ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/16/2017 11:27 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed tegen de lippen van Seth en kroop bij hem op schoot. Als we eenmaal bij school waren aangekomen was iedereen al snel de limo uit. Ik bleef plakken aan Seth zijn lippen en keek hem vervolgens aan. 'We moeten nu echt uitstappen ik denk niet dat Ian het apprecieerd als we zijn limo onder kwijlen.' grijnsde ik en stapte uit. Al snel zag ik dat de directeur met een niet al te blije blik voor de limousine stond om ons een preek te gaan geven over het verlaten van de academy.

Ian
De hele weg terug naar huis lag Jessie tegen me aan. Ik liet het maar zo en besteedde er verder geen aandacht aan. Het enige tr horen in de auto was het gesmak en gekwijl van Seth en Jenn. Geweldig.. Voor hen. 'Mike ze zijn niet eens een koppel dus een raar koppel kan al helemaal niet.' zei ik en zuchtte. Als we er waren stapte ik de limo uit en zag dat Drake vanachter het stuur kwam. Net wanneer we richting binnen wouden lopen verscheen de directeur. 'Jullie zitten in grote problemen. Waar zijn Lincoln en bonasis?!' zei hij boos, bijna woest. Ik wees naar de limousine waar ze niet veel later uit kwamen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/17/2017 12:11 AM

Seth
Ik grinnikte en zag meneer Naz al staan ''accepteer nou maar gewoon dat je ons niet aan kunt.'' Zei ik met een lachje tegen hem terwijl we langs hem liepen en ik nog een briefje van 50 voor zijn neus gooide. Als ik slecht ben of doe is er gelijk een goeie zweer. Ik en Jennifer gingen dan ook echt the partner in crime couple spelen.

Violet
Meneer Naz keek ons alleen boos aan maar raapte wel het briefje op ''ik krijg je nog wel Bonasis~!'' De rest liep ik ook vooruit terwijl ik het tweetal na keek. Nu Jennifer en Seth een koppel waren werd het sowieso 3 keer zoveel trouble. Zo leken ze me wel elkaar in de nesten werken. Ik keek nog even naar Ian en vroeg me af met wie hij naar het bal ging.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/17/2017 12:20 AM

Jennifer
Voor ik überhaupt mijn mond open kon trekken had Seth het allemaal al geregeld. Ik glimlachte breed en trok hem mee naar binnen naar de dorm van Jessie en mij. Ze sliep wel ergens anders. Eenmaal op mijn kamer sloot ik de deur achter ons en drukte mijn lippen meteen weer tegen die van hem. Ik voelde het kriebelen door mijn hele lichaam. Ik wou zo veel meer dan alleen zijn zachte lippen.

Ian
Ik schudde mijn hoofd wanneer Seth de directeur wist over te halen om ons bij het nablijf lokaal weg te houden. Ik liep door en zag dat Jennifer Seth mee sleurde en ik kon wel raden waarnaartoe. 'Drake, kan ik in Seth zijn bed slapen vanavond? Ik denk niet dat ik veel slaap zou krijgen in mijn eigen.' zei Jessie tegen Drake. Ik lachtte en keek kort naar Violet. 'Hoop dat Rose niet al te bezorgd is geweest.' zei ik tegen haar. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/17/2017 12:37 AM

Seth
''Ik zie dat je eindelijk zin hebt.'' Zei ik met een grijnsje terewijl ik in haar ogen keek. En mijn handen op haar wangen lagen.'' Morgen beloof ik voor dat we les krijgen dat ik je zo hard neuk dat de hele school het kan horen.. oké babe?'' Zei ik terwijl ik moe was van de hele dag en ik niet zeker wist of de drugs bij haar was uitgewerkt. Ik plaatste een kusje op haar voorhoofd en trok haar jurk uit. Zodat ze wel in die mooie lingerie van haar tegen me aan kon kruipen.

Violet
Ik grinnikte ongemakkelijk ''hoop van niet.'' Zei ik terwijl ik die kus niet was vergeten.'' Goodnight Ian'' zei ik nog snel terwijl ik blozend naar binnen liep en niet wist waarom ik zo stuiterde. Het was nu wel zeker ik begon iets te voelen voor Ian terwijl het niet mocht van mezelf aangezien hij waarschijnlijk niet aan vaste vriendinnen deed.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/17/2017 12:43 AM

Jennifer
'Maar ik wil je nu.' zei ik met een pruillip zoals alleen een verwend prinsesje kon doen. Ik haalde de coke uit mijn bh en legde die in het laatje van mijn nachtkastje. Ik trok Seth op bed en kroop onder de dekens dicht tegen hem aan om vervolgens mijn lippen nog even tegen de zijne aan te drukken. 'Ik hou je aan die neukpartij.' zei ik terwijl ik hem aankeek.

Ian
'Goodnight, love.' zei ik en keek haar na. Mike kwam naast me staan. 'Jij hebt zooo gevoelens voor Violet.' zei hij met zo een irritante pest stem. Ik gaf hem een duwtje. 'Hou je bek man.' grinnikte ik en liep met hem naar onze kamer. Kort zei ik gedag tegen Drake en Jessie in de gang en we liepen onze kamer in waar ik me gelijk omkleed en op bed plof. 'Ik denk dat zij ook wel een oogje op jou heeft hoor.' zei Mike en ik hoorde gewoon die grijns op zijn gezicht. 'Shut up en ga slapen.'  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/17/2017 12:56 AM

Seth
Ik grinnikte "ik wilde jou ook vandaag maar toen wees je me af." Mijn armen legde ik goed om haar heen terwijl ik haar lippen zacht bespeelde. Mijn rechterhand gleed af naar haar billen terwijl die al snel lekker in haar rechterbi kneep." Net een stressbal je mooie ronde billen." Zei ik met een grijnsje terwijl ik haar pesten.
-
Ts? 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/17/2017 01:06 AM

Jennifer
De volgende ochtend werd ik na een geweldige nachtrust langzaam wakker. Gelukkig nog voor de wekker. Ik opende mijn ogen en het eerste wat ik zag was Seth die rustig en vredig lag te slapen. Ik grijnsde en drukte mijn lippen tegen de zijne. 'Goede morgen.' zei ik met een grijnsje en drukte mijn lippen terug tegen die van hem.

Ian
Ik werd wakker en opende mijn ogen. Mike was druk bezig met joints draaien. 'Hoelang ben jij al wakker?' vroeg ik met een hese ochtendstem waarna ik langzaam recht in bed ging zitten en een hand door mijn verwarde haar haalde. 'Een uurtje ofzo. Ik moet toch veel hebben om te verpatsen.' zei hij terwijl hij zijn laatste rolde. Ik grinnikte. 'Ik wil ze best voor je oproken hoor.' zei ik tegen hem. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/17/2017 09:52 AM

Seth
Ik werd langzaam wakker en keek in mooie groene ogen." Goeiemorgen" zei ik gapend terwijl ik rechtovereind ging zitten. Ik keek onder de deken en zag dat mijn ochtend vriend al aan het steigeren was. Net op tijd. Ik keek Jennifer aan "of moet ik mezelf er van af helpen?" Zei ik grijnzend terwijl ik met mijn rechterhand langs haar wang streelde.

Violet
Ik was aangekleed en wel en liep richting de partyzaal om nog wat puntjes op de i te zetten. We moesten nog uitnodigingen maken en ik wist al precies voor wie ik ze ging maken. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/17/2017 12:29 PM

Jennifer
'Zover ik me kan herinneren heb je me gister iets beloofd.' zei ik met een grijnsje en liet mijn hand van zijn borstkas afdwalen naar zijn vriend die ik zacht kneedde door de stof van zijn broek. Niet gedacht dat dit ooit ging gebeuren. Ik in een kanten lingerie set in Seth zijn bed. Ik trok zijn joggingbroek over zijn heup heen net als zijn boxershort en begon met wat handwerk.

Ian
'Ik ga wat ontbijt halen bij de kantine, zie je in de les.' zei ik tegen Mike nadat ik me gedoucht en aangekleed had in uniform. Ik liep de dorm uit richting de cafetaria en kwam langs de feestzaal waar ik Violet aan het werk zag. Ik glimlachte en liep naar haar toe. 'Nog last gehad van Drake?' vroeg ik haar en keek naar de decoraties. 'Waarom zoveel werk al gedaan als morgen het bal pas is?' vroeg ik haar. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/17/2017 01:42 PM

Seth
Als ze soepele bewegingen begint te maken om mijn vriend. Grijns ik breed "weet je fuck it ik wil je." Zei ik oversekst ik drukte mijn lippen op de haren en trok haar string kapot. Ik likte langs mijn onderlip en liet mijn vingers al snel met haar kuis spelen. Ik bleef wrijfen tot mijn hand nat zou worden.

Violet
"Nope niet zins ik jou heb gekust." Zei ik ironische "het word groots er word een jaarlijkse king and Queen  competitie gedaan dus sowieso gaat ieder koppel stemmen proberen te vangen op verschillende mannieren." Zei ik terwijl ik hem een uitnodiging gaf.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum