ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/29/2017 03:40 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed en keek de rest na. 'Is inderdaad veel leuker.' zei ik tegen hem en sloot kort mijn ogen en dacht aan die ene keer in de bahama's dat hij me zo over het keukenblad legde en me op zijn hondjes nam.

Ian
Ik trok haar string kapot en drukte een kusje op haar venusheuvel waarna ik gelijk begon met mijn lenige tong. Ik liet mijn handen over haar lichaam glijden naar haar borsten die ik ermee verwende.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/30/2017 06:43 PM

Seth
Ik grijnsde breed en glee met mijn hand onder haar cheerleader rokje terwijl min vingers dingen begonnen te doen. Ik nam een hijs  van mijn joint.  Dit was pas leven een lekkere kut voormezelf en stoned zijn all day.

Violet
Een kreun verliet mijn lippen terwijl ik zijn wondertong Martyr dingen voelde doen die hij nog nooit eerder had gedaan. Ik zette  mijn handen op de zijne terwijl mijn tepels stijf werden tussen zijn vingers.  God wat was ik blij dat hij mijn 1ste is.  

Reply Edited on 05/31/2017 07:45 AM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/31/2017 06:06 PM

Jennifer
Ik grijnsde wanneer ik zijn handen onder mijn rokje voelde gaan. Zijn vingers wisten precies welke plekjes te bespelen wat een klein kreuntje deed ontsnappen. Ik sloot kort mijn ogen en genoot van zijn vingers. Door de joints dacht ik niet eens meer na over het feit dat hier ieder moment iemand langs kon lopen.

Ian
Ik likte alsof mijn leven ervanaf hing en amuseerde haar op mijn best. Haar gekreun spoorde me alleen maar aan. Ik kon ook echt nooit genoeg krijgen van haar heerlijke sappen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/31/2017 07:08 PM

Violet
Ik begon spontaan de daken er van af te kreunen "babe!" Zei ik in een kreun terwijl mijn hand door zijn haren glee. En mijn ogen wegrolde. Ik hield het niet meer en kwam met een kreunend gilletje klaar. Voor hij überhaupt me kon schoonlikken kroop ik bij zijn gezicht weg. En kuste ik hem teder op zijn lippen terwijl ik mezelf kon proeven. Mijn handen lagen op zijn wangen terwijl ik zacht op zijn onderlip beet "Ian  David Martyr wat jij met me doet kan niemand anders." 

Seth
Mijn telefoon ging over terwijl ik Jennifer gewoon bleef door verwennen."Hallo?" Zei ik suf "ja met Tante Yana weer is stoned Sethsian.. wat moet je moeder wel niet van je denken vrijdag neem ik je mee naar bulgarije voor een meeting met je nieuwe verloofde." Ik grinnikte "tante Yana ik ben al verloofd met Jennifer Lincoln dus nee laat dat maar zitten." "O ik dacht dat de lincolns Jake hadden uitgehuwelijkt aan Jennifer sprak ze laatst nog.. je kent Jake toch jullie speelde vroeger altijd in het kasteel." "Jake" zei ik verveelt "nee die ken ik niet." Zei ik er niet helemaal bij.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/31/2017 07:32 PM

Jennifer
Wanneer hij zijn telefoon opneemt beet ik op mijn lip om mijn kreuntjes voor me te houden. 'Babe.' hijg ik en hoorde het telefoon gesprek, maar het is niet alsof ik echt erbij was met mijn stonede kop. 'Zijn wij verloofd? Waar is mijn ring.' hijgde ik met een lachje.

Ian
Ik grijnsde wanneer ik haar lippen tegen de mijne voelde en keek in haar ogen. 'En laten we dat zo houden ook.' zei ik tegen haar en drukte mijn lippen weer terug tegen de hare met nog de heerlijke smaak van haar sappen in mijn mond.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/31/2017 08:45 PM

Seth
''Dag tante Yana.'' Zei ik stoned terwijl ik mijn telefoon aan de kant gooide. En mijn hand al nat aanvoelde ik grijnsde breed.'' Harder babe?'' Vroeg ik met een grijns terwijl ik haar wilde horen. Het drong totaal niet tot me door dat een oude vriend is verloofd met Jennifer. Als ook Jennifer's telefoon over gaat trek ik mijn hand terug en proef ik even snel hoe ze gesmaakt heeft.

Violet
Ik grijnsde breed ''ik hou van je.'' Ik trok hem over me heen terwijl mijn handen weer door zijn haren gingen en ik hem teder kuste.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/31/2017 08:57 PM

Jennifer
Ik kreunde en knikte. 'Ja babe, please.' zei ik hijgend en hoorde ook mijn telefoon afgaan. Een zucht verliet mijn lippen. Ze moesten ons nu wel echt hebben. Ik beet op mijn lip en kreunde nog voor ik opnam. 'Dit is niet het moment, belt u later terug of spreek een bericht in na de piep.' zei ik en ging steeds hoger. 'piep.' hijgde ik. 'Jennifer als je nu ophangt doe ik je echt wat.' hoorde ik de strenge stem van mijn vader. Ik slikte en rolde mijn ogen van ergernis en tegelijkertijd van genot door Seth zijn vingers. 'Wat is er nu weer? Ik gedraag me toch?' vroeg ik zuchtend. 'Dit is serieus nieuws Jennifer. We hebben de geschikte partner voor je gevonden die de schade die je onze familie hebt aangericht met je verwende gedrag gevonden.' zei hij. Ik giechelde. 'Ik ook, mijn geschikte partner zit naast me.' zei ik en haalde kort de telefoon weg bij mijn mond om een kreuntje te laten ontsnappen.

Ian
Ik lachtte. 'Ik nog meer van jou.' zei ik met een lachje en drukte mijn lippen tegen de hare. Ik liet mijn handen strelen over haar zij en genoot van dit tedere momentje nadat ik haar genadeloos gelikt had.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/31/2017 09:44 PM

Seth
Ik grijnsde breed en ging nog even door ik beet zacht in haar oorlel en nam de telefoon over.'' Jennifer is al van mij toedeloe'' ik hing op en ging verder met het spelletje.

Seth
Ik kwam stonede Jennifer's kamer binnen terwijl ik alweer te laat was voor ons afspraakje. Helemaal klaar gemaakt zat ze op bed terwijl ik snoof ''sorry babe had een klein probleemje.'' Zei ik snuivend terwijl ik naast haar neer plofde en morgen de examens van start gingen. Naar 24/7 spijbelen was ik er totaal niet klaar voor om de examens te maken ik was arm nu vanwege mijn moeders dood en mijn vader die al mijn rekeningen had gesloten. Ik had nu alleen mijn modellen werk maar daar ging ik ook mee kappen.  Ik was dus de mislukking van het jaar. De bonasis familie droeg nu een slechte naam en dat boeide me geen fuck.

Violet
Ik nam diep adem en werd langzaam een beetje wakker terwijl Ian naast me lag. Ik glimlachte zwak en zette een hand op zijn wang hij was zo vredig als hij sliep ik drukte een kusje op zijn voorhoofd. En deed mijn armen om hem heen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/31/2017 09:56 PM

Jennifer
Wanneer hij er na een uur nog niet was nam ik nog een lijntje en keek vervolgens op mijn telefoon. Ik zuchtte en ging op bed zitten wanneer ik voetstappen hoorde. Als hij dan binnen komt en naast me plofte ging ik achter hem op mijn knieën zitten en liet mijn armen van achter over ziijn schouders en zo over zijn borstkas strelen. 'Wat voor een probleempje?' vroeg ik en drukte een kus tegen zijn kaak. 'Je bent laat.'

Ian
Ik werd wazig wakker wanneer ik wat op mijn gezicht voel en opende langzaam mijn ogen. Wanneer ik Violet voor mijn ogen zag glimlachte ik en sloot mijn ogen nog even terwijl ik me uitrekte en vervolgens Violet dicht tegen me aan nam. 'Hoelaat is het?' vroeg ik met een hese stem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/31/2017 10:18 PM

Seth
''Mijn tante verloofde en huwelijk en nog meer bullshit.'' Zei ik suf terwijl ik diep adem nam ''zullen we gewoon hier blijven?'' Vroeg ik ''uit rusten voor de examen.''

Violet
''3 uur babe'' zei ik met een gaap er achter aan ik zette mijn handen tegen zijn borstkast zetten. En we gister tot 4 uur 's nachts waren door gegaan met neuken. Ik voelde mijn lichaam nog steeds in de sensatie en vormen van al die verschillende posities van gister.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  64  |  65  |  66  |  67  |  68  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum