ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 04:08 PM

Jennifer
Ik zuchtte en liep richting de hal. Ik had hier zo geen zin in. Het was wel weer een aandachts momentje, maar als het op mijn ouders aankwam dan was dit niks. Als ik mijn moeder in de hal zie aankomen met mijn tante zuchtte ik. Tuurlijk nam vader de moeite niet om te komen. Ik liep naar de twee toe. 'Moeder, tante.' zei ik terwijl ik beide gewoon netjes begroette door een kus op de wang. Heel koeltjes. 'Waarom is vader niet gekomen? En vanwaar opeens de interesse van u Jennie?' vroeg ik met een valse blik. Ik had toch veel liever mijn vader hier dan mijn tante.

Ian
Wanneer ik mijn ouders in de hal zag gaf ik ze beide een knuffel. 'Nou Ian, veel is hier niet veranderd zo te zien.' zei hij en keek naar mijn moeder. 'Ga alsjeblieft geen verhalen naar boven brengen over vroeger.' grijnsde ik en keek om ons heen. Ik zag dat Violet met haar vader naar ons toe kwam gelopen. 'Mam, pap er is iemand die jullie moeten leren kennen.' zei ik tegen hen en keek naar Violet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 04:38 PM

Jennie
''Je vader moet werken je weet hoe druk hij het heeft met de hell.'' Zei Malia terwijl ik naar Jennifer keek ''o schat je tante was gewoon benieuwd naar de school waar je vader op heeft gezeten en natuurlijk naar jou.. aangezien ik je lang niet meer heb gezien.'' Ik keek even rond terwijl mijn aandacht in een flits werd afgepakt mijn blik werd emotieloos.

Violet
''Hi miss Lincoln mr Lincoln ik ben Violet Maldaki your sons girlfiend.'' Zei ik glimlachend ''dad Ian.. Ian's parents.'' Zei ik terwijl hij fake glimlachte en een hand aan zijn ouders gaf ''aangenaam kennis te maken.'' Hij gaf Ian een iets strakkere hand en dat kon ik merken. Zijn ouders leken erg koel vooral zijn moeder ''dat is voor het eerst Ian eindelijk een echte vriendin.'' Zei zijn moeder ''trouwens noem me maar Brie dit is mijn man Declan.'' Zei ze tegen ons terwijl ze glimlachte.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 04:46 PM

Jennifer
'Ja tuurlijk, de hell is belangrijker dan zijn dochter.' mompelde ik en volgde Jennie haar blik die naar de Martyrs leidde die nu met Violet en haar vader stonden. 'Wees gerust, ik heb niet meer zo veel contact met Ian. Hij probeert me te fixen.' mompelde ik en keek naar moeder die me lichtelijk bezorgd aankeek.

Ian
Kort trok ik mijn wenkbrauwen op als ik de stevige handdruk van Vi haar vader voel, maar het deed me niks. 'Aangenaam.'zei ik enkel tegen hem met een glimlachje. Als mijn moeder begint over dat ik eindelijk een vaste vriendin had rolde ik mijn ogen. 'Tjeez mam.' mompelde ik en keek om ons heen. Als ik de Lincolns verderop zie zuchtte ik. Blake was er niet bij.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 05:04 PM

Violet
Ik grinnikte en nam Ian's hand vast terwijl ik er zacht in kneep. Maar als ik zie dat mijn vader ineens verdwenen is zuchten ik vast even rondkijken.'' Dus Violet wat is je geaardheid?'' Vroeg miss Martyr terwijl ik kort na dacht ''vampier en half maria.'' Zei ik terwijl ze fronste ''dat is voor het eerst.'' Ik gaf een klein knikje ''het is heel zeldzaam'' ze glimlachte zwak ''dan hebben we iets gemeen.'' Oja natuurlijk ze is een dark wolf zijn er niet veel van ik voelde me gelijk op me gemak. Ik drukte een kusje op Ian's wang ''ik ga even mijn vader zoeken excuseer mij.'' Ik liep door de menigte en keek rond.

Jennie
''Ha hij is niet de eerste foute jongen die je zogenaamd probeert te fixen jongedame!'' Zei Malia terwijl ik Martin zag staan hij keek me met die ogen aan de blauwe ogen waar ik van gehouden heb. Als ik mijn dochter achter hem zie staan sta ik op breken ze was prachtig geworden.''Excuseer mij even'' ik liep naar buiten terwijl Martin achter me aan kwam zoals gehoopt'''dus je zet mijn dochter op de school waar 1 van mijn familieleden ook zit Martin.'' Zei ik met waterige ogen terwijl ik met mijn rug naar hem toestond ''je brengt haar in gevaar.'' Hij zei niks ik draaide me om terwijl hij zijn mond open trok ''Jennie is dat het enige wat je kan zeggen?'' Ik wist het nu zeker Blake had nog contact met ze op genomen in het geheim zo was hij wanneer ik iets vertelde moest hij altijd bemoeien. Op de hoop dat Violet niks zou verklapen over haar indentiteit,

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 05:17 PM

Jennifer
'Ach mam alsof jij zo een geweldig mens bent.' zei ik tegen haar terwijl mijn ogen groen oplichten. 'Wanneer ze beginnen over een herdenking van de cafetaria juff en 2 van die irritante engels die waren verdwenen, weet dan dat ik mijn tanden erin heb gezet en elke laatste druppel eruit gezogen heb en dat is allemaal jou schuld.' siste ik. 'Ik heb geen Ripper opgevoed Jennifer Oliviana Alisa Lincoln.' siste ze. Ik beet mijn kaken op elkaar en voelde hoe mijn ogen bloedrood werden en de aders erom opzwelden. De woorden dat ik een monster ben heeft ze nog net niet uitgesproken. 'Zoek het uit.' siste ik en liep door de menigte weg. 'Jenn als je nu niet terug komt!' riep ze na me. Een paar familie's viel het op wat er aan de hand was. 'Dan wat?!' riep ik boos en liep vervolgens verder naar mijn dorm. Ze zocht het maar uit met Jennie.

Ian
Ik knikte en keek Violet nog even na. 'Ze is een echt een leuke meid.' zei mijn moeder. Ik zuchtte. 'Dat is ze zeker.' zei ik en keek op als ik geschreeuw hoor verderop. 'De Lincolns. Ook voor het eerst dat ze bij zo een gelegenheid de ware staat van de familiebanden laten zien.' zei mijn vader. Ik rolde mijn ogen. Het was ook wel zo. Voor de pers en op gelegenheden in het openbaar moest het een picture perfect family zijn, maar ik wist van Jenn wel hoe het eigenlijk zat.  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 05:35 PM

Violet
Ik liep de gang over richting buiten en zag mijn vader al staan maar als ik iemand zie die helemel weg gegumt is uit mijn leven. Word mijn keel droog. Ik deed mijn hand voor mijn mond en draaide me om na zoveel jaren moest ik er hier tegen komen. Ik liep vol emoties terug en liep tegen Jennifer op ''sorry'' kon ik kort uitbrengen terwijl mijn Lincoln teken op mijn hand verscheen hoe dichter ik bij mijn moeder kwam hoe duivelser ik werd. Ik liep weer langs haar en had tijd voor mezelf nodig.

Seth
''Sirieus je stuurd me op moord pad voor een bounty van maar 7 miljoen.'' Ik trok mijn jacket aan terwijl ik aan het bellen was met mijn vader ik nam een sigaret tussen mijn lippen en stak die snel aan. Ik had precies 5 minuten om klaar te maken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 05:43 PM

Jennifer
Ik liep naar mijn dorm maar op de gang botst er iemand tegenaan. Ik keek op en zag Violet. Wanneer ik verder wou lopen zag ik iets bekends op haar hand en greep snel naar haar pols. Ik trok haar terug en keek naar haar hand. 'Waarom draag jij het wapen van mijn familie op je hand?' vroeg ik en keek haar doordringend aan.

Ian
Ik beet op mijn lip en keek naar mijn ouders. We liepen naar binnen en namen ergens plaats. Waarom ging ik überhaupt nog mee? Zuchtend keek ik om me heen en ging verveeld onderuit zitten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 05:48 PM

Violet
Ik trok mijn hand terug ''vraag dat maar aan je tante.'' Zei ik fel terwijl ik het niet zo bedoelde. Ik liep door en moest Ian steunen ookal gebeurde er veel nu. Ik liep de zaal binnen en nam plaats naast Ian. Ik probeerde zo normaal mogelijk te doen.. wat ik eigenlijk altijd deed.

Seth
Ik kwam Violet en Jennifer tegen op de gang ''hey'' zei ik maar als ik zie dat Jennifer haar confronteerd. Frons ik ''alles oké?'' Maar als ik familieteken hoor frons ik al helemaal -Oke Seth hier heb je niks mee te maken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 05:52 PM

Jennifer
Ik keek haar vals na en draaide me om als ik Seth zie. 'Zodra ik klaar ben op deze school wil ik zover mogelijk weg van mijn familie. Mijn moeder is echt ondragelijk.' zei ik en legde mijn armen over elkaar. 'Waar ga je heen?' vroeg ik en bekeek hem kort van top tot teen. 'Is het ver van hier? Mag ik mee? Ik wil echt weg hier.' zei ik en keek naar hem terwijl ik eigenlijk ook nog een hartig woordje te spreken had met mijn tante.

Ian
Ik keek op als Vi naast me kwam zitten en nam haar hand vast. 'Heb je je vader gevonden?' vroeg ik zacht terwijl de directeur al begonnen was met zijn praatje naar alle ouders toe. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 06:05 PM

Seth
''Herken het'' zei ik zuchtend terwijl ik haar aankeek ''ik ga naar mijn moeder.'' Loog ik terwijl ik op haar afliep en een kusje op haar voorhoofd plaatste ''ik ben straks weer terug om je te steunen het zal niet lang duren.'' Loog ik alweer terwijl ik een zakje coke in haar jaszak schoof en er vandoor ging. Mijn handlanger wachten me al terwijl hij me een machinegun gaf net als de vorige keer. Weer een ritje naar bijna de dood.

Violet
''Ja hij is in gesprek met 1 of andere docent.'' Loog ik terwijl ik zacht in zijn hand kneep en probeerde om niet in huilen uit te barste.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum