ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/15/2017 12:45 PM

Jennifer
Ik kon niet rustig stil blijven liggen. Ik kwam overeind en nam mijn spullen. 'Wat ga je doen?' vroeg Drake. 'Weg uit de zon. Ik heb het te warm.' zei ik kill en liep naar binnen terug naar mijn kamer. Ik legde alles weg en trok een crop top aan en een kort spijkerbroekje om vervolgens met een zonnebril op naar beneden te lopen. Ik ging in de cafetaria zitten met een paar A Negatief bloodbags. 

Ian
Ik keek Jenn na en fronste. 'Nou misschien ging het toch niet zo goed in paradise daar.' zei ik en schudde mijn hoofd. Ik keek Violet na en fronste. 'Nou Ian, en ik maar denken dat je haar eindelijk gestrikt had.' zei Mike. Ik rolde mijn ogen. 'Praat niet zo over Violet. Zij is anders dan al die sletten die hier rond lopen.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/15/2017 01:31 PM

Seth
Ik kwam klaar in Lola's gezicjt terwijl ze grijnsde "toch maar geen Jennifer?" Vroeg ze met een lachje terwijl ze mijn spul proefde." Praat niet over haar dit is eenmalig" zei ik mompelend "zeker omdat zij niet wil" ik gaf een knik en hees mijn zwembroek omhoog terwijl ik de sauna verliet richting mijn dorm.
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/15/2017 01:45 PM

Jennifer
Ik zuchtte wanneer ik de bloodbags leeg had gedronken. Ik streek mijn asblonde haar achter mijn oor en zag dat Jessie binnen kwam. 'Hey, waarom zit je hier?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Gewoon.' mompelde ik. 'Ik heb zin in een feestje. Veel drank, mijn neus naar de tyfus snuiven en een goeie bang met een hete jongen.' zei ik tegen haar en zuchtte. 'Dan gaan we vanavond toch uit? Niemand die hoeft te weten dat we de academy af sluipen.' zei Jessie met een grijnsje. 'Dat is een strak plan.' grijnsde ik duivels.

 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/15/2017 02:34 PM

Seth
Ik nam een douche en kleden me om in een jogging broek en een losse shirt van nike. Ik spoot wat deo op en kamde mijn haar naar achter. Waarna ik met mijn slippers aan naar de kamer van Ian en Mike liep voor wat extra sigareten. Nu ik geen dealer meer was moesten sommige het maar buiten de school zien te vinden kwa pillen en drugs. Ik wilde mijn vaders voetstappen niet volgen. 

Violet
Ik trok mijn boeren spijkerjack aan en kamde mijn haren stijl over mijn schouders. Waarna ik mijn make-up bijwerkte ik moest helpen met de zaal en dingen klaar leggen. Mijn navel.was te zien terwijl ik daar onder een spijkerbroek aan had met zelf gemaakt gaten. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/15/2017 03:41 PM

Ian
Ik beet op mijn lip en nam nog een hijs van mijn joint. Ik zat rustig in mijn zitzak en keek naar Mike die bezig was met iets te installeren. 'Klote ding.' mopperde hij waardoor ik kort grinnikte. Wanneer de deur open gaat na een klop zag ik Seth in de deur opening staan. Ik keek hem even droog aan terwijl ik nog een hijs van mijn joint nam.

Jennifer
Ik keek in de spiegel en checkte mijn make- up nog een keer. Ik was eigenlijk al helemaal klaar om uit te gaan. Ik had een strak jurkje aan en mijn haar in een hoge staart. Hakken. Nu alleen nog hier eten en zorgen dat ik weg kon sneaken met de rest. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/15/2017 03:58 PM

Seth
"Hier is 50 voor 10 pakjes." Zei ik tegen Mike hij gaf me rokend mijn spul. Terwijl ik niet eens de tijd nam om hem aan te kijken. Ik gooide het geld voor zijn neus en liep met mijn escape terug naar mijn kamer waar ik Violet tegen kwam." Wat ga jij nou weer doen boerin?" Vroeg ik terwijl ik haar kleren scande." Sirieus laat dit de laatste dag zijn dat je in die kleren loopt." Ik stak haar een biljet van 100 toe.

Violet
"Ha.. ik reken niet op zwart geld" zei ik beledigd terwijl ik langs hem liep richting de partyzaal. Ik kwam Rose tegen die me instruerde om wat ballonnen te blazen. 

Seth
Ik hield me schouders op "het verdiend beter dan koeien melken!" Riep ik haar nog na terwijl ik verder liep en 2 wijfen voorbij zag lopen. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en zag mevrouw Lincoln er vandoor gaan. Ik liep op ze af en keek ze aan "en wat gaan jullie doen?" Vroeg ik nonchalant terwijl ik Jennifer als eerst scande wat zag er lekker uit in dat strakke jurkje. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/15/2017 04:53 PM

Jennifer
Als ook Jessie klaar is glimlachte ik. 'Ready?' vroeg ik en zag haar knikken. We liepen onze kamer uit waarna ik de deur zacht dichttrok. 'Misschien kunnen we beter nu meteen gaan, valt minder op. We kunnen onderweg wel ergens eten.' zei Jessie. Ik knikte en liep met haar de gang door waar we na een paar stappen al werden tegen gehouden door Seth. 'Gaat je niks aan Bonasis. Moet je geen slet zoeken die je komt afzuigen?' vroeg ik oogrollend en keek vervolgens naar Jessie die op haar lip beet om niks te zeggen waar we heen gingen.

Ian
Ik rolde mijn ogen en schudde mijn hoofd. 'Dat je hem nog geeft.' zei ik en nam nog een hijs waarna ik hem uitdrukte wanneer hij op was. Ik kwam overeind en nam zijn computer. 'Hier, je moet dit accepteren anders werkt het al niet.' zei ik. Hierna ging de installatie verder. 'Sukkeltje.' lachte ik. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/15/2017 05:17 PM

Seth
"Well als jij dat zegt." Kaatste ik terug terwijk ik net deed alsof het me niet boeide waar ze met dat strakke lichaam naartoe ging.  Ik liep langs haar mijn dorm binnen en zette mijn nieuwe voorraad in mijn nachtkastje. Ik stak eentje aan en ging op het balkon staan. Ik snapte echt niks van wijfen.

Violet
"Jezus dat gaat nog een uur duren." Zei ik terwijl de rest al weg was iets anders doen. Ik mompelde aat binnenmondse scheldwoorden terwijl ik uit een onverwachte hoek hulp zag opduiken. Het was Seth's kamer genootje Drake  "ik zag dat je hulp kon gebruiken dus hier ben ik Violet.. als ik je zo mag noemen dan." Zei hij met een glimlach terwijl het een poging was om met me te flirte maar temminste op een mannier wat ik leuk vond "jep dit boerentrienetje heeft het wel echt nodig." Grinnikte ik terwijl we beide begonnen te lachen. Misschien maakte hij nog wel een kans.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/15/2017 05:22 PM

Ian
'Och jij. Net alsof je alles weet van computers. Nerdje.' zei hij lichtelijk beledigd. Ik lachte. 'Nee, maar dat moet elke sukkel weten.' zei ik tegen Mike en stootte hem met mijn elleboog. 'Weet jij toevallig wat de rest van plan is vanavond?' vroeg ik hem. 'Ik heb gehoord dat Jessie en Jennifer de klote op gaan. Hoop voor hen dat ze niet gepakt worden. Van de rest heb ik eigenlijk niks gehoord.' zei Mike. Jessie en Jennifer komen echt in problemen als de directeur erachter komt. Dan denk ik niet dat de invloed van Jenn haar pappie en mammie hen eruit kan helpen.

Jennifer
Ik rolde mijn ogen en keek hem kort na. 'Dus hij is de reden dat je los wilt gaan vanavond? Zodat je niet aan hem denkt.' zei Jessie met een grijnsje. 'Hou je kop Jess en kom mee voor we gesnapt worden door iemand die zijn mond niet kan houden.' zei ik en liep met haar de academy uit naar haar auto. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/15/2017 05:43 PM

Seth
Ik blies wat wolkjes uit terwijl ik op het balkon zat en naar de zon keek die naar beneden ging. Ik dacht aan het bal en wist in godsnaam niet met wie ik zou gaan. Misschien Violet.. nee haar  heb ik gefriendzoned of nou ja zij mij. Ik begon een hele lijst op  te sommen in mijn hoofd maar niemand die het echt waard is..  Op 1 na maar daar had ik een soort van akefietje mee. Ze deed de laatste tijd bezitterig over me maar moest me toch niet ik vond het wel fijn. Maar mijn dirty ass kon niet zonder seks.

Violet
Ik liep met Drake na dat we klaar waren richting zijn dorm. Terwijl we het over zijn vader hadden die hier ook op school had gezeten. Seth zat op het balkon te roken terwijl ik het schandaal over Jennifer had gehoord. Die 2 moesten echt gewoon 1 stap gaan zetten ze vinden elkaar leuk maar zijn beide te arrogant omdat toe te geven. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum