ORPG|| Feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  74  |  75  |  76  |  77  |  78  ...  82  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/04/2017 11:24 PM

Jennifer
Ik grijnsde tegen zijn lippen en voelde hoe hij me liet hangen in de lucht terwijl hij over me heen boog. Ik grijnsde breed en liet na een tijdje zijn lippen los. Ik was buiten adem van het kussen en van gewoon het hele gebeure. Ik veegde een traan weg en keek naar Seth. Ik nam zijn hand vast. Hierna was het feest in de tuin. Een grote tuin vol met kleurrijke bloemen en het perfecte weer. 

Ian
Ik keek naar de twee. Ik was blij voor Jenn en Seth dat ze elkaar weer gevonden hadden. Ik keek naar Violet die tussen de vrolijke drukte naar buiten liep en ik zag ook dat ze werd gevolgd door een bekend gezicht van vroeger. Die vervelende boeren pummel Derek die ook gevoelens had voor Violet. Toch nooit zoveel als mij mate. 'Ik moet even een luchtje scheppen.' zei ik tegen Celina en maakte de knoop van het jasje van mijn pak open terwijl ik de rij verliet en op een verre afstand achter Derek en Violet liep zodat niemand me opmerkte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/04/2017 11:39 PM

Seth 
Eenmaal in de tuin was iedereen in gesprek en werden we vaak genoeg gefeliciteerd met ons succesvolle huwelijk. Onze honeymoon hielden wel in Bulgarije omdat ik haar graag mijn thuisland wou laten zien. Ik hield Levi vast in mijn linkerarm terwijl Jennifer de taart mocht snijden "mama ik wil taart!" Klaagde Levi terwijl ik een kus op Jennifer's wang plaatste. Ik kon niet wachten tot Bulgarije.

Violet
"Dat is lang geleden" merkte ik op terwijl Derek knikte "hetzelfde." Even was het stil "heb je al een verloofde gevonden?" Vroeg hij ik schudde mijn hoofd "jij?" "Ook niet." Als hij dat zegt kijk ik hem aan Derek was mijn ex en we waeen goed bevriend dus hij was een optie." Misschien moeten wij trouwen" zei ik zuchtend "nee gek.. jij bent nog steeds zeker op die dushbag van het lacrosse team." Ik grinnikte "ja dat klopt ja" zei ik eerlijk "maar hij wild me niet dus dan houd het op." Zei ik teleurgesteld. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/04/2017 11:58 PM

Jennifer
Ik glimlachte en pakte het grote mes terwijl iedereen om ons heen stond. Ik keek naar Levi. 'Jij mag het 2e stukje Levi.' zei ik tegen Levi en tikte speels op zijn neus. Ik grinnikte en sneed het eerste stukje taart waarna werd geklapt. Ik grinnikte en legde het mes weg. Ik liet eerst Seth een hapje nemen door hem te voeren met een vork en vervolgens Levi.

Ian
Ik stond om het hoekje en luisterde mee. Ik beet op mijn lip en kwam de hoek om. 'Daar heb je het mis.' zei ik en beet op mijn lip. Ik keek naar Derek. Het verbaasde me dat hij nee zei. Of eigenlijk dat hij zei dat hij het niet wou doen omdat Violet niet van hem hield.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/05/2017 12:07 AM

Violet
Als Ian me in de reden valt schiet ik overeind." Ha.. afluisteren is heel ongepast en ik sprak niet over jou." Loog ik Derek kwam overeind "ik ga taart halen" zei hij om ons alleen te laten." Derek wait" maar hij liep al weg. Ik deed mijn armen overelkaar "je irriteerd me" zei ik grof tegen Ian. Gewoon omdat ik dat knappe gezicht van hem steeds moest zien.

Seth 
Ik likte een beetje slagroom van mijn onderlip weg. Terwijl Levi genoot van zijn hapjes taart. Ik plaatste een kusje op Jennifer's lippen ik kon niet wachten om een kind te baren. Mijn 1ste kind heb ik altijd al voor Jennifer over gelaten. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/05/2017 12:21 AM

Jennifer
Ik grinnikte tegen zijn lippen en keek naar Seth. 'Ik ben zo gelukkig nu.' zei ik tegen Seth en drukte een kus tegen Levi zijn hoofdje. Iedereen was weer met zijn eigen ding bezig en begon ook van te taart te eten. Ik nam Levi over van Seth en zuchtte van geluk.

Ian
'Het heeft geen zin om te liegen, Vi. Zoals ik al zei. Je neus kreukt nog steeds een beetje naar boven wanneer je liegt.' zei ik met een grinnikje. 'Nota bene is het ook zeer onbeschoft om de bruid alleen te laten als een Maid of Honor.' zei ik tegen haar. 'En ik Irriteer je omdat ik iedere keer als je me ziet gevoelens bij je oproep die je liever niet meer had gehad.' zei ik en grijnsde.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/05/2017 12:34 AM

Seth 
" Als jij het bent ben ik het ook." Ik keek naar haar terwijl ze een geweldige moeder en volwassen vrouw was geworden. Kon mijn moeder me maar zien." Om 3 uur komt de limo, en dan geef ik je de nacht van je leven" zei ik fluisterend in haar oor terwijl ik mijn armen om haar middel deed." Take a room Sethsian!" Zei Mike terwijl hij ons altijd al peste als we weer bezig waren.

Violet
"Asshole!" Zei ik terwijl ik het boeket op hem gooide "het is niet grappig om met mijn gevoelens te spelen Ian.. ik weet nu wel dat ik je nooit zal krijgen dat heb je me 6 jaar terug laten weten." Zei ik tegen hem "en ik vind wel iemand denk maar niet dat je dan nog steeds belangrijk bent." Zei ik vals "ga naar het feest ik wil toch niet meer met jou praten anyway." Zei ik terwijl ik me omdraaide en hij me inmens irriteerde omdat hij gelijk had. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/05/2017 12:40 AM

Jennifer
Ik grijnsde en legde mijn hoofd tegen het zijne. Ik zette Levi neer die rond begon te rennen en ging spelen met andere kinderen. Ik ging tegen Seth staan en keek lachend naar Mike. Ik keek vervolgens weer naar Seth. 'Ik kijk er nu al naar uit.'zei ik tegen hem en drukte mijn lippen tegen die van hem.

Ian
Ik glimlachte zwakjes en trok haar aan haar pols terug naar mij en drukte mijn lippen tegen de hare. 'Ik wil jou.. Ik heb altijd alleen maar jou gewilt. Mijn ouders hebben een contract ondertekent zonder ik er iets van wist. Ik kon niet anders. Er zou oorlog komen als ik het zou verbreken.' zei ik tegen haar. Ik beet op mijn lip en keek naar haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/05/2017 01:00 AM

Violet
Als hij me kust schrik ik in de eerste instantie. En als hij dan stopt en alles uitlegd. Kijk ik hem verveelt aan "Seth heeft zijn verloofde vermoord voor Jennifer." Zei ik simpel "en als je voor mij ging zou er geen enkele oorlog komen en dont dare to Kiss me again terwijl je nog getrouwd bent." Zei ik boos tegen hem "ik ben niet meer van  jou en jij niet van mij omdat jij een stomme contract niet durfde te   verbreken voor een boerin als ik!" Zei ik ineens met tranen in mijn ogen ik gaf hem een duw en sloeg op zijn borstkast "dit is allemaal jou fout!"

Seth
Ik grinnikte "zin in een voorproefje?" Ze wist hoe ik kon zijn met mijn flexibele tong. Onder haar jurk zou niemand me opmerken. Ik nam haar hand vast en nam haar terug mee naar binnen. Op school waren we ook zo geweest we glipte er tussen uit wanneer we maar wilde. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/05/2017 01:13 AM

Jennifer
Ik grinnikte en liep met hem mee. 'Zouden we dit niet moeten bewaren voor onze huwelijksnacht?' grijnsde ik, al wist hij wel dat ik het aanbod niet kon afslaan. Ik grijnsde en trok hem mee in een van de gastenkamers wat was omgetoverd tot de garderobe. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne.

Ian
Ik zuchtte. Als ze me slaat probeer ik haar polsen vast te pakken. 'Godverdomme Vi, je weet dat ik alles voor je zou doen. Ik hou van je verdomme.' zei ik en keek recht in haar ogen. Ze moest toch wel weten dat ik nooit van iemand anders heb gehouden dan van haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/05/2017 11:46 AM

Violet
"6 jaar Ian en je verteld me dit nu pas" zei ik huilend terwijl ik stopte "al die happy foto's van je trouwerij meende dus niks voor je je honeymoon in parijs.. je kan me niet wijsmaken dat je meer van mij houd dan van haar." Zei ik tegen hem mijn vriendinnen hadden het er nog altijd over hoe Ian's trouwerij was gelopen. En ik stikte van Jaloezie "ik weet niet wat je van me wild door te zeggen dat je van me houd...  Ian."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  74  |  75  |  76  |  77  |  78  ...  82  |  »  |  Last

« Back to forum