ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/27/2017 09:39 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en voelde hoe hij met zijn hand mijn genotsknobbeltje opzocht. Ik kreunde hard wanneer hij het plekje had gevonden en kronkelde onder zijn hand. Ik voelde me echt optimaal goed nu. Seks, moord en een beetje high. Heerlijk.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/27/2017 11:17 PM

Seth
Ik duwde haar op haar rug en trok haar string kapot. Terwijl ik haar begon te verwennen met mijn mond. Hemels en zoet. Zo smaakte ze. Mijn tong maakte rondjes om haar genotsknobbel. Terwijl ik haar zwel aankeek.
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/27/2017 11:21 PM

Jennifer
Ik kreunde wanneer ik zijn tong voelde. Hard. 'Omg Seth!' hijgde ik en greep naar zijn hoofd. Ik beet op mijn lip om me een beetje in te houden maar erg goed lukte dat niet. Hij wist precies alle plekjes te vinden waar ik het meeste gevoeligheid had zitten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/27/2017 11:29 PM

Seth
Ik stak mijn vingers hard handig in haar. En ging steeds sneller "kom op babe" zei ik grijnzend terwijl mijn tong weer bezig ging met het werk. Mijn ogen werden rood terwijl ik haar smaak in overvloed wilde.

Violet
Ik lag hijgend tussen Ian's benen terwijl  ik op zijn borstkast leunde." Dat was nog is een les" grijnsde ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/27/2017 11:33 PM

Jennifer
Ik kreunde hard zijn naam terwijl mijn ogen wegrolden in mijn oogkassen. Na een minuut voelde ik mijn hoogtepunt naderen en kwam ik met een heftige kreun klaar op Seth zijn gezicht. Niet dat hij dat erg vond. Ik beet op mijn lip en hijgde uit nog nagenietend van het wegebbende orgasme.

Ian
Ik hijgde van de inspanning en keek met een grijnsje naar Violet. 'Ik hoop dat je veel geleerd hebt mijn leerling.' zei ik met een grijns en likte nog een laatste spoor bloed van haar nek. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/27/2017 11:48 PM

Violet
Ik grinnikte zacht  "zeker veel mr.Martyr." Zei ik als een leerling "beste seksuele voorlichting ever." Ik drukte mijn lippen weer tegen de zijne terwijl ik wat rechter ging zitten.  En zijn handen op mijn heupen plaatste.

Seth
Als ze klaar komt in mijn gezicht lik ik langs mijn mondhoeken." Geweldig babe" zei ik met een grijnsje. Terwijl ik speels in haar dijbeen beet met mijn fangs. En oversekst naar boven kroop ik plaatste mijn lippen op de haren terwijl ik mijn broekriem losmaakte. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/27/2017 11:53 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed toen hij me beet en haalde een keer diep adem. Een speelse blik verscheen op mijn gezicht wanneer hij dat zei en legde mijn handen in zijn nek. Wanneer zijn broeksriem los was hielp ik hem zijn broek naar beneden te schuiven en nam zijn vriend in handen terwijl mijn lippen de zijne niet verlieten.

Ian
Ik grijnsde en streelde over haar heupen. 'Waarom werk jij zo verslavend.' zei ik tegen haar en keek haar grijnzend aan. Vervolgens keek ik op de klok. Het was tegen 11 uur aan en het was rustig op de gang. Ook voor het eerst. Ik keek weer naar Violet. 'Wil je dat ik hier slaap vannacht?' vroeg ik haar. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/28/2017 12:06 AM

Seth
Een grom verliet mijn lippen terwijl ik haar aankeek "schreeuwen  ga je babe." Zei ik duivels. Ik draaide haar om en had het gemunt op haar andere vriendin. Ik school er makkelijk in en merkte al snel dat ze daar al ervaren was. Ik legde mijn handen op haar heupen terwijl haar billen al tegen mijn heupen begon te  ketsen.

Violet
"Hier voor in de ochtend nog 1 rondje." Zei ik met een grijns terwijl ik overeind kwam en met een doekje. Het geil van mij en hem wegveegde van mijn vriendin voordat ik een nieuwe lingerie aantrok. Ik nam een zwarte en glee weer naast hem op bed "zeg is hoeveel heb je er ongeveer voor mij gehad en met wie ben je hier begonnen?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/28/2017 12:13 AM

Jennifer
Als hij dat zegt wordt ik spontaan weer nat. Ik haalde diep adem en kreunde wanneer hij me omdraaide en bij mijn achterste gaatje naar binnen gleed. Het was niet mijn eerste keer, maar het kwam zelden voor dat ik daar iemand toeliet. Ik kreunde hard en genoot van zijn stoten.

Ian
Ik beet op mijn lip en keek hoe ze zich andere lingerie aantrok. 'Weet je zeker dat je antwoord wilt op die vragen?' vroeg ik haar en dacht even na. Het getal was zo groot dat ik het precies niet eens zou weten.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/28/2017 12:21 AM

Violet
"Zeker weten" zei ik geïnteresseerd terwijl ik op mijn borsten steunde en naar hem keek. Ik wilde alles over hem weten.

Seth
Ik ging flink te keer terwijl mijn rechterhand haar genotsknobbel bezig hield. Ik bracht mijn lippen naar haar oor "want me to pull your hair babe?" Vroeg ik met een zware stem terwijl ik gromde en we aardig te keer gingen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum