwoord zn kus '' ik ga hier wel even zitten '' glimlach ik en ga op een stoel zitten en pak mn mobiel er even bij en scroll intussen door mn instagram heen en like wat foto's voordat ik me ga vervelen. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 03:18 PM

Sam
Ik knik en zeg "Is goed" Ik loop naar de kleedkamer en kleed me snel om. Als ik me heb omgekleed loop ik weer naar Anya toe en geef haar een kus waarna ik naast haar ga zitten. "Wil je wat te drinken?" vraag ik aan haar en kijk naar haar.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/22/2017 03:20 PM

Anya
Ik stop mn mobiel weg als Sam er weer is en schud glimlachend mn hoofd '' Nee bedankt '' glimlach ik en pak zn hand eventjes. '' Ik heb echt geluk met jou '' mompel ik eventjes.  

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 03:22 PM

Sam
Ik glimlach en zeg "Oke, hoe voel je je eigenlijk nu?" Ik glimlach als ze mijn hand pakt en ik geef er een kus op. Ik lach zacht en trek haar op mijn schoot "Ik heb veel meer geluk met jou" fluister ik in haar oor.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  74  |  75  |  76  |  77  |  78  ...  89  |  »  |  Last

« Back to forum