ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 04:19 PM

Ian
Ik had me net omgekleed en stopte alles in de tas. Als Seth, Drake en Elijah binnenkomen fronstte ik door het compliment. Ik begon me een beetje wazig te voelen. 'B-ben je ziek ofzo?' vroeg ik en greep naar mijn hoofd die erg duizelde. Alles draaide en ik kreeg zwarte vlekken voor me ogen. 'Wat gebeurd er?' vroeg ik zwakjes en zakte op de grond in elkaar.

Jennifer
'1, 2, 3, 4 - 5, 6, 7, 8, goed bezig Dames.' zei ik en keek hoe het cheerleading team de routine bijna perfect uitvoerde. Wanneer we klaar waren klapte ik. 'Dat ging perfect. We zijn helemaal klaar voor de kampioenswedstrijd.' zei ik tegen ze en glimlachte. 'Volgende week is nog een training.' zei ik en zag ze knikken en hun spullen pakken. Het lacrosse veld was inmiddels leeg. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 05:11 PM

Seth
Ik sloeg nog een laatste vuist in Ian's gezicht. Terwijl hij al een tijdje genoot van de pijn." Elijah mes" zei ik als 1 of andere mafia  baas terwijl het een silevere was gekregen van een supernaturel wapen dealer." Begrijp me niet verkeerd maar jij zit  me van alle jongens die met Jennifer geneukt hebben het meest dwars A. Je bent de eerste waarvan ik heb gehoord dat je der plat neukt elke avond en B. Ik mag jou niet." Ik snee een diepe wond op zijn borstkast "deze is voor het brutaal doen tegen mij tijdens de les." Zei ik met diepe rode ogen terwijl ik niet na dacht en hij het uitschreeuwde." En deze is voor het overdrijven over het seks hebben met Jennifer.. en ja je mag het weten ik ben niet over haar." Zei ik terwijl ik mooie diepe wonden maakte op zijn o zo prachtige lichaam. Ik was jaloers en wat gebeurde er als je een duivel jaloers maakte.. dit." En oja  voor dat meisje die nooit meer de jouwe gaat worden.. Ik dacht  dat ik lager kon gaan maar jij bereikt het toppunt van laag gaan  en zeker met de verkeerde persoon waarvan je al weet dat ik er  zal zijn om elke jongen uit te schakelen die bij haar in de buurt komt." Ik stak mijn mes nu diep in zijn onderbuik waardoor er orkaan van bloed op de grond belande." Violet Maldaki" zei ik zacht in zijn oor "word mijn volgende slachtoffer als je niet bij Jennifer uit de buurt blijft.. maar laten we zeggen dat het niet zo grof zal gaan meer intiem." Ik keek Elijah en Drake aan "we gaan." We verlieten ongezien de kleedkamer terwijl ik me ontzettend goed voelde.

Violet
Mijn hart ging tekeer terwijl ik alles horde wat Seth zei om de hoek van de kleedkamer. Als hij uit het zicht is loop ik de kleedkamer snel binnen. En zie ik wat Seth Ian had aangedaan." O god" zei ik hyperventilerend ik maakte Ian snel los terwijl Seth hem nog erger had mishandeld dan Mark. Ik zette hem op de kleedkamerbankje terwijl ik mijn shirt kapot trok om de bloeding te stoppen." Hou vol" zei ik zacht tegen hem ookal meende onze relatie niks meer voor hem en haten ik hem zo erg voor het zo snel over me heen zijn. Als er iets met hem gebeurde werd het ook mij probleem maakt me niet uit wat voor reden. Ik belde het alarm nummer op terwijl hij zo bewusteloos kon raken. Niet veel later werd hij al snel opgenomen "komt het goed?" Vroeg ik de arts. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 05:21 PM

Ian
Bij elke snee voelde ik inmense pijn. Ik was een vampier, dit hoorde niet zoveel pijn te doen. Ik hoorde snel te genezen. 'Fuck you Bonasis.' riep ik hem na. Toen dacht ik terug aan de pil die ik kreeg na het trainen. Dat was vast geen normale drugs pil. Wanneer hij het lokaal verliet hoestte ik bloed op en hoorde de stem van Violet. Ik wist niet of het echt was of een hallucinatie. Niet veel later werd alles zwart en voelde ik nog net hoe ik werd opgetild.

Jennifer
Ik ruimde alles op en zag Seth met Elijah en Drake de kleedkamers uitkomen met een vieze grijns op hun gezicht en een mes vol bloed. Ik fronstte en wou naar het jongens lokaal gaan maar de dokters van de ziekeboeg kwamen al aangeraced dus hield ik me maar gedeisd. Ik beet op mijn lip en wist even niet wat te doen. Ik zag Ian op een Brandcard naar buiten worden gedragen met Violet aan zijn zijde. Godverdomme!

Ian
Wanneer we bij de ziekenboeg waren kwam ik weer een beetje bij. 'Ik ben een Martyr Vi, mij krijg je niet zo snel kapot.' zei ik hees en keek naar de dokter. 'We hebben in je bloed een stof aangetroffen die het helingsproces verstoord. Zodra dat stofje eruit is gecirculeerd word je weer de oude. Tot die tijd houden we je hier.' zei de arts. Ik keek naar Vi en glimlachte zwak. Misschien gaf ze toch genoeg om me. Ik wou rechter gaan zitten maar schreeuwde van de pijn. 'Het is slim om te blijven liggen zoals je ligt.' zei de arts waarna hij verdween. 'Dankje.' zei ik tegen Violet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 05:33 PM

Set
Ik at wat zonnepitten terwijl ik naar een film keek op mijn kamer. Net alsof er niks is gebeurt." Een joint kan wel even helpen" ik stak 1 op en zag een bericht van mijn vader -Bulgarije is gecanceled bezoek je moeder nog even zal goed zijn- Keith. Ik beet op mijn lip ik ging later wel.

Violet
Als hij dat zegt keek ik hem met waterige ogen aan." Jij durft wel" ik sloeg mijn armen overelkaar. De arts was weg gegaan voor een privé momentje terwijl ik ingedeeld stond als zijn verpleegster." Ik denk dat het beter is als je gaat slapen want nu kon ik het niet aan om met hem te praten. Na het gebeuren van Seth hij had me pijn gedaan maar ik gaf het niet toe. Ik opende het slaapbuisje terwijl ik de gordijn terug trok en er vandoor ging ik moest Jennifer vinden die bitch mocht nu wel weten waarom haar familie me duidelijk niet kon hebben. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 05:46 PM

Jennifer
Ik liep naar Seth zijn dorm en liep binnen zonder te kloppen. Ik gaf hem een klap in zijn gezicht. 'Ben je helemaal doorgedraaid ofzo?!!' riep ik naar hem. 'Je hebt Ian bijna van kant gemaakt alleen omdat hij mij gedaan heeft? Je hebt verdomme niet het recht om jaloers te zijn!' riep ik woedend.

Ian
'Vi.' zei ik tegen haar maar ze liep al weg. Ik zuchtte en staarde voor me uit. Ik was niet klaar met Seth. Dit ging ik hem nog eens betaald zetten. Op het moment dat hij het niet meer verwacht. Al zijn we een eeuw verder. Hiervoor zal hij boeten. Ik zuchtte en sloot mijn ogen maar. Des te eerder is die rot pil uit mijn systeem. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 06:09 PM

Seth
Als ik een klap in mijn gezicht krijg grinnik ik zacht." Wie zegt dat ik het voor jou deed... misschien deed ik het wel voor Violet" ik kwam overeind." Raak me nooit meer aan met die hand die waarschijnlijk Ian heeft afgetrokken of misschien wel Zach." Zei   ik terwijl je me bijna niet meer kon herkennen ik was duivels en   erger dan ooit. Ik liep langs haar en ging naar mijn moeder ik hoefde geen woorden meer aan haar vuil te maken. Eenmaal   daar belde ik aan "mam doe open!" Riep ik.

Violet
Als ik Jennifer vind in Seth's kamer kijk ik haar aan." Dit is toch wat je wilde.. mijn schoolleven ruineren en mijn relatie met Ian naar de kloten helpen.. maar laat ik over 1 ding heel duidelijk zijn ik ben niet geïnteresseerd in je nee ik bedoel onze familie.. ik ben niet geïnteresseerd om je plekje op de troon af te pakken ik dacht als ik hier zou komen dat ik een band met je kon opbouwen.. een band die me heel veel jaren niet is gegund maar vanaf het moment dat je het wist wilde je me al weg hebben zonder er achter te komen.. waarom ik nooit zelf ben gekomen om de hele wereld te laten weten dat er een half menselijke lincoln is.. omdat ik altijd heb gedacht dat je geweldig was beter dan mij iemand die geschikt is voor de troon.. en zelfs nu denk ik dat nog steeds." Zei ik tegen haar "maar voor als je het wil weten waarom Seth heeft gedaan wat hij heeft gedaan.. het is omdat hij van je houd meer dan Ian of  Zach die er alleen maar zijn voor de seks... voor de rest moet je  bij hem zijn en dat zeg ik om je te helpen." Ik keek haar nog aan  en stond op het punt om weer terug naar Ian te keren die nu wel in slaap moest zijn. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 06:48 PM

Jennifer
Ik keek Seth niet eens na en beet mijn kaken op elkaar. 'Klootzak.' siste ik zacht. Als ik de stem van Violet hoor draaide ik me oogrollend om. Dat niet ook nog. Als ze haar verhaal doet en vervolgens weg wilt gaan hield ik haar tegen. 'Niet weglopen nu.' zei ik boos en trok haar naar binnen waarna ik de deur sloot. 'Ik ben een verwend nest. Dat weet jij dat weet ik dat weet iedereen. Dat is al zo vanaf mijn geboorte. Alles draaide alleen om mij en dat vond en vind ik nog steeds heerlijk. Toen ik er ineens achter kwam dat ik niet meer de enigste was was dat ook niet meteen het enigste waar ik je zo verschrikkelijk voor veracht. Mijn familie heeft jaren lang gelogen en dat is iets waar ik slecht tegen kan. Ze hebben tegen me gelogen en dat is de schuld van jou en die armzielige vader van je. En wat Ian betreft en Zack. Ik geef helemaal niks om ze. Ian die houd van jou. Hij neukt echt niet met iedereen voor zijn plezier. Dat doet hij om jou uit zijn hoofd te zetten. Hoe zwart ik je ook gemaakt heb bij hem. En dan als laatste nog wat Seth betreft. Hij houd van niemand behalve van zichzelf, dus ga me niet wijsmaken dat hij vreemd is gegaan omdat hij van mij houd. Dat hij Ian half vermoord heeft omdat hij van mij houdt.' zei ik en was nu wel een beetje opgelucht dat het eruit was. Eigenlijk was mijn vete meer tegen mijn familie dan tegen Violet, maar omdat mijn familie zoveel macht had om me alles af te pakken kuurde ik het op Vi uit.
 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 06:59 PM

Violet
Ik keek horde haar verhaal aan "wat fijn dat je het zo lief over brengt." Zei ik sarcastische "zal vast in je bloed zitten.. maar bedankt ik denk niet meer dat ik en Ian iets gaan worden." Het was niet precies haar schuld dat Ian al gelijk zijn Dick overal in moest stoppen." Seth is niet vreemd gegaan" zei ik tegen haar "hoop dat het je helpt." Ik verliet de kamer richting Ian terwijl Jennifer's woorden me wel deerde. Ik keek naar hem in zijn coma en begon al te janken. Hij had me echt pijn gedaan. Ik ging naast zijn bed zitten en leunde op mijn armen terwijl ik mijn ogen sloot. Maar voor nu moest ik hem alleen blijven verzorgen.

Seth
Ik liet mijn telefoon vallen terwijl mijn moeder lijkbleek in onze badkuip lag. Op de muur stond geschreven;"zoals beloof! " Die eikel gaf niks omeer mijn moeder en dat moest ik vanaf dag nummer 1 weten zins hij haar mishandelde." Mam" zei ik bibberend terwijl ik nu zelf als een klein meisje begon te huilen ik zakte bij haar neer "dit is mijn schuld!" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 07:16 PM

Jennifer
Ik werd wakker en kwam langzaam overeind. Ik had nauwelijks kunnen slapen door van Violet zei. Hoe moest zij nou weten of hij nou wel of niet is vreemdgegaan. Hij heeft het zelf nog toegegeven. Ik beet op mijn lip en kleedde me om in een sport legging en een crop top om gewoon even chill gekleed te zijn. Ik beet op mijn lip en deed mijn haar in een hoge staart. 'Alles oké? Je was aan het kronkelen in je slaap alsof je een erge nachtmerrie had?' vroeg Jessie. Ik haalde mijn schouders op. Eigenlijk wou ik er niks over zeggen, maar irritant als Jessie haar gaven is las ze het aan mijn gedachtes. 'Je moet niet alles geloven wat die stomme boerin zegt.' zei ze. Ik zuchtte, daar had ze een punt.

Ian
Ik werd langzaam wakker en zag even wazig. Ik ging wat rechter zitten en merkte dat het nu met wat minder pijn ging dan voorheen. De pil begon geloof ik langzaam uit mijn systeem te gaan. Ik keek rond, zoekend naar Violet die verplicht was om me te helpen tijdens haar zuster diensten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 07:27 PM

Violet
Ik kwam met een bordje eten de ziekenzaal in. En zag dat Ian wakker was "hier wat ontbijt en deze moet je nu inslikken." Ik liet hem de slaappil zien en zette die voor hem neer. Terwijl ik al van plan was om weg te gaan. Alleen verzorgen.

Seth
Ik was op school terwijl ik niet uit mijn dorm kwam. Karma had me harder geraakt dan gepland.. volgende week was mijn moeders begravenis.  Terwijl ik hier depressief in bed lag  niets boeide me meer. Zelfs niet de situatie met Jennifer. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum