ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 07:44 PM

Jennifer
Ik zuchtte en keek op wanneer er op de deur wordt geklopt. 'Ja?' zei ik en hij ging open. Drake stond daar. Jessie begon te glimlachen. 'Jenn, kan ik even met je praten?' vroeg hij. Jessie haar glimlach verdween meteen en ze liep de kamer uit. 'Wat moet je Drake? Ik heb jou totaal niks te zeggen.' zei ik bot tegen hem. 'Het gaat om Seth Jenn. Hij komt zijn kamer niet meer af. Hij doet niks meer dan in zijn bed liggen.' zei hij. Ik rolde mijn ogen. 'En dat moet me boeien omdat?' vroeg ik. Drake fronste. 'Heb je het nog niet gehoord?' vroeg hij. Ik zuchtte. 'Wat?' Ik zag hem slikken. 'Zijn moeder is vermoord. Door zijn vader. Hoe het verder in elkaar zit moet hij je maar vertellen, maar ik denk dat hij aan jou de meeste steun zal hebben.' zei hij. Ik slikte en rende meteen mijn kamer uit naar de dorm van Seth waar ik op de deur klopte. 'Seth?' 

Ian
Ik keek naar Violet wanneer ze binnen kwam. 'Vi, wacht even.' zei ik en beet op mijn lip. Ik schoof alles kort aan de kant en hoopte dat ze even met me wou praten over alles wat er was gebeurd.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 07:49 PM

Set
Als ik Jennifer hoor blijf ik eventjes liggen maar kom ik toch overeind. Ik deed de deur open en keek haar emotieloos aan zonder wat te zeggen.

Violet
Ik nam diep adem en draaide me om "wat Ian?" Vroeg ik terwijl ik het al moeilijk vond om hem aan te kijken.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 07:59 PM

Jennifer
Ik keek naar hem en zag hoe slecht hij er uit zag en van binnen brak me dat helemaal op. 'Seth.' zei ik zacht en liep met hem zijn kamer in. Ik trok hem in een omhelzing. De hele ruzie nu terzijde. Hij had iemand nodig. 'Drake vertelde het me net.' zei ik zacht terwijl je in mijn stem wel kon horen hoe erg ik het vond voor hem.

Ian
'Blijf.. alsjeblieft. Ik wil met je praten. Over ons.' zei ik tegen haar en keek haar zowat smekend aan. 'Ik ben dom geweest. Heel dom.' zei ik en beet op mijn lip. 'Je dumpte me zo gemakkelijk. Ik dacht dat ik gewoon niks voor je had betekend. Normaal zou het me niet boeien als een meisje me afpoeierd maar het boeit me zoveel omdat ik van je hou.' zei ik. Dat was de eerste keer dat ik het tegen haar had gezegd. 'Ik was gekwetst en ik dacht als ik maar met iemand anders bezig was hoefde ik niet aan jou te denken.'  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 08:15 PM

Violet
"Ian ik wil het er niet over hebben." Zei ik met waterige ogen "niet nu." Ik keek hem aan en had tijd nodig om alles te vewerken." Ik weet niet of ik nu je woorden wel kan geloven" ik liep van hem weg en sprak Ann aan "neem mijn shift over dan neem ik de zorgen over Mark." Ze knikte terwijl ik niet boos was meer gekwetst dat hij Jennifer had gebruikt om het er in te wrijven. Dat ik een hele grote fout had gemaakt. 

Seth
Ik huilde terwijl ik dat nooit deed zelfs niet als er iemand dood viel. Maar dit was mijn moeder. Ik sloot mijn ogen terwijl ik  haar voor even toeliet. Geen enkele seconde's lag ik tegen haar aan in mijn bed. Zoals altijd mijn hoofd tegen haar borsten en mijn armen om haar middel. Dan voelde ik me het meest op me gemak. Even geen woorden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 08:21 PM

Jennifer
Ondertussen dat hij in mijn armen lag veegde ik af en toe een traan bij hem weg en streelde ik kalmerend door zijn haar. Geen enkel woord werd uitgebracht, maar dat was ook niet nodig. Zodra hij behoefte had om zijn stembanden te gebruiken merkte we het wel. Ik drukte een kus in zijn haren en keek naar hem terwijl mijn handen verder door zijn haar streelden.

Ian
Ik zuchtte en keek haar na. De slaappil legde ik stiekem onder mijn kussen. Ik wou niet meer slapen. Ik wou weg hier. Ik at een beetje van mijn ontbijt maar had er al snel genoeg van. Als Ann mijn kant op kwam dan compelde ik haar dat ze stil moest zijn en zette mijn tanden in haar pols om bloed binnen te krijgen. Ik kreeg totaal niks hier, vind je het gek dat ik dan niet herstel. Ik trok na een tijdje terug en compelde haar om er verband omheen te doen en tegen iedereen die ernaar vraagd te zeggen dat ze zich had opengehaald aan een scherpe rand van een kast. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 08:41 PM

Seth
De volgende dag trok ik min shirt en broek stilletjes aan terwijl ik  Jennifer door liet slapen. Ik kwam overeind en verliet mijn dorm  richting de Kantine. Ik nam een bloedzak en probeerde te herstellen mijn duivel was langzaam aan het weg ebben. Ik kon mijn vader niet aan en ik moest het niet eens proberen. Mijn moeder had me nog zo gewaarschuwd "wanneer ik dood ben komt het door je vader."   Ik was nu erfgenaam over alles wat mijn moeder bezat maar al die rijkdom deed me niks. 

Violet
Ik zat versuft naar het saaie verhaal van Jimmy blue te luisteren. Terwijl we een soort van kantine dat hadden." Vi luister je wel?" Ik keek verveelt op "ja hoor." Zei ik zuchtend terwijl ik naar mijn nagels keek en alleen maar aan Ian kon denken. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 08:48 PM

Ian
Inmiddels was ik weer opgeknapt. Het spul van die rot pil was uit mijn systeem. Mike was mij gister het nieuws komen vertellen over Seth en zijn moeder.  Aan de ene kant dacht ik net goed, maar aan de andere kant gunde je zoiets niemand. Ik liep door de gangen naar de kantine waar ik een bloodbag haalde en die leegdronk waarna ik daar aan een tafel met Mike ging zitten.

Jennifer
Ik woelde een beetje in mijn slaap en murmelde wat. Ik merkte dat ik niet meer naast Seth lag maar sliep gewoon door. Ik realiseerde me niet dat ik alleen lag. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 08:57 PM

Violet
"Weet je Jimmy bel me." Ik kwam overeind en zag Seth ik had het gehoord over zijn moeder en dat van Ian." Hey" zei ik voorzichtig "gecondoleerd" hij keek in de eerste instantie giftig op maar zei vervolgens wel bedankt. Ik keek op en zag Ian zitten. Nu al uit de ziekenboeg? Ik zuchten zacht terwijl er een zweer hing maar mijn instinct zei dat ik door moest blijven gaan. Ik nam een bakje fruit terwijl die alweer uit mijn hand werd geslagen "oeps." Zei ze terwijl ze rondkeek of er geen Seth in de buurt was en met Jennifers handlangers naar de tafel van Mike liep. Mijn ogen werden kort rood maar ik had een belofte gedaan ik zou mijn duivel blijven onderdrukken. Ik pakte mijn portomonee al om een nieuwe te kopen en nam diep adem.

Seth
Ik kwam terug met een zak lunch en zag dat Jennifer nog in mijn bed lag. Ik trok mijn jas uit en stak een joint op." Wees altijd jezelf toon nooit genade" dat was wat ik van mijn moeder had geleerd ik nam een diepe hijs. En begon aan mijn burger. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 09:04 PM

Jennifer
Wanneer ik gekraak hoorde werd ik langzaam wakker en keek op. 'Hey' zei ik met een hese ochtend stem en beet op mijn lip. Ik zag dat hij aan het eten was. Dat was goed. Als ik op de klok keek zag ik dat het bijna tegen de middag was en ik keek naar Seth terwijl ik rechtop ging zitten. 'Smakelijk.'

Ian
Ik keek op als ik die Jessie met die andere slettebakken Vi weer zie lastig vallen en niet veel later zaten ze bij ons aan tafel. Ik kwam overeind. 'Waar ga je heen?' vroeg Jenna. 'Ergens anders zitten dan bij jullie achterbakse bitches.' zei ik en ging een paar tafels verder alleen zitten. Het werd tijd dat ze Violet met rust zouden laten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 09:26 PM

Set
Ik stak haar een burger toe en een beker cola. Terwijl ik nog steeds niks zei ik was na een tijsje klaar. En pakte een injectiespuit ik spoot wat speed in. En nam opgelucht adem.

Violet
Als ik Ian van een afstandje hoor. Doet mijn hart een sprongetje. Ik keek door mijn haar naar hem op en ging er weer van door. Dit was dus zo irritant een stukje affectie voor Ian kwam weer naar boven. Maar ik wilde het niet toe geven hij moest zijn best maar doen en met iets goed komen. Mijn vertrouwen was beschadigd.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum