ORPG//: Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  19  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/07/2017 06:05 PM

Fay
Ik lach zacht " het kan toch, er zijn vast wel mensen die dat als droombaan hebben " knik ik " die mensen houden van paarden en schoonmaken dus daar heb je het. Staljongen " plaag ik hem en schiet in de lach " ja met een tandenborstel " grap ik en aai even het paard. " als je wilt kan je een van de wachters zelf worden " knik ik. Ik hoop dat hij het een leuke baan vond want dat was het beste wat ik voor hem kon regelen. " hij zag zelf hoe sterk je in je schoenen stond toen dus ja dat is het beste wat ik kon regelen " knik ik " tenzij jij wat anders wilt? Ik weet niet wat jij leuk vind namelijk "

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/10/2017 06:41 PM

Ryder

"Hmmm een wachter?" zeg ik en ik grijns. "Lijkt me best oke." Ik kijk de blondine aan en glimlach terwijl ik haar dichter naar me toe trek. "Er is toevallig geen kans dat ik je persoonlijke wachter kan zijn." grap ik en ik vlecht mijn vingers in die van haar. "Sterkste wachter moet de prinses toch beschermen?" ik druk een kus op haar lippen en glimlach. "Of kom ik dan nog sneller aan de galg terecht?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/10/2017 07:39 PM

Fay
Ik glimlach als hij het oké vind " gelukkig maar " grinnik ik zacht " iets anders lukte me echt niet " knik ik en laat me naar hem toe trekken en leg m'n handen op z'n schouders en blijf hem aan staren. Ik haal m'n schouders op " misschien krijg je m'n vader zo ver " plaag ik hem en kijk naar z'n handen die om de mijne heen gaan en knik eventjes. " Dat moet zeker " zeg ik " maar ben jij dat dan wel? " plaag ik hem en beantwoord glimlachend zijn kus en voel elke keer een raar gevoel van binnen. Ik schud eventjes m'n hoofd " nee vast niet " grinnik ik zacht en staar eventjes naar hem. " je bent zo perfect " mompel ik.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/10/2017 09:09 PM

Ryder

"Je bent zo perfect." mompelt ze en ik schud even mijn hoofd. "Ik ben niet perfect ," zeg ik en ik laat mij handen rusten op haar heupen. "ik kom dicht in de buurt maar ik ben niet zo perfect als jij." dat er ooit nog zoiets uit mijn mond zou komen. Ik kuch even en glimlach terwijl ik een blonde lok uit haar gezicht streel. "Wanneer begint mijn eerste werkdag?" vraag ik uiteindelijk terwijl ik een beetje verdrink in haar ogen. Ik schrik uiteindelijk op van een geklop en kijk opzij. "Ryder!" hoor ik een jongensstem zeggen. "Mam zegt dat je naar binnen moet. Straks krijgt de prinses nog koud." Mijn broertje loopt als hij zijn zin heeft afgemaakt terug weg van de stallen. "Wil je iets te drinken?" vraag ik en ik kijk Fay aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/10/2017 09:18 PM

Fay
Ik knik " ben je wel " glimlach ik " Zoë je je bent het wel " knik ik " je zet andere boven je " glimlach ik en wordt zacht rood. Als hij gelukkig over iets anders begint kijk ik hem weer even aan. " Ja dat heb ik eigenlijk nog niet gevraagd " lach ik zachtjes " maar ik denk dat je morgen gelijk kan beginnen " knik ik. " Of vanavond door mij naar huis te brengen? " plaag ik hem en kijk op als ik z'n broertje hoor. " Ik krijg het niet koud hoor " knik ik " en Fay is prima als naam " grinnik ik zacht. Als hij vraagt of ik wat drinken wil schud ik m'n hoofd " nee dankje, maar we kunnen wel naar binnen toe als je dat liever hebt " glimlach ik en speel eventjes met z'n haren.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/10/2017 09:32 PM

Ryder

"Ik sta hier eigenlijk perfect." glimlach ik terwijl ik haar kus. Als ik mijn lippen terug weghaal van dehare kijk ik haar aan. We stonden hier al een tijd en het begon al bijna avond te worden. "Zal ik je thuis brengen?" vraag ik en ik glimlach . Ik haal mijn paard uit de stal en zadel hem snel op. Ik haal Fay haar paard ook van stal en kijk haar aan. "Kom professional , laat is zien wat je al hebt geleerd." glimlach ik en ik wacht tot ze erop zit eer ik opstap. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/10/2017 09:39 PM

Fay
Ik glimlach en kus zacht met hem mee. Als hij zijn lippen weghaalt kijk ik hem aan en glimlach naar hem, hij was echt lief. Ik knik " nou vooruit " lach ik en kijk hem eventjes na hoe hij de paarden gaat halen. Ik pak de mijne aan, Naja de mijne? Van m'n vader en stap erop. " denk niet dat hij blij is " knik ik en lach eventjes " rustig aan hoor het is zowat al donker " grinnik ik zacht en spoor het paard aan in een stevige loop en kijk glimlachend naar Ryder. " ok heb een goede leraar gehad " grijns ik.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/10/2017 09:48 PM

Ryder

Ik rij naast haar. "Weet ik." antwoord ik en grinnik. Ik let de hele tijd goed op zodat er niets met haar gebeurd en wanneer we aankomen bij het kasteel rij ik in een automatisme naar de stallen. Ik stijg van mijn paard en hou Fayena's paard vast zodat ze eraf kan. Ik zet mijn paard vast en zet die van Fay op stal. Wanneer ik terug naar haar loop kijk ik haar aan en dan naar de stallen. "Het is een gewoonte geworden." mompel ik. Ik zie de dienstmeid die zoals ik is voorbij komen. Ze kijkt me even grijnzend aan en loopt het kasteel in. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 07/12/2017 09:28 AM

Fay
" Je hebt wel veel lof over jezelf he " plaag ik hem en kijk hem glimlachend aan. Als we er zijn zucht ik diep en rij achter hem aan naar de stallen toe en laat me daar van het paard afglijden " dankje " knik ik en pak het paard aan en geef het aan een van de nieuwe staljongen die er loopt. " Achja " lach ik zacht en kijk om als er iemand langs loopt. Een van de dienstmeiden ", waarom zat ze naar Ryder te kijken met een brede glimlach? " gaat er door m'n hoofd en kijk haar eventjes na en dan weer naar Ryder. " ik denk dat ik naar binnen moet " mompel ik zachtjes.

Reply

Leena6

24, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 07/13/2017 12:11 PM

ryder

"Ik denk dat ik naar binnen moet." mompelt ze. Ik knik. "Ik zie je morgen." Ik druk een kus op haar voorhoofd en maak mijn paard los. "Ehm , ik hoop dat je vader me wel de dagen van de.." ik wijs even naar de maan. "volle maan , vrijaf wil geven. Anders ehm , weet ik niet of ik mensen hun veiligheid kan garanderen." zeg ik en ik hou de teugels van mijn paard in mijn rechter hand en kijk de prinses aan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  19  |  »  |  Last

« Back to forum