ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/15/2017 11:09 PM

Jennifer
Ik glimlachte breed. 'Slijmbal.' zei ik en drukte een kusje in zijn hals. Zodra hij de sigaret had aangestoken had ik hem al afgepakt en nam ik er een hijs van. Ik haalde diep adem en blies de rook vervolgens uit. Ik gaf hem terug en zuchtte. Joints waren beter, maar die lagen niet in de buurt. Ik moest sowieso nieuwe wiet halen.

Ian
Wanneer ik voelde dat ze klaarkwam en strakker werd kwam ik ook klaar en stootte nog 1 keer diep in haar waarna ik, leek het mijn hele inhoud in haar spoot. Ik beet op mijn lip en ging uit haar wanneer ik voelde dat mijn vriend wat afzwakte. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/16/2017 08:53 AM

Violet
Als ik hem in me voel klaar komen. Glimlach ik breed.  Ik drukte mijn lippen weer terug op de zijne en draaide hem op zijn rug. Waardoor ik boven op hem lag."Het word steeds beter met jou"  zei ik grijnzend.

Seth 
Ik grijnsde en inhaleerde ook wat waarna ik het in wolkjes uitblies." Ik ga denk ik even zo douchen ik ruik naar de dood" ik kwam overeind en branden mijn sigaretje uit in de asbak. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/16/2017 02:45 PM

Jennifer
Ik knikte en keek hem na toen hij opstond. Ik hoopte dat alles minder moeilijk werd. Voor hem, voor mij. Voor iedereen eigenlijk. Ik zuchtte en kwam overeind. Ik wou nog steeds eens goed met Violet praten.

Ian
Ik lachtte en legde mijn handen op haar billen. 'Kan het nog beter dan?'  vroeg ik met een grijnsje en ik veegde wat bloed langs haar nek weg dat ik van mijn vingers likte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/16/2017 04:48 PM

Violet
Ik grinnikte "zonder twijfel." Ik kwam overeind en zocht mijn string en bh op die ik snel aantrok gevolgd door mijn kleren. Ik had de shift van Mark gekregen hij was nog steeds ernstig gewond dankzij Seth. Over Seth gesproken "Hey.. ik heb er niks tegen als je met Jennifer wil praten ofzo want ze is een "goeie" vriendin." Zei ik moeizaam "paar pas toch wel op met Seth." Zei ik lipbijtend terwijl ik naar hem keek.

Seth
Ik kleden me uit en stapte vermoeid de douche in na een zware dag moest ik mijn hoofd even goed legen. Ik draaide de kraan open en nam diep adem. Er was echt te veel gebeurt de laatste dagen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/16/2017 09:12 PM

Jennifer
Ik haalde diep adem en ging even bij de deur naar de badkamer staan. 'Ik ben zo terug, ik ga even langs violet.' zei ik tegen Seth en liep de deur uit richting Violet haar dorm.

Ian
'Waar ga je heen?' vroeg ik haar wanneer ze zich aankleedde. Ik zuchtte even en trok de dekens weer over me heen. Ik bleef wel lekker in haar bed liggen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/16/2017 09:17 PM

Violet
"Heb dienst.. ik krijg geen honderde euro's gestoord." Zei ik knipogend tegen hem terwijl ik mijn motorjack aan deed. En een best wel harder werker was. Geld kwam niet van zelf. De school bood het aan omdat zijn mijn achtergrond wiste. Ik kroop nog even naar hem toe en drukte een kusje op zijn lippen "ben zo terug."  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/16/2017 10:02 PM

Ian
Ik zuchtte. 'Je bent te goed voor deze wereld.' murmelde ik terwijl ik glimlachte bij het kusje en me omdraaide in het bed. Ik hoorde een klopje op de deur, maar bleef er niet mee bezig.

Jennifer
Wanneer ik bij haar kamer ben aangekomen hoorde ik stemmen. Ik aarzelde even maar klopte toch aan. Als ik een keer moest praten kon het net zo goed nu.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/16/2017 10:25 PM

Violet
Ik glimlachte zwak en vroeg me af wie het was. Ik kwam vermoeid overeind en trok de deur open. Maar als ik Jennifer zie staan sluit ik de deur ietsje meer zodat ze Ian niet kon zien. Ian was nu van mij en geen enkele bitch inclusief Jennifer mocht hem naakt meer zien." Kan ik je helpen Jennifer?" Vroeg ik nonchalant terwijl ik me afvroeg wat ze van me moest. Ik was nog steeds niet vergeten wat ze had gedaan.

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/17/2017 09:47 PM

Jennifer
Wanneer ze opendeed bleef ik even stil. 'Ik wil met je praten. Eens goed met je praten.' zei ik tegen haar en zuchtte. Ik keek naar de kleding die ze aan had. Ze was op weg naar haar vrijwilligerswerk. 'Maar ik zie dat je moet werken...' zei ik zacht en beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/17/2017 09:49 PM

Violet
"Ik heb nog tijd." Zei ik terwijl ik de deur achter me sloot. En al vooruit liep "is er iets gebeurt dat je mij nu benader, iets in de familie?" Vroeg ik terwijl ik mijn handen in mijn zaken stopte.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum