ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/24/2017 11:27 PM

Jennifer
Ik rolde hoofdschuddend mijn ogen en keek naar Seth wanneer Drake weg was. 'Wen er aan babe. Je hebt nu eenmaal een super hete vriendin.' zei ik met een lachje. Al zou ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben en misschien erger als de rollen waren omgedraaid. Als ik jaloers was moest je echt voor me uit kijken.

Ian
Ik streelde over haar arm en merkte dat ze binnen no time in slaap was gevallen. Ook ik deed mijn ogen maar dicht en viel langzaam in een diepe slaap. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/25/2017 12:11 AM

Seth
''Dat zal dan wel maar dat betekend niet dat ik ze niet op hun bek ga slaan.'' Zei ik terwijl ik naast haar kroop en haar lippen vastnam ''je bent van mij Jennifer'' zei ik terwijl ik mijn rechterhand zoals gewoonlijk op haar linkerbil plaatste. En mijn ogen sloot ''mijn prinsesje'' zei ik zacht.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/25/2017 12:15 AM

Jennifer
Ik kroop dichter tegen hem aan en sloeg mijn armen om hem heen. 'Weltrusten Bonasis.' zei ik zacht. Mijn ogen sloot ik en ik voelde hoe ik steeds verder weg zweefde tot ik uiteindelijk in slaap viel. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/25/2017 12:51 AM

Ts
Violet
De volgende morgen stond ik bij mijn kluisje het was een oude waar een vage naam van een jongen en een meisje stond ingekerfd. Brie en Declan voor altijd! Stond er ik glimlachten zwak wat schattig. Ik gooide mijn boeken in mijn tas en wachten precies op het moment dat Ian me kwam laten schrikken met een kus in mijn nek. Iedereen wist dat we nu wat hadden Ian toonde geen enkele sign van fuckboy gedrag en ik was gewoon zijn brave maria. Het leek net of we niemand meer nodig hadden om elkaar te vermaken behalve dat we nog steeds geen seks hadden.

Seth
''En jij denkt dat je kan winnen omdat?'' Zei ik verveeld tegen Drake terwijl we in de kantine zaten en een potje tafelvoetbal speelde.'' Omdat ik je vriendin ga stelen'' zei hij om me alweer te irriteren ''oké nu grijp ik je!'' Ik sprong over de voetbal tafel terwijl Drake wegrende en Jennifer met haar cheerleader vriendinnen naast onze populaire jongens tafel zat.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/25/2017 12:59 AM

Jennifer
Ik keek op wanneer ik Seth achter Drake aan zag rennen. Ik schudde oogrollend mijn hoofd en keek naar Jenna die haar topje rechttrok. 'Hoe krijg je het toch voor elkaar. Iedereen jaagt iedereen op voor jou.' zei ze met een grijns. 'Ik begrijp het wel.' zei ik met een zelfvoldane grijns. Jessie voegde zich ook bij ons. 'Eindelijk is het seizoen begonnen. Kon niet wachten voor wat meer cheer actie.' zei ze. Ik glimlachte en knikte. Ze hadden de lunchlady weggebracht en tot nu toe leek het alsof er niks gebeurd was.

Ian
Ik liep door de gangen en zag verderop Violet staan. Ik verscheen opeens achter haar door mijn vampier snelheid en sloeg mijn armen om haar heen. 'Goedemorgen, sorry dat ik vanochtend zo vroeg weg moest Mike had me nodig.' zei ik met een glimlach en zag de namen in de locker staan. 'Wat doen de namen van mijn ouders in jou locker?' vroeg ik en glimlachte zwakjes.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/25/2017 01:18 AM

Violet
Als ik armen om me heen voel glimlach ik zwak ''die waren er al.. wat een toeval he.''Zei ik met lachje terwijl ik een kusje op zijn lippen plaatste ''goeiemorgen babe.'' Het nieuwe seizoen was begoenen Lacrosse begon weer de lunchlady was op de 1 of andere mannier dood. En dan nog het laatste Jessie mocht me niet meer vanwege Ian. Dus maakte mijn verstandshouding met de cheerleaders slechter dan dat het al was.'' Ik heb vanavond een verrasing voor je'' zei ik speels ik had eindelijk een besluit gemaakt ik wilde seks hebben met Ian. Er was inmiddels al één maand voorbij maar het voelt als een jaar.

Seth
Ik greep Drake bij de lockers waar Ian en Violet stonden en haalde hem onderuit.'' Fcking Bonasis!'' Riep hij kwaad terwijl hij overeind kwam en Violet aankeek en daarna Ian. Hij was er nog steeds niet over heen. Dus liep hij weg vergeten dat hij boos was op mij.'' Hee vi.. Ian'' zei ik suf terwijl we beide onze lacrosse jackets aanhadden ''dus zit je bij het cheerleaderteam Vi?'' Vroeg ik Jennifer wel zij was captain maar aangezien er een conspirary speelde tussen de meiden tegen Vi wist ik niet zeker of ze toegelaten zou worden. Ik en Jenn hadden nogsteeds met elkaar al waren we wel wat classier geworden het nummer 1 koppel van school.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/25/2017 01:35 AM

Jennifer
Ik voegde me met de meiden bij Violet, Ian en Seth en glimlachte. 'Try outs zijn morgenmiddag. We zullen zien of ze heeft wat nodig is om een cheerleader te zijn.' Zei ik. Ik had niet zo veel problemen met Vi, maar aangezien Jessie dat wel had moest ik me aan de girlcode houden. Ons team bestond uit een paar rangen. De eerste rang was ik natuurlijk. Tweede rang waren Jessie en Jenna. Samen waren we de 3J-eenheid. In de 4de rang hoorden Alycia, Lexi, Robin thuis. Hun waren vriendinnen van me maar geen bff's om het even zo te noemen. Tot slot in de 5e rang zitten de konten likkers en de newbies.

Ian
Als Drake stilvalt wanneer hij ons ziet zuchtte ik. Waarom kon hij het niet gewoon laten gaan? Ik had al een maand geen woord met hem gewisseld en het irriteerde me mateloos. 'Bonasis.' zei ik wanneer ik Seth zag. Ik luisterde naar Jenn en zuchtte. Die onzin tussen Violet en de meiden was ook nog steeds aan de gang. Al deze drama alleen omdat ik gestopt ben met het neuken van alles wat los en vast zit. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/25/2017 01:53 AM

Seth
''ja proberen kan je hem ook nog aanmoedigen.'' Zei ik met een knik richting Ian terwijl ik mijn arm om Jennifers middel sloeg.''Chiao'' ik liep met Jennifer naar buiten terwijl ik het wel zielig vond voor Vi ze kon er ook niks aan doen dat ze op zo een sukkel verliefd is geworden.'' Dus hoelaat begint je training babe?'' Vroeg ik terwijl ik haar op een bankje op mijn schoot trok en mijn lippen in haar nek plaatste.

Violet
'' Cheerleade is niks voor mij ben ik veel te boers voor.'' Zei ik oogrollend terwijl ik zacht zuchte en het net leek als of ik Juliet was die niet met Romeo mocht zijn. Ik nam Ian's hand vast en wilde die sletten echt een lesje leren.'' Heb je dorst?'' Vroeg ik terwijl we al richting kookles liepen wij stonden de hoogste. Ian was anders geworden door mij hij was lief en zacht van binnen hij zou nooit mijn hart kunnen breken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/25/2017 01:16 PM

Jennifer
Ik liep met Seth mee en grijnsde wanneer hij me op schoot nam. 'Vanavond om 5. We beginnen nog niet aan de routine vanwege try outs morgen. Ik laat ze gewoon wat flikflaks maken pyramides en dan klaar.' zei ik en beet op mijn lip als ik zijn lippen in mijn nek voelde. 

Ian
'Ach hou op. Als jij je zinnen erop zet kun jij alles.' zei ik en sloeg mijn arm om haar heen en nam daar terug haar hand vast. Wanneer ze vraagt of ik dorst had schudde ik mijn hoofd. Tuurlijk had ik dorst. Een vampier heeft 24/7 dorst. Ik wou gewoon voorkomen dat ik controle verloor door maar af en toe te drinken en niet wanneer ik zin heb.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/25/2017 01:59 PM

Seth
"Typische" zei ik terwijl ik speels op haar onderlip beet "vanavond trainen wij ook ga je me dan aanmoedigen zo van S-E-T-H is de beste?" Zij ik met een grijnsje terwijl haar vriendinnen aan kwamen gelopen en ik zo ookalweer weg moest. Mijn moeder kwam op gesprek met de directeur ik had het nog niet verteld aan niemand.. maar waarschijnlijk moest ik terug naar bulgarije vanweg mijn vader. Maar ik wilde Jennifer niet van streek maken.

Violet
Ik kleden me uit terwijl ik me omdraaide naar Ian. Zoals gewoonlijk zette ik mijn knie tussen zijn benen en kuste ik hem vervolgens zacht op zijn lippen. Terwijl mijn handen zacht in het katoen van zijn bloes knepen "ik wil je nu meer dan ooit." Zei ik zacht terwijl het alleen hij en ik waren. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum