ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 11:14 PM

Is goeije
---
Jennifer
Ik knikte. 'Vindt je het erg als ik hier even douche? Dan ben ik daarna terug naar mijn eigen dorm dan zie ik je vanavond wel.' zei ik tegen hem en glimlachte zwakjes. Ik was blij dat hij niet meer de hele dag geïsoleerd zat van de rest. Dat hij zijn leven weer een beetje op de rails zou krijgen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 11:24 PM

Violet
Eenmaal op het feest horde ik luid door de speakers talking body afspelen. Ik had een zwart jurkje aan terwijl Rosé me gedwongen had om te komen. En omdat ik bij de feestcommissie zat. Ik zag zelfs Seth wat me verbaaste hopelijk geen 2e aanslag op Ian. Iedereen danste rond terwijl ik een meters lange taart zag staan. Jezus iedereen kende Ian.

Seth
Ik stond verveeld naast Jennifer met mijn handen in mijn zaken. En keek rond "en waar mag het feestbeest zelf zijn?" Vroeg ik terwijl ik Violet zag we keken elkaar verbaasd aan "ja dacht ik ook."  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 11:31 PM

Ian
Met Mike had ik even wat ingedronken. Hoe later de entree hoe dramatischer. Ik liep lachend met hem naar de zaal waar de sfeer al goed was en iedereen druk danste. Ik voelde me nu wel echt jarig. Ik zag Violet en Seth staan wat me sterk verbaasde, maar het kon de pret niet drukken. Ik nam een fles van de dranken tafel die ik opende en er rechtstreeks uit dronk. Mensen viel het op dat ik was gearriveerd en begonnen te juichen en te zingen.

Jennifer
Ik rolde met mijn ogen en keek naar Seth. 'Kom op, maak een beetje plezier. Alsof dit niet eens de verjaardag van jou meest gehate persoon is. Gewoon een leuk feestje.' zei ik en glimlachte. Als Iedereen begon te zingen draaide ik me om en zag Ian met Mike in de deur opening staan. Ik glimlachte en zag dat hij al gedronken had, hij was in een gezellige stemming zullen we zeggen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 11:40 PM

Seth
"Jennifer ik heb hier geen zin in." Zei ik eerlijk "ik ga een rondje rijden." Zei ik weer afstandelijk terwijl ik een rsnchrover had laten parkeren op het parkeerterrein van school. Ik verliet de scène en nam diep adem.

Violet
"Laten we de taart eerst doen voordat we allemaal erbij neervallen!" Riep Mike hard terwijl iesereen juigde. En ik zwak glimlachend toe keek vanaf de zijlijn.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 11:43 PM

Jennifer
Ik zuchtte en knikte maar. Als ik er tegenin ging werkte het averechs. Als Mike begon over die taart glimlachte ik zwakjes en liep richting de taart. Er stond zelfs een ladder klaar zo groot was hij. Een klein trapladdertje, maar dat veranderd nog niks in dat hij groot was. Ian klom op de ladder en keek naar de kaarsen. 19 kaarsen.

Ian
Ik grijnsde en werd meegesleurd door Mike richting de taart. Ik grijnsde breed en stapte op die ladder en keek naar de kaarsjes. Dit moest wel lukken hoor. Ik keek kort de zaal door en mijn blik bleef even hangen bij Violet. 'Nou pik, doe een wens.' zei Mike met een schouder klop en ik glimlachte kort naar Violet voordat ik de kaarsen uitblies en mijn wens deed. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 11:48 PM

Violet
Ik keek rond maar zodra ik zie dat Ian naar mij kijkt doet mijn hart een sprongetje." Dus wat is je wens?" Vroeg Mike grijnzend terwijl iemand al met de lichten begon te knoeien.

Seth
Eenmaal in mijn auto pak ik de naalden weer erbij. Als ik speed nam dacht ik nergens meer aan. Ik pakte mijn telefoon en berichten Jennifer nog even snel -ik ga weg, maak je geen zorgen het is tijdelijk Seth. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 11:54 PM

Ian
'Kom je snel genoeg achter gap.' zei ik met een grijns en sprong de ladder af. Door de menigte heen liep ik naar Violet terwijl de slow muziek al te horen was op de achter grond. Ik maakte een nette buiging en keek haar daarna aan. 'Mag ik deze dans van u?' vroeg ik haar met een glimlach. Hoe kon ze nu nog nee zeggen.

Jennifer
Ik glimlachte als ik Ian met Violet zag. Ik had alles verpest tussen die twee. Dus niet alleen voor Vi maar ook voor Ian. Het was nooit mijn intentie om het zo uit de hand te laten lopen allemaal. Toen ik mijn telefoon voelde trillen keek ik erop en er ging een klein schokje door me heen. - Waarheen? Weet je zeker dat je oké bent alleen? - stuurde ik snel terug en liep even de zaal uit. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/02/2017 12:00 AM

Seth
-Naar de bahama's vluchten van deze school vol met shit, dit word een lang spijbel uurtje -Seth. Ik startte de motor van mijn ranchrover en ree de oprit op.

Violet
Als Ian naar mij toeloopt bloos ik al die ogen waren nu op mij gericht." Voor deze keer" zei ik verlegen zie je hij maakte me verlegen. Ik nam zijn hand vast terwijl we naar het midden van de zaal liepen." Je gaat echt niet stoppen hè?" Vroeg ik terwijl hij precies wist waar over ik het had. Het met rust laten van mij. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/02/2017 12:08 AM

Jennifer
'De bahama's? Is hij doorgedraaid ofzo?' mompelde ik in mezelf. Nu maakte ik me toch wel dubbel zoveel zorgen. Hij moest nu toch niet alleen zijn. Straks dan spoot hij net iets teveel speed en dan ging die dood aan een overdosis. Even overbezorgd gezegd. - Moet je hier niet even goed over nadenken? - stuurde ik er nog achterna en liep verder de gangen door om weg van dat lawaai te zijn.

Ian
Ik glimlachte en nam haar in mijn armen terwijl we begonnen te schuifelen. 'Zoals ik al zei. Ik hou van jou Vi. Dus nee, ik ga niet stoppen.' zei ik tegen haar en keek in die prachtige ogen van haar. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/02/2017 12:12 AM

Set
-Wil je mee?- stuurde ik terug -ik dacht dat ik je ver van hier nog moest mee nemen ;)- Als ik iets deed dan deed ik het ook echt. Ik glee met een hand door mijn haar en zou haar daar alles kunnen vertellen. Maar deze plek bleef me constant reminder aan mijn vader en moeder.

Violet
"You should already Kiss me." Zei ik terwijl ik weer voor die val van hem viel. Ik was nog o zo boos maar wanneer hij in mijn ogen keek vergat ik alles. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum