ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/26/2017 11:11 PM

Sarah
Ik kreunde vermoeid. 'Laat me toch met rust Darren.' zei ik en draaide me naar hem om. Als hij een pluk uit mijn gezicht wreef deinsde ik weg met mijn hoofd. 'Blijf met je gore poten van me af.'siste ik en liep van hem weg. Ik ging op het bankje zitten bij het vijvertje en zuchtte.

Levi
Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. 'Hij kende zijn limiet niet, anders had hij haar daar niet neer gegooid. Ook al heb ik ingegrepen.' zei ik zuchtend. Ik nam ook een bloodbag en mixte een beetje met een beetje whiskey.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/26/2017 11:20 PM

Rosie
Ik schoot overeind "ik ga." Ik liep de gang op terwijl ik me mateloos  begon te irriteren. Het enige wat ik wilde was hem maar toch bleef  hij ontkennen en Sarah een beetje vrededigen.

Darren
Ik nam grinnikend een hijs ik genoot van het feit dat ik haar zodanig kon opfokken tot ze ophoud met haar gedrag. En ik eindelijk in alle rust haar kon beïnvloeden. Dat lichaam van haar was ik nog lang niet klaar mee. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/26/2017 11:27 PM

Sarah
Ik voelde zijn aanwezigheid en voelde me gewoon niet op mijn gemak. Er was een tijd dat ik echt stapel op hem was. Maar nu hij zich zo gedraagd nam het alleen maar af. Ik staarde naar het water en zag er de grote vissen in zwemmen. Ik glimlachte zwakjes en werd zo toch een beetje rustig.

Levi
Zuchtend keek ik haar na. 'Rosie wacht nou.' zei ik. Wat had iedereen toch tegen Sarah? Ik dronk mijn glas leeg en schonk dit keer in verhouding meer Whiskey in dan bloed.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/27/2017 06:12 PM

Rosie
Zuchtend plofte ik neer op bed. Ik wist niet waarom ik zo jaloers deed. Hij wilde me niet en dat was duidelijk en ik snapte ook wel waarom. Hij was mijn neef maar mijn gevoelens voor hem waren sterker dan oooit zelfs Jack kon me daar niet van afhelpen.

Darren
Ik rolde mijn ogen en keek na haar vanaf een afstand. Teminste wist ze nu dat er niet met mij te spotten viel.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/27/2017 06:20 PM

Sarah
Met een tevreden glimlach voelde ik de wind langs mijn gezicht blazen. De aanwezigheid van Darren verpeste het wel een beetje. Ik beet op mijn lip en kwam weer overeind. 'Waarom kun je mij niet gewoon met rust laten. Ik mag jou niet, jij mag mij niet. Het zou makkelijk moeten zijn, niet?' vroeg ik hem en keek hem arrogant aan.

Levi
Wanneer ik dat glas op had liep ik naar de werkkamer van Seth. Die zat eigenlijk altijd op slot. Hij wist niet dat ik ooit een kopie had gemaakt van de sleutel. Net als dat Darren dat niet wist. In zijn werkkamer kon je alle zaken vinden en klussen die hij ooit had afgerond.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/27/2017 06:43 PM

Darren
"Laten we zeggen dat ik er het beste van maak."  Zei ik arrogant tegen Sarah "ik mag je wel maar op mijn mannier." Zei ik met een duivels lachje terwijl ik mijn joint weggooide.

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/27/2017 08:56 PM

Sarah
'Dan heb ik toch liever dat je er niks van maakt en uit mijn buurt blijft.' zei ik en ging met een hand door mijn haar. 'Ik kon je nog verdragen voordat je met je vieze tengels aan me zat.' zei ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/27/2017 10:04 PM

Darren
"O Darling ik MAG jou aanraken en wanneer ik dat wil." Zei ik tegen haar "je moeder heeft je niks voor niks aan mij gegeven Princess." Ik drukte een kusje op haar voorhoofd en grijnsde vals "wees wel op tijd voor ons momentje my lady." Zei ik sarcastische terwijl ik naar binnen liep en haar leven echt overhoop gooide.

Rosie
Ik liep naar beneden en zag de deur van oom Seth's kantoor open staan. Ik liep naar binnen en zag Levi "geef me een reden waarom ik jou niet zou moeten snitchen?" Zei ik met een zuchtje.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/27/2017 10:25 PM

Sarah
Verafschuwend keek ik hem na en keek vervolgens op mijn telefoon. No way dat ik me weer zo liet misbruiken door hem. Ik liep naar binnen naar mijn kamer waar ik me omkleedde in een jurkje tot boven mijn knieën en deed wat meer make up op. Mijn haren liet ik gekruld langs mijn schouders vallen. Hij kon me niks doen waar er duizenden getuigen waren. Ik liep naar buiten en nam de cabrio naar de stad.

Levi
Van de stem van Rosie keek ik nog niet eens op. 'Ik heb er genoeg. A het interesseerd je niet dat ik hier ben. B Ik betwijfel of mijn vader je gaat geloven en C je houd van me en zal je eigen bloed niet veraden.' zei ik en zocht door de files in zijn lades.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/27/2017 10:45 PM

Rosie
Ondertussen maakte mijn iphone al een shoot van hem." Je abc's werken voor mij niet meer.. dus wat word het de kamer langzaam verlaten of ik laat je  gaan maar op 1 voorwaarde." Zei ik en ik begon al met wat ik precies van hem wilde "we going to have seks again of je nou mijn neef bent of niet."

Darren
"Echt het word op de dag erger met haar." Zei ik met rode ogen terwijl ik grijnsde en niet kon wachten totale terug was.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum