ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 12:55 PM

Jow is goeije
---
Jennifer
Ik smeer nog een beetje Highlighter op mijn gezicht en keek in de spiegel. Mijn haar krulde mooi over mijn schouders, mijn smoeltje mooi in de make-up en een beetje te bloot gekleed, maar toch nog op een niet hoeretige manier. 'Benieuwd met wie je vanavond je bed deelt.' zei Jessie. 'Ik weet het niet. Denk Ian, misschien Zack als Seth met zijn domme kop hem niet heeft weggejaagd.'

Ian
Ik lag op mijn bed met een joint tussen mijn lippen en keek op als Mike uit de badkamer kwam. 'Dit is toch wel mijn favoriete feest in de maand.' zei hij. Ik grijnsde. Dat was het eerst ook voor mij. Voor Violet. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 02:28 PM

Seth
Ik was terug gekomen van mijn missie en had vanavond afgesproken met Alice. Maar of ik daar nog zo een in zin in had. Na Jennifer  heb ik maar met een paar een plezierig avondje gehad. Ik was geen Ian die de hele school moest rondneuken  om over een meisje heen te komen. Ik droeg zoveel haat met me mee door het werk dat ik verrichten. En al die roddels over Jennifer die nu "andere" neukte inclusief met de jongen die ik het meest haten van school. Waar deed ik het allemaal eigenlijk voor? Ik kon net zo goed naar Bulgarije vertrekken met mijn moeder. Maar ik kreeg haar niet uit mijn hoofd..  Het was al ernstig druk op de gangen ik klopte bij Alice aan. Terwijl ze me al gelijk kuste "is er iets aan me wat die Lincoln niet heeft Bonasis?" Vroeg ze verleidelijk "er is iets wat zij niet heeft." Zei ik met een grijns terwijl ze in een geweldige lingerie stond ik duwde haar al zoenend naar binnen. Terwijl ik haar zowat gooide op bed ik trok mijn jacket en shirt uit. Terwijl ze mijn riem al losmaakt en haar mond begon te gebruiken. Ik sloot mijn ogen en liet een hand door mijn haar glijden. En dat was geen hersenen. 

Violet
"Oké ik geef je 3 minuten om te vertrekken want Mike komt zo." Zei rose grijnzend. Terwijl ik glimlachte Rosé was altijd al aan mijn kant gebleven het boeide haar niet dat Jennifer en de rest me uitspugde. Het was vooral omdat ze geen reden had. Ik kwam overeind "dan wens ik je veel plezier Ro." Zei ik met een knipoog terwijl ik onze kamer verliet.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 02:42 PM

Jennifer
Ik stuurde Zack een snap, maar daar reageerde hij niet op. 'Nou Zack is officieel een bange schijterd geworden.' zei ik tegen Jessie en zuchtte. 'Naar wie ga jij eigenlijk?' vroeg ik haar. 'Drake.' zei ze en ik zag blosjes verschijnen. 'Dit is nu al de tweede keer dat je een nightwatch met Drake spendeerd.' zei ik met een lachje. 'Hij is gewoon goed tussen de lakens.' zei ze met een grijnsje en liep de deur uit. Ik sms'te Ian maar. - Hey, heb je al iemand? X-  Niet veel later kreeg ik een reactie dat hij eraan zou komen en ik grijnsde. Het gaf me een geweldig gevoel dat ik Violet haar leven kapot kon maken door net als vanouds met Ian te neuken. Het was zo makkelijk. Geen gevoelens, gewoon seks.

Ian
Ik keek hoe Mike zich onderspoot met aftershave. 'Wil je Rose vergassen ofzo?' vroeg ik en grijnsde breed. Als ik mijn telefoon voel trillen kijk ik en zag het berichtje van Jenn. Waarom ook niet. Ik kwam overeind en deed de deur open waar ik Rose al zag. 'Veel plezier babe.' zei ik met een knipoog, wetend dat deze flirt terug bij Violet kwam. Dat ze maar voelt wat ze gedaan heeft. Ik liep naar de dorm van Jennifer en glimlachte. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 03:02 PM

Violet
Ik keek Ian geïrriteerd aan "veel plezier met mijn copyright." Zei ik bitchie "oei." Zei Mike terwijl hij er lomp bijstond. Ik liep Ian voorbij hij kon op zijn minst stoppen met het inwrijven dat ik hem heb gedumpt vanwege.. nee hij wist donders goed waarom. Ik liet niemand meer over me heen lopen zodra ik mijn duivel aciteerde was het spelletje voor iedereen uitgespeeld. Mijn ogen waren waterig aan het worden "shit, het moet me niks doen!" Ik slikte mijn tranen en mijn brok in mijn keel terug. En ging naar de enige safeplace die er was de verpleegster ruimte waar ik soms hielp met een gewonde. Het was stil maar bij het horen van een kreun keek ik op. Ik school het gordijn weg en zag Mark liggen bijna onherkenbaar." O mijn God."

Seth
Lipbijtende gleden mijn vingers in Alice opening. Terwijl ze de daken er af kreunde. Mijn tong begon ook te assistèren. Terwijl ik in haar borsten kneep."Het is dus waar wat ze zeggen je bent inderdaad de beste in oraal sekS." Ik grijnsde breed en glee weer naar boven terwijl ik mijn Dick in haar liet glijden mijn ogen werden rood terwijl ik heftig begon te stoten. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 03:08 PM

Jennifer
Als Ian voor de deur staat open ik die en liet hem binnen. Eenmaal binnen trok ik hem naar me toe en drukte mijn lippen tegen de zijne. Ik streelde over zijn lichaam en trok zijn shirt over zijn hoofd. Hij tilde me op en zette me op het bureau. Ik beet zacht in zijn lip en voelde hoe hij mijn jurkje over mijn hoofd trok. Ik zat nu in enkel mijn lingerie en mijn zwarte pumps. Hij drukte kusjes over mijn lichaam en ging steeds verder naar beneden.

Ian
Ik grijnsde tegen haar lippen en liet mijn lippen afglijden over haar lichaam. Eenmaal bij haar vriendin spreidde ik haar benen en trok ik haar string naar beneden om uiteindelijk mijn mond aan het werk te zetten. Ik voelde haar handen door mijn haren glijden en hoorde een kreuntje uit haar mond komen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 03:32 PM

Seth
Hijgend liet ik me naast Alice neerzakken." Dat was geweldig" zei ze terwijl ik naar het plafond keek. En ik best wel bezweet was maar als de deur open vliegt spring ik naakt overeind. Als ik een vurige Violet zie staan trek ik mijn boxer en kleding snel an "jezus kan je niet kloppen boerin!" Zei Alice die met haar deken haar Naakte lichaam verborg." Shut up bitch en jij mee komen!" Zei ze vurig tegen ons.

Violet
Ik nam Seth's arm vast terwijl we het kreun orkest verlieten. Ik duwde hem hardhandig tegen de muur buiten school." Ik snap je boosheid wel maar waarom moest Mark er onder lijden?" Vroeg ik terwijl hij me dood aankeek "hij heef zijn beloftes niet na gekomen en ik vond dat ik hem moest aan pakken." Zei hij zonder gevoel terwijl de grappige en seksistische Seth was verdwenen. Ik knipperde "waarom heb je het überhaupt met Jennifer uitgemaakt?" Vroeg ik "Seth dit ben jij niet!" Hij sloeg mijn hand weg "ik ging vreemd." Loog hij terwijl ik kon zien dat hij loog "je liegt nog even trainen op je blik en je bent de perfecte moordenaar." Zei ik terwijl zijn blik veranderde bij het woord;"Moordenaar."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 03:37 PM

Jennifer
Ian wist nog precies waar al mijn gevoelige plekjes te vinden waren. Ik beet op mijn lip en kreunde. Niet veel later kwam ik klaar en likte hij alles mooi schoon. Hij tilde me weer op en gooide me op bed. Hij trok zijn broek omlaag en kwam boven me hangen. Zijn lippen raken de mijne weer en voor ik het wist gleed hij in me.

Ian
Ik zoende wellustig met Jenn terwijl mijn vriend in haar gleed. Ik gromde en begon op een snel tempo te pompen. Ik liet haar lippen los en liet mijn handen met haar borsten spelen door haar bh heen die ze nog steeds aanhad. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 03:52 PM

Seth
Ik grinnikte "moorden is wat ik elke dag doe Violet." Zei ik grijnzend terwijl ik haar aankeek." Ik vertrouw je.. ik moord om hier te kunnen blijven voor Jennifer in de eerste instantie maar ik heb het verpest.. omdat ik haar niet wilde blootleggen aan mijn duivelse kanten ik wilde niet dat ze er een voorbeeld aan ging nemen.. omdat het slecht is." Zei ik snuifend terwijl ik wakker probeerde te blijven." Dus je loog over dat vreemd gaan waardoor ze nu mijn ex neukt" zei ze pissig terwijl ze zich zelf herpakte "sorry ik bedoel het niet zo het is niet dat je er wat aan kan doen." Ik keek haar aan "ik kan er wel wat aan doen en dat begint volgende week." Zei ik satanische.  

Violet
Ik fronste "Seth moorden is niet goed laat je zelf niet te erg gaan,oké?" Zei ik terwijl hij zijn schouders ophield "ligt er aan of ik dat wil." Hij liep geïrriteerd weg terwijl ik zacht zuchten. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 03:58 PM

Jennifer
Toen we beide klaar waren gekomen liet hij zich naast mij zakken en keken we beide naar het plafond. 'Soms vergeet ik hoe goed je was.' zei ik tegen hem. Hij lachtte. 'Ja tuurlijk. Jij bent al lang blij als Seth je weer neukt.' zei hij terwijl hij overeind kwam en zijn kleren terug aandeed. Ik schudde mijn hoofd. 'Hij kan bij zijn hardkreunende hoer blijven. Ik hoef niemand die alleen aan zichzelf denkt en zijn vriendin niet eens op de eerste plaats kan zetten. Iemand die liegt en bedriegt.' Zei ik en trok ook mijn kleren aan.

Ian
'Ja daar heb je gelijk in.' zei ik zuchtend. 'Ik hou van bad boys. Ik ben zelf ook niet moeders liefste, maar hij moet niet bad tegen mij zijn.' zei ze. Ik knikte begrijpelijk. 'En jij bent ook veel beter af zonder Violet. Ze heeft jullie hele relatie gelogen over haar identiteit. Ze is het niet waard. Je verdient beter.' zei ze. Ik zuchtte. Violet was juist te goed voor me. 'Ik verdien jou zeker.' zei ik met een lachje. 'Nee gek. Wij zullen nooit iets worden. Gewoon seks. Maar je verdient gewoon beter.' zei ze. Ik haalde mijn schouders op. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 04:12 PM

1 week later

Seth
We waren net klaar met Lacrosse onderweg naar de kleedkamer bleven Drake Elijah en ik staan." Jullie kenben het plan?" Ze knikte "heb hem al die pil gegeven binnen 10 seconde is ie out." Zei Elijah terwijl Ian nog de enige was in de kleedkamer. Ik grijnsde breed terwijl we naar binnen liepen en de deur dicht gooide." Goed gespeeld Martyr"  zei ik terwijl ik mijn lacrosse shirt uittrok en Elijah mijn handdoek aan gaf. Eindelijk mocht ik mijn handen gebruiken.mijn vader was uit de bak dus dit weer leuk. Drake had de deur al gesloten.

Violet
Ik bracht een karretje met stinkende lacrosse beschermers terug naar het sporthorloge en merkte dat het te rustig was. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum