ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 06:15 PM

Jennifer
Ik trok een pruillipje wanneer hij zei dat hij straks pas terug kwam. Ik knikte maar en glimlachte weer wanneer ik merkte dat hij me onopvallend coke in mijn zak had geduwt. Ik keek hem na en liep terug naar de hal. Geen ouders meer. Ik liep naar buiten en zag daar tante Jennie staan met de man die ik bij Violet zag staan. Ik liep op de twee af en voelde hoe mijn duivel langzaam naar voren kroop en mijn ogen groen liet oplichten. 'Waarom draagt Violet ons familie wapen?' vroeg ik en keek mijn tante en Violet haar vader een voor een aan.

Ian
Ik concentreerde me op haar hartslag en hoorde die versnellen. 'Je liegt.' zei ik zacht en kneep in haar hand. 'Heeft dit met de lincolns te maken?' vroeg ik zacht en beet op mijn lip. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 06:32 PM

Violet
''Ja maar laten we het nu niet over dat hebben oké?'' Zei ik zacht tegen hem terwijl ik hem smekend aankeek.

Jennie
''Jennifer het is niet wat je..'' ''jawel ze is onze dochter miss Lincoln.'' Zei Martin gelijk terwijl ik hem duivels aankeek. Als ze er achter kwam dat Violet veel krachtiger dan haar is zou het voorbij zijn Jennifer was net als haar over groot opa ze deed alles om een plek te behouden. Ik nam diep adem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 06:43 PM

Jennifer
Wanneer hij dat zegt sta ik binnen een seconde voor hem met mijn hand om zijn hart. 'Als je tegen iemand niet moet liegen is het tegen mij boertje.' siste ik terwijl ik langzaam zijn hart beetje voor beetje kapot knijp om hem te kwellen. Natuurlijk zal ik hem niet vermoorden voordat ik antwoorden kreeg. 'Ik ben het enige nageslacht in deze generatie dat weet ik al sinds mijn geboorte, dus vertel mij... de waarheid. Anders heeft je lieve onschuldige dochtertje dadelijk geen vader meer.' siste ik en keek hem diep in zijn ogen aan.

Ian
Ik hield mijn mond en knikte maar terwijl mijn blik zich vestigde op de directeur die een saai verhaal aan het vertellen was over welke lessen er allemaal gevolgd konden worden hier en die flauwe grapjes tussendoor. Verschrikkelijk. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 06:50 PM

Jennie
''Jennifer laat hem gaan je weet niet waar je mee bezig bent.. ik vertel je alles tenzij je jezelf in gevaar wil zetten.'' Ik legde mijn hand op haar arm ''laat hem los.'' Zei ik met rode ogen terwijl ik een generatie ouder dan haar was en ze veel te leren had.'' Ik zal je alles vertellen over mijn dochter Fey.. Als deze man overlijd zitten we allemaal in gevaar.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 06:55 PM

Jennifer
Ik voelde dat mijn ademhaling rustiger werd. Geïrriteerd haalde ik mijn hand uit zijn lichaam en haalde hij diep adem. Ik likte het bloed van mijn handen en keek hem dreigend aan. 'Wat wilt er gebeuren? Een groep boeren met hun hooivorken voor het huis? We zijn fucking Lincolns niks dat ons dwarszit.' siste ik naar mijn tante en keek haar recht in haar ogen aan. 'Begin maar met uitleggen dan.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 07:26 PM

Jennie
''Jennifer Violet was een ongeluk ik was 3 weken zwanger van haar en weghalen had geen zin meer.. je moet het haar niet kwalijk nemen dat ze er nu is.'' Zei ik tegen haar ''zolang je haar goed behandeld zal ze je niks aan doen Violet is er niet op uit om je troon te stelen.'' Zei Martin hoestend ''ze is eigenlijk een beetje voor jou op het plateland opgegroeid.'' Zei Martin terwijl ik hem overeind hield ''Jennifer!'' Malia kwam naar buiten gerend terwijl ze de situatie observeerde ''Violet?'' ik gaf een knik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 07:32 PM

Jennifer
Ik lachtte. 'Zij mij niks aandoen? Dat halfbloedje? Ik ben niet bang voor haar.' zei ik. 'Ze moest eens proberen om mijn troon te stelen, half Lincoln of niet ik wordt haar einde.' siste ik. Wanneer mijn moeder naar buiten kwam keek ik haar duivels aan. Ik snuifte ironisch wat lucht en keek verafschuwd naar mijn moeder. 'Je wist het al 17 jaar en niemand die het mij verteld.' zei ik en schudde me hoofd. 'Je weet dat een kind krijgen met een normaal mens een schande is?'

 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 07:54 PM

Martin
''Mijn dochter is jou niks schuldig.. ze kon kiezen of ze houd een haat voor jullie familie of ze houd zich gedeisd zodat julllie geen schande op jullie naam krijgen.'' Zei ik terwijl ik wel een beetje klaar was met Jennie's familie zolang ze mijn dochter niks aan deden moest het goed zitten.

Malia
''Jennifer we gaan!'' Zei ik tegen haar terwijl ze toch niet zou luisteren ''wat je moeder zegt.'' Als ik Blake hoor kijk ik op ik beet op mijn lip hopelijk kon hij met Jennifer er over praten. Al wist Jennifer dat ze het niet moest wagen om een brutale bek tegen haar vader op te zetten. Blake was nogal streng in opvoeding.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/30/2017 08:01 PM

Jennifer
'Het zou me niks verbazen als dit allemaal een list is om aan ons vermogen en onze macht te komen.' mompelde ik. Wanneer mijn moeder schreeuwt om te gaan draaide ik me naar haar om en trok mijn mond open maar hoorde vervolgens mijn vader waardoor ik mijn mond weer sluit. 'Gaan? Waarheen? Ik ga nergens heen voordat alles hier duidelijk en wel is.' zei ik en keek naar vader. 'U hebt jaren tegen mij gelogen en die parasiet ook nog hier op school gezet?'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 08:10 PM

Blake
''Daar moet je mee leren leven Jennifer jij laat Violet en haar vader met rust.. verder hoef ik niet met jou in discussie te gaan.'' Zei ik hees terwijl ik haar duivels aankeek als ik wilde blokkeerde ik al haar creditcards.'' Mijn excuses meneer Maldaki, zusje ze zal niet meer bemoeien met jullie zaken.'' Ze gaven een knik terwijl Martin de scene verliet.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum