ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  69  |  70  |  71  |  72  |  73  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 12:11 AM

Jennifer
'Zo te zien ben je niks veranderd. Nog altijd goed in weglopen.' zei ik en schudde mijn hoofd. Ik gooide de joint over het balkon en draaide me om naar hem. 'Je beloofde me dat je terug zou komen... Dat was je nooit van plan of wel soms?' vroeg ik nog en voelde de emotie in mijn stem maar verbood het mezelf om te gaan staan janken nu.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 12:28 AM

Seth
Ik deed mijn masker af en draaide me naar haar toe ''als ik je nu zou kussen wat zou je doen?'' Vroeg ik haar terwijl ik haar aan keek en mijn masker weer op deed.'' You would kill me'' zei ik terwijl ik aan vroeger dacht waar ik haar leven ruineerde met mijn stomme grapjes. Nu was ze een koningin en een moeder van een 4-jarige. Ik kon beter uit haar buurt blijven maar toch voelde ik dat ik bij haar horde. Zij was Bonnie en ik was Clyde.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 12:43 AM

Jennifer
Wanneer hij zijn masker af deed beet ik mijn kaken op elkaar. Hij was alleen maar knapper geworden. 'You left me... Pretended to love me while I never stopped loving you Sethsian.' zei ik en zette mijn victoriaanse masker af. Ik liet het op de grond vallen en keek naar hem. Ik wist niet wat ik moest doen. Moest ik hem haten voor het achterlaten van mij of moest ik hem in mijn armen nemen omdat ik nog steeds zoveel van hem hield. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 12:57 AM

Seth
''I love you and still love you Lincoln.'' Zei ik zacht tegen haar ik liep op haar af en kuste haar teder op haar lippen inhouden  was ik nooit goed in geweest. Mijn hand lag in haar hals terwijl mijn andere op haar middel lag. Ik liet haar lippen weer los en keek kort in haar prachtige groene ogen de ogen waar ik voor was gevallen. 6 Years and nothing feels changed.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 09:15 AM

Jennifer
Ik beet op mijn lip wanneer hij dat zei. Zodra hij op me afstapte stopte ik haast met ademen. Ik voelde zijn lippen tegen de mijne en het leek wel alsof er een bom van hyperactieve vlinders ontplofte in mijn buik. Wanneer hij me losliet keek ik recht in zijn ogen. Ik kon hem gewoon niet haten. Ik hield teveel van hem. Nog steeds. Ik drukte mijn lippen terug tegen de zijne en legde mijn handen tegen zijn linkerarm en op zijn borstkas.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 09:51 AM

Seth
Ik zoende kort met haar mee terwijl ik genoot van het moment. Mijn moment. Zij was altijd al de ware geweest het enige meisje waar ik echt een huge crush op had zins de 1ste klas. Maar ze moest me haten voor het weg gaan zonder een gedag. Ik liet haar lippen los en keek haar aan "do you hate me?" Vroeg ik zacht.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 10:07 AM

Jennifer
'Alleen als je niet meer terug komt.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. 'Ik wil je niet meer missen. Ik had je nooit zomaar mogen laten gaan ik had je moeten volgen.' zei ik en slikte. Hard vechtte ik tegen de tranen die opwelden. Ik wou niet huilen. Ik was niet zwak. Maar volgens mij was Seth mijn enigste zwakte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 10:18 AM

Seth
"Dat komt goed uit." Zei ik terwijl ik haar aankeek ik haalde een doosje uit mijn achterzak. En had er vanaf dag 1 dat ik hier weg ging aangedacht. Ik ging op mijn knieën "Mary me Jennifer Lincoln."  Ik was van zaak tot zaak gegaan voor de perfecte ring voor het geval dat de dag zou komen dat ik er zou vinden en met haar zou trouwen.  ookal was ze op papier nog van Jake in de wereld van Jennifer en Seth was ze helemaal van mij. Het boeide me niet dat ze een zoontje  had ik zou haar helpen een vader figuur spelen alles wat ze maar wild. Als ik maar met haar kon zijn. Fano kwam aangelopen en schudde zijn hoofd "alle Girls love you Sethsian Bonasis."- Dank.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/03/2017 10:25 AM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en mijn ogen vergrootte enorm wanneer hij op een knie ging. Ik was verbijsterd. Er schoot van alles door mijn gedachtes. Het overnemen van de hell, Jake waar ik op papier nog mee getrouwd was, Levi, wat mijn familie er wel niet van zou vinden dat ik tegen hun zeggen in ga en alsnog trouw met Seth. Al dat interesseerde me eigenlijk niet meer zodra ik eraan gedacht had. 'Okay, Yes I want to mary you.' zei ik blij en kon de tranen nu toch echt niet meer tegen houden. Ze rolde over mijn wangen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/03/2017 10:31 AM

Seth 
Ik sprong overeind en kuste haar voor de 3e keer mijn handen omvatte haar gezicht. Terwijl mijn duimen langs haar gezicht streelde en haar tranen weg veegde. Niet veel later hadden we seks ik ging met een hand door haar haren terwijl ik boven haar hing. En kusjes op haar voorhoofd plaatste "i love you for enternity Jennifer Lincoln." Ik stoten sensueel in haar terwijl onze kleren overal en nergens op de grond lagen. Ik had Fano totaal in de steek gelaten met die 2 criminelen maar hij zei dat hij zich wel er uit redden. Ik had hem zo wat elke dag verteld over Jennifer how much i missed her.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  69  |  70  |  71  |  72  |  73  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum