ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/26/2017 10:02 PM

Jennifer
Ik glimlachte. Maar beter ook. Als hij nu nog zou rondneuken dan rukte ik echt zijn kop eraf. Ik legde mijn been over hem heen en sloot ook vervolgens mijn ogen om heerlijk in zijn armen in slaap te dommelen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/26/2017 10:29 PM

Seth 
"Heb je het voor me?" Ik en Jenna stonden onder de trap terwijl ik goed om me heen keek." Cocaïne gemixt met verrassende peppers word je extra high van" grijnsde ik terwijl zijn grijnsde." Thx" ze stak me het geld toe terwijl ik het aannam en in mijn jasje stopte." Voor iemand die een vriendin heeft ben je nogal losjes met haar vijanden Sethsi" zei ze terwijl ze een joint aanstak." Nah ben gewoon goed voor mijn klantjes" ze grijnsde en liet me een hijsje van haar joint nemen." Je weet waar ik ben als je me nodig heb voor het zaakje in je broek" zei ze knipogend "bye Seth moet nog met die cheerleaders afrekenen." Ik beet grijnzend op mijn onderlip "heb een vriendin Jenn!" Ik moest maar gaan naar mijn les en kwam Draken en Elijah tegen "heb je het al gehoord over Derek?" "Wat?" Vroeg ik verveeld "ja hij geit op Violet zal Ian niet leuk vinden." "Ja dus heeft hij alle recht op hoop dat hij haar krijgt" zei ik tegen Elijah terwijl we geschiedenis binnen liepen "mag Ian trouwens toch niet." Zei ik gapend terwijl ik op   mijn vaste plek neerplofte." Niemand van ons mag hem" zei Elijah "het is een sukkel met te veel meisjes achter zich aan Jennie doet ookal zou raar en klaagd de hele tijd over Ian die weer terug met Violer is.. ik probeer haar alleen te neuken maar haar mond gaat maar door." Zei Drake suf Derek kwam aangelopen "Hey D!" Riep ik terwijl mijn maten kennelijk een probleem hier hadden en ik ze moest  helpen. Derek keek een beetje om zich heen maar liep toch naar ons  toe "wat Seth?" 

Violet
"En wat hebben jullie gister gedaan?" Vroeg ik Rosé en Harper "neueken." Zeiden ze tegelijker tijd "niks nieuws dus" zei ik met een lachje terwijl we de bieb binnen liepen "en jij?" "Geslapen met Ian nee geen seks die heb ik net in de ochtend gekregen." Zei ik terwijl mijn haar nog een beetje in de war zat en mijn uniform Schots en scheef. Ik zag Jenna aan komen lopen in een cheerleader suit terwijl ik fronste maar er niks van aan trok. Wees liepen geschiedenis binnen terwijl ik Derek zag bij het groepje van Seth. Seths groep herkenden je gelijk omdat dezelfde soort leather jackets droegen en je kon zien dat ze de out-burns zijn. Dus het viel op dat Derek als goed gekleden jongen met hun praten.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/26/2017 11:19 PM

Jennifer
Ik trok de top van mijn cheerleader pakje recht en keek nog even mijn make up na in het kleine spiegeltje in mijn kluisje. Ik trok mijn paardenstaart aan en deed mijn kluisje dicht om vervolgens richting de les te lopen. Jessie en Jenna liepen achter me aan. 'Jenna stond net onder de trap.' zei Jenna. Ik fronste en keek om. 'En dat is bijzonder omdat?' vroeg ik terwijl ik verder liep. 'Ze daar stond met Seth.' vulde Jessie aan. Ik zuchtte en liep het geschiedenis lokaal binnen. 'Seth, wat hebben we nou gezegd? Geen onschuldige jongens pesten.' zei ik met een lachje en drukte een kus tegen zijn wang. Ik ging naast hem zitten en streek over mijn net te korte cheerleader rokje.

Ian
High liep ik met Mike door de school terwijl we lachten om de meest stomme dingen. 'Kom we moeten naar geschiedenis' lachte ik en we liepen naar het lokaal. Ik zag Derek binnen staan en Violet bij de ingang. Tijd om even lekker klef te doen. Ik sloeg van achter mijn armen om Violet heen. 'Hey babe.' zei ik zwoel en drukte een kus in haar hals om vervolgens een tegen haar lippen te drukken. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/26/2017 11:40 PM

Seth 
"Maak een goeie keuze Derek." Zei ik nog terwijl  ik mijn rachterhand op Jennifer's wang plaatste en haar een lekkere tongzoen gaf. Ik keek nog even vanuit mijn ooghoek grijnzend naar Derek terwijl hij dom door zijn haar krabte en knikte hij liep weg en ging helemaal achterin zitten." Jezus jullie zijn echt te klef voor mijn aanzien" zei Elijah terwijl hij van mijn tafel sprong. En hij best wel gelijk had als ik en Jennifer tongde was er af en toe een hele klons speeksel dat je kon horen. Ik sloeg nog met mijn Schrift op Elijah's achterhoofd terwijl ik nog bezig was met Jennifer sukkel.

Violet
Als ik Ian's stem hoor kijk ik grijnzend op "hey" zei ik liefjes tegen zijn lippen aan." Oké Bonasis en Lincoln het is hier geen slaapkamer boeken open.. en hetzelfde geld ook voor jullie 2" zei de docent tegen ons.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/26/2017 11:51 PM

Jennifer
Ik grinnikte tegen zijn lippen als ik de klap hoorde en een opmerking van Elijah. Als vervolgens de docent begint te klagen rolde ik mijn ogen en liet zijn lippen los. 'Misschien moet u dat eens proberen. Staat u wat vrolijker voor de klas.' zei ik bitchy en keek hem aan. De docent zuchtte en ik zag dat het hem wel raakte. 'Mijn privé leven gaat je niks aan Lincoln.' siste hij terwijl hij zijn kaken samen had gebeten. 'Pagina 37 allemaal.' zei hij kil en ging achter zijn bureau zitten.

Ian
Ik gniffelde en ging met Violet ergens midden in het lokaal zitten waar nog plek vrij was. De brutale mond van Jennifer liet me wel een beetje grinniken. Ik pakte onder de tafel de hand van Vi vast. Wetende dat vanuit de plek waar Derek zat dat hij het kon zien. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/27/2017 12:02 AM

Seth
Ik grinnikte en sloeg mijn arm om Jennifer heen. Terwijl ik me totaal niet focuste ik nam wel zomerlessen ofzo iets. Maar voor nu had ik scheit aan al die docenten. 

Violet
Ik rolde mijn ogen en gaf Jennifer een tikje tegen haar schouder. Ik en Jennifer konde nu gewoon overweg al was het voor Seth en Ian nog een probleem. Het was voornamelijk Seth die een bloedhekel had aan Ian voor fucking with his girl ookal was het toen der tijd al uit. Ik vond het maar raar dat hij met Derek zo sprak. Dus ik zou extra goed op hem Letten we waren tenslotte vrienden. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/27/2017 12:06 AM

Jennifer
Terwijl de docent zijn verhaal lulde keek ik naar mijn nagels die wel bijgewerkt mochten worden. Ik haalde een hand door mijn haar en voelde een tik op mijn schouder waarna ik me omdraaide. Ik keek Violet glimlachend aan.

Ian
Ik liet Vi haar hand los wanneer ze Jennifer aantikte en kriebelde wat in het boek. Het maakte me niks uit dat ik ze eigenlijk terug moest geven. Ik betaalde wel een nieuwe ofzo. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/27/2017 12:15 AM

Seth
Ik lag lekker achter over met mijn armen onder mijn hoofd. Terwijl het me weinig intresseerde wat die man te zeggen had. Als ik een briefje krijg toegeschoven grijns ik breed naar Derek." Het Vi deze is voor jou" ik gaf haar het briefje terwijl ik Ian nog grijnzend aankeek en me alweer omdraaide.

Violet
"Voor mij" zei ik fronsend ik nam het briefje aan en las het snel -meet me in het park x D. Ik keek op naar Derek "are you crazy?" Zei ik zonder geluid. Terwijl ik het briefje propte tot een prop. Ik zag Elijah grijnzend een duw geven aan Derek terwijl ik mijn blik richten op Seth die net deed alsof hij niks wist.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/27/2017 03:33 PM

Jennifer
Ik keek naar het briefje van Derek aan Violet. Aan Violet haar reactie kon ik al raadde waar het over ging. Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. Ian keek op en kreeg het hele gebeuren nu pas mee. Dit ging hij niet leuk vinden. Ik beet op mijn lip en draaide me om. Ik ging me er niet mee bemoeien.

Ian
Ik zuchtte en keek op als ik wat geroezemoes hoorde om me heen. Ik zag de blikken die werden uitgewisseld en ik keek vervolgens naar het briefje en zuchtte geïrriteerd. 'Is dat van die kneus?' vroeg ik met mijn kaken stijf op elkaar gebeten aan Violet. 'Die jongen wilt dood.' siste ik en voelde mijn ogen rood worden van bloeddorst.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/27/2017 04:48 PM

Violet
"You such a asshole Seth." Zei ik boos terwijl ik het propje terug gooide." Calm down babe ik hoef toch niks van hem" ik gaf Derek een blik terwijl de bel afging ik nam Ian's hand vast terwijl we samen de klas verlieten.

Seth
"Hey je moet Derek hebben!" Zei ik met een lachje terwijl ik ze na keek. En ik grijnzend op mijn onderlip beet "babe kom je mee naar het bos joints poffen met wat vrienden?" Vroeg ik terwijl ik mijn lippen in haar nek plaatste en echt veranderd was. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum