ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  73  |  74  |  75  |  76  |  77  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/04/2017 10:55 AM

Jennifer
'Wanhopig?' vroeg ik en zuchtte. 'Die jongen moet leren praten onder druk.' zuchtte ik. Wanneer Seth opmerkt dat Vi jaloers lijkt knikte ik. 'Is ze ook.' Ik nam Violet haar handen en keek haar aan. 'Wat ik je nu ga vertellen, mag je aan niemand vertellen. Als ook maar 1 iemand erachter komt en ermee naar het nieuws gaat is Ian zijn leven over.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Ian gaat vreemd. Hij houd helemaal niet van Celina. Hij heeft dat contract niet eens willen ondertekenen, maar werd onder druk gezet.' zei ik tegen haar. 'Hij doet alles eraan om maar niet bij Celina te hoeven zijn in privé. Hij heeft zich nooit van zijn gevoelens voor jou kunnen afzetten maar jou kan hij niet krijgen, Celina wilt hij niet dus zoekt hij afleiding bij andere vrouwen.' zei ik. 'Dit heeft hij me vorige maand vertelt.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/04/2017 11:06 AM

Violet
Als ze dat zegt voel ik mijn maag alleen maar meer draaien." Wauw ik voel me nu veel beter Jenn" zei ik niet menend en eigenlijk heel down. Ik kwam overeind " ik ga een contract ondertekenen vanaf volgende week ben ik officieel getrouwd." Ik verliet hun kamer terwijl ik een gigantische pijn voelde. 

Seth 
Als Jennifer het uitlegd en Violet er heel down op reageerd neem ik diep adem." Ian zou meer als mij moeten zijn.. gewoon zijn verloofde killen en met het meisje zijn waar hij echt mee wil zijn. " Zei "ja ja" zei Levi klappend terwijl ik grinnikte en het een vrolijk mannetje was.

Reply Edited on 06/04/2017 11:08 AM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/04/2017 11:31 AM

Jennifer
Ik zuchtte. 'Vi...' zei ik maar ze was de kamer al uit. 'Ik had het niet moeten vertellen.' zuchtte ik en voelde een schuldgevoel aan me vreten. Ze moest niet zomaar een contract tekenen. Ik draaide me naar Levi wanneer Seth zegt dat Ian net als hem zijn vrouw moet vermoorden. 'Levi dit is Seth. Mama houd heel veel van Seth maar opa en oma mogen nog niet weten dat Seth hier is oké? Seth speelt verstoppertje met opa en oma.' zei ik tegen hem en zag hem grinnikend knikken. 'Papa Seth?' vroeg hij. Waarom deed hij dit toch bij iedereen. Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. 'Seth is niet je papa. Papa komt niet meer terug.' zei ik. Ik wou Seth wel voorstellen als zijn nieuwe papa, maar dan denk ik dat mijn ouders het sneller dan nodig wisten dat hij hier was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/04/2017 04:22 PM

Seth 
"Hi little guy." Zei ik liefjes terwijl hij glimlachte." Ik denk dat we het je ouders moeten vertellen voordat wel officieel getrouwd zijn" zei ik tegen haar "je vader heeft mijn vader gekend dus er is vast een kans dat hij je officieel aan mij geeft." Ik zette mijn hand op haar wang "i wanna make you happy inclusief dit mannetje" ik kietelde Levi in zijn buik terwijl ik dit al voor me zag een gezin. Met nog een 2e erbij. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/04/2017 05:07 PM

Jennifer
Ik glimlachte en keek naar Levi die zo te zien prima met Seth kon opschieten. Ik beet op mijn lip. 'Ik hoop het.' zei ik en zag hoe Levi begon te schaterlachen toen Seth hem kietelde. Ik drukte een kus tegen Seth zijn lippen. 'Ik ben zo blij dat je terug bent' zei ik tegen hem. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/04/2017 09:28 PM

Seth
 Ik glimlachte tegen haar lippen aan "ik ook." Ik voelde me net een vader en verloofde ookal was Levi niet mijn kind. 2 weken vlogen voorbij na veel moeite gedaan te hebben kreeg ik eindelijk toestemming om met Jennifer te trouwen. We hielden ons trouwerij in het kasteel met een heleboel mensen. Vooral omdat iedereen de trouwdag van de koningin wou mee maken." Adem.in en adem uit" zei Fano tegen me terwijl we op het altaar stonden en mijn lichaam kroelde van nerveusheid. Elijah en Drake hadden me ook gejoint terwijl bijna iedereen van onze oude school was gekomen. Ik deed precies wat Fano zei." En ik ben luchtig!" Zei ik snuivend terwijl iedereen al klaar zat en de bruidsmeisjes al kwamen. Als ik Levi met mijn bruid zie aan komen lopen doet mijn hart een sprongetje.

Violet
"Woeh ik ben zo trots op je Jennifer!" Riep ik terwijl ik de enige was die überhaupt zo kon doen. En iedereen er formeel bij zat." Ga zitten boer!" Zei Harper met een lachje terwijl ze me naar beneden trok en heel nicht academy er was. Inclusief Ian maar dat boeide me niet ik was veel te blij voor Jennifer ze zag er geweldig uit. En ik was blij dat ze mijn nicht is en mijn soort van zus! Ze is een geweldige moeder en ze heeft het verdiend. Ik keek naar Seth die nog nooit zo had gekeken naar Jennifer.

Reply Edited on 06/04/2017 09:31 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/04/2017 10:12 PM

Jennifer
Ik haalde diep adem. 'Mama bang?' vroeg Levi. Ik tilde hem op en schudde mijn hoofd. 'Nee schatje. Zenuwachtig.' zei ik en drukte een kus tegen zijn wangetje. Ik zette hem terug op de grond en keek naar hem. 'Wil je mama geven aan Seth?' vroeg ik. Hij knikte ook al begreep hij het volgens mij niet helemaal. Ik pakte zijn handje en nam de bloemen in mijn linkerhand. Ik liep langzaam om de hoek en zag Seth bij het altaar staan. Ik glimlachte breed en liep stap voor stap op hem af. Zodra Levi Seth in de gaten had liet hij mij al snel los en rende naar hem toe wat me nog breder deed lachen. Ik liep de trapjes op het altaar op en Levi stond al klaar om opgetild te worden door Seth. Mijn bloemen overhandigde ik aan Violet en ik keek naar Levi. Mijn moeder had hem naar haar toe genomen en hij zat nu bij haar op schoot. Ik bekeek Seth. Hij zag er echt onweerstaanbaar uit in zijn zwarte pak.

Ian
Ik zat met Celina in de balzaal die helemaal tot "trouwkapel" was omgebouwd. Violet stond bij het altaar op de plek van Maid of Honor. Ik glimlachte en zag hoe mooi ze erbij stond. Ik wou haar zo graag. Wanneer Jennifer over de loper naar het altaar liep stonden we op. Jenn zag er prachtig uit maar al snel waren mijn ogen op Violet gericht. Wat wel op moest vallen omdat mijn hoofd als enige de andere kant op gedraaid was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/04/2017 10:27 PM

Seth 
 Als Levi wild dat ik hem optil glimlach ik zwak maar word hij alweer van me weg genomen. Mijn ogen waren nu alleen maar gericht op Jennifer en hoe gevoelig ik ook was ik moest gewoon huilen Just by looking at her. Fano sloeg me op mijn schouders "kijk hoe mooi mijn vrouw wel niet is!" Zei ik zacht. Ik horde gerumoer terwijl Elijah begon met het ja-woord." Sethsian Bonasis neem jij Jennifer Lincoln als je wettige echtgenoot?" "zeker weten." Zei ik gelijk.

Violet
Ik kreeg het boeket terwijl ik er naar keek zou ik ooit op het altaar komen te staan? Ik voelde een blik op mij gericht en keek op naar Ian als ik zie dat zijn blik alleen maar gericht op mij is. Kijk ik hem ook even lang aan "ja dat konden wij ook zijn ja." Dacht ik in mezelf ik draaide arrogant mijn hoofd. Terwijl Seth huilde "ahww" merkte Jennie op "ze heeft zo een geluk met Seth." Merkte Harper op. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/04/2017 10:52 PM

Jennifer
Ik keek Seth aan in zijn ogen en zag hoe waterig ze waren waardoor ik ook een traantje liet. Ik beet op mijn lip wanneer hij ja zegt en keek naar Elijah. 'Neem jij, Jennifer Lincoln Sethsian Bonasis tot je wettige echtgenoot?' vroeg hij. Ik keek Seth in zijn ogen en knikte. 'Ja, ik zou niets liever willen.' zei ik en grijnsde breed. 'Seth, je mag je bruid kussen. Hou het netjes dit is niet meer de night academy.' grijnsde Elijah. Ik lachte kort en zette een stapje dichterbij om vervolgens mijn lippen tegen de zijne te plaatsen.

Ian
Ik zag dat Violet ook keek en grijnsde, maar na een tijd keek ze toch weg. Ik zuchtte kort en keek naar Seth en Jennifer die niks aan veranderen. Ik hield gewoon niet van haar op die manier. 


bruidsjurk.jpg

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/04/2017 11:06 PM

Omg pretty!

Seth 
Ik grinnikte om Elijah's opmerking en plaatste mijn lippen zonder na te denken op de haren. Terwijl ik mijn handen op haar wangen plaatste. En iedereen begon te juichen. Van een rotjoch tot een echtgenote. Deze kus moest lang duren ik nam haar in mijn armen en maakte een beweging naar beneden hoe echte mannen hun bruid kuste.

Violet
Iedereen sprong overeind en joelde terwijl Levi het hardst joelde." Mama papa!" Zei hij stuiterend in zijn oma's armen uncle Blake zat er suf bij. Maar ik kon zien dat hij blij was voor zijn dochter. Ik glimlachte zwak en keek naar het paar als Seth die beweging maakt die ik hem geleerd. Grijns ik voldaan ik was het bruidsmeisje en had alles precies goed gepland. Ik nam diep adem en moest er even tussen uit ik wilde ook zo blij kunnen zijn als ik ging trouwen. Maar ik weigerde om ongelukkig te zijn met een man die ik nauwlijks kende. Ik liep naar buiten terwijl iemand me volgde.  Het was Derek. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  73  |  74  |  75  |  76  |  77  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum