ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 10:50 PM

Jennifer
Ik bekeek Violet. De uitstraling had ze al. 'Nou Violet, laat maar eens zien wat je kan. Dan hoeven we misschien helemaal geen try outs meer te houden.' zei ik en keek naar haar terwijl ik aan de kant ging en haar alle ruimte gaf. Jessie zat mokkend op de bank voor haar uit te kijken en mijn ogen waren kort op Seth gericht.

Ian
Zuchtend begon iedereen aan de volgende oefening en ik keek kort naar Violet. Dat cheerleader pakje maakte haar ongeloofelijk sexy. Ik rende door de laddertjes en schoot de bal met mijn netje in het doel. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 11:00 PM

Violet
Ik begon met  een flikvlak gevolgd door een dubbele salto en vervolgene de split." Is dit een bewijs dat ik goed genoeg ben?" Vroeg ik Jennifer met een grijns terwijl een paar van ze voorsteld stonden.

Seth
Als Drake op Goal staat worden mijn ogen rood. Ik gooide de bal recht in zijn buik met volle snelheid. Terwijl hij zowat na achter vloog de coach floot "Bonasis dit is training geen slachtpartij." Hij wenkte dat ik maar even moest banken ik gooide mijn helm op de grond en ging er vandoor. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 11:07 PM

Jennifer
Ik bekeek Violet en glimlachte. 'Dat was mooi. Strak. Gestroomlijnd.' zei ik en bekeek haar nog een keer van top tot teen. 'Uitstraling.' ik draaide een rondje om haar heen. 'Ik zeg welkom.' zei ik met een grijns en keek op als ik hoor dat Seth een uitbrander kreeg van de coach. Drake kwam kermend van de grond af uit het doel. Ik schudde mijn hoofd en keek Seth na. 'Dames training is voor nu afgelopen. Morgen beginnen we aan nieuwe routine.' zei ik en liep het veld af achter Seth aan op een veilige afstand.

Ian
Ik rolde mijn ogen en keek Seth na. Ik rende naar het doel en hielp hem overeind. 'He's a dead man.' siste Drake. 'Hou je in oké. Je slaapt bij hem op een kamer.' zei ik en liep terug naar het begin. Als de coach niet kijkt liep ik naar de cheerleaders en trok Violet aan haar arm een eindje verderop. 'Ik hoorde het. Ik zei toch dat je het kon. Als je je wil er maar in legde.' zei ik en drukte een kus tegen haar lippen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 11:23 PM

Seth
"Don't Jennifer." Zei ik terwijl ik even stopte met lopen en met rode ogen weer verder liep. Het was dat vuilnis in de bak dat mijn leven zo wat verpeste. Als hij er gewoon voor me was geweest was ik niet zo geworden. Ik belde 1 van mijn vadersdrugskoeriers op en bestelde wat speed en injectie pennen.

Violet
Glimlachend keek ik Jennifer na terwijl mijn blik naar Jessie glee. Ik zou alles van haar afpakken. Als Ian me kust kus ik gelijk me "dankje in geloven in mij Martyr." Zei ik met een grijnsje terwij ik in zijn mooie ogen keek." Jeejtje wat is er met Drake gebeurt?"  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 11:28 PM

Jennifer
Wanneer hij me doorheeft bleef ik staan. 'Seth.' zei ik maar hij liep verder. 'SETH!' Ik schudde mijn hoofd en liep terug naar het veld waar ik Drake en Mike zag staan. 'Waar is hij? Ik maak hem af.' siste Drake. 'Niet te hoog denken van jezelf. Je kan hem niet eens aan.' zei ik tegen hem. 'Enig idee waar hij heen gaat?' vroeg ik Mike en Drake die beide hun schouders ophaalden. 'Fine. Ik heb ook niks aan jullie.' zei ik en liep terug naar mijn dorm waar ik me omkleedde en een joint aanstak.

Ian
'Seth's temper.' zei ik zuchtend en keek naar Drake die er even rustig bij was gaan zitten met Mike. 'Seth is jaloers omdat Drake Jennifer bekijkt en op haar valt of iets.' zei ik en keek weer naar Violet. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 11:51 PM

Seth
Ik haalde mijn pakketje op "auchlech." Zei ik (bedankt in het Bulgaars.) Hij gaf me alles  er op en er aan. Terwijl ik ver van de school achter een struik begon met spuiten. Ik nam diep adem en sloot mijn ogen tevreden.

Violet
"Tjeez" zei ik terwijl ik naar Jennifer keek "Seth is sowieso denk ik een jongen die om alles jaloers word dus dat kan waarschijnlijk nietgoed uitpakken." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 11:57 PM

Jennifer
Ik nam de laatste diepe hijs van mijn joint en liep vervolgens naar de cafetaria waar ik wat eten haalde. Meestal voelde ik me daarna wel wat beter. Dit keer denk ik niet. Ik at een hamburger met friet en een salade. Het gaf me geen verzadigd gevoel. Dat was dan meestal wel als vampier. Ach wat boeide het ook nog. Zodra het donker was zou ik naar buiten gaan. Vast wel wat mensen die romantisch in het maanlicht zouden wandelen of nog eventjes zouden joggen. Nietwetend dat het hun laatste zou zijn.

Ian
'Dat denk je goed. Maar zover ik meekreeg vandaag hebben Seth en Jennifer ook ruzie.' zei ik tegen haar en keek hoe het veld langzaam leeg liep. Training was namelijk voorbij. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/27/2017 10:53 AM

Seth
Ik spoot recht in mijn  ader." Jezus Christus" zei ik grijnzend terwijl het goed spul was. Ik kwam overeind en liep als 1 of andere junk terug naar binnen richting mijn dorp ik stopte mijn speciale doos weg. En belde mijn vader op "Sethsian?" -"pa?"

Violet
"Die 2 hebben wel een beetje vaak ruzie." Zei ik zuchtend ik nam zijn hand vast en keek hem grijnzend aan." Maar even een ander onderwerp wat vind je ervan om even wat dingen te experimenteren in mijn dorm je hebt natuurlijk een ervaren vriendin nodig dus ga je me het leren of wil je nog wachten?" Vroeg ik met een speele grijnsje.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/27/2017 12:23 PM

Jennifer
Ik liep naar mijn dorm waar ik me in makkelijke kleren aantrok en op bed ging liggen. Ik keek naar mijn telefoon en maakte een paar snaps die ik naar een paar vrienden stuur. Ik had geen zin meer om te wachten.

Ian
Ik beet op mijn lip en bekeek haar. 'Je krijgt nu al geen genoeg meer van me.' zei ik tegen haar en liep met haar naar haar dorm. Wanneer we binnen waren keek ik haar grijnzend aan. 'Waarmee wil je beginnen.' zei ik. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/27/2017 01:03 PM

Violet
Ik glimlachte speels en liet mijn uniform rokje op de grond glijden terwijl ik tegen de muur aanleunde." Ik was vergeten dat ik geen string droeg" zei ik lipbijtend ik was moeilijk om te vermijden. Ik forceerde mijn bullen "dus wat nu Ian Martyr." Ik lukte kort langs mijn onderlip tot nu toe wist niemand mijn waren indentiteit en dat ging nog een tijdje zo blijven. 

Seth
"Heb je gebruikt?" Vroeg mijn vader meteen." Natuurlijk" zei ik terwijl ik ondertussen een joint opstak." Jaguar heeft zeker wat    gebracht ik heb je goed opgevoed zoon je weet wat je te doen    staat, als je moeder je dreigt mee te nemen naar bulgarije neem contact op met Mungolio je gaat mooi niet weg totdat ik uit de bak ben begrepen?!" Zei hij met die helse stem die hij altijd al had vooral als hij me sloeg en in het Bulgaars me uitschold voor alles en nog wat." Zeg me gewoon wat ik moet doen pa simpel as That. " Zei ik terwijl ik Jennifer hier buiten moest houden ik moest oppassen met wat ik zei voordat ze nog bozer zou worden. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum