ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/04/2017 08:47 PM

Sarah
Ik keek hem vals aan. Wanneer hij me los liet keek ik hem na. 'Hij is echt een eikel geworden.' zei Claire wanneer hij weg was. 'No way dat ik nog terug ga vanavond.' zei ik en dronk mijn drankje leeg. Hij wist wel weer mijn avond te verneuken.

Levi
Wanneer ik de volgende snap keek fronste ik en zette mijn telefoon uit. Gek dat ze me maakte. Ik haalde een hand door mijn haar en stak een joint op.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/04/2017 08:58 PM

Darren
De volgende dag zaten we allemaal aan tafel ready om terug te gaan naar school. Levi zat niet meer op school maar wist wel mijn schoolweken te verpesten door als docent op te treden op de nightacademy. Ik zette mijn stropdas goed en keek naar mijn Rosevield uniform alles zat goed. Ik keek naar Rosie die alleen maar gefocust was op haar telefoon. Vervolgens glee mijn blik naar Sarah ''rij je mee weduwe?'' Vroeg ik grijnzend ''of ga je lopen?'' Terwijl ik het eerste dreigend zei van dat ze niks te willen had.

Rosie
Als Darren weer begint met zijn gedrag kijk ik langzaam op van mijn telefoon. Terwijl mijn blik glee naar docent Levi geweldig moest ik weer naar zijn aanhangers kijken tijdens de lessen. Sarah en Darren liet ik maar zolang Darren haar uit de buurt bleef houden van Levi vond ik het goed.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/04/2017 09:59 PM

Levi
Ik rolde mijn ogen wanneer Darren weer begon. 'Jezus Dar, je gaat weer naar school. Genoeg anderen om te terroriseren.' zei ik en keek vervolgens naar Rosie die er maar ongeinteresseerd bij zat. Deze familie was zo close. Geen idee waar het mis ging. Ik beet op mijn lip en propte snel wat eten naar binnen.

Sarah
Ik rolde mijn ogen en reageerde er niet op. Ik wou geen enkel woord meer met hem wisselen. Eenmaal op school zou hij vast interesse krijgen in een ander wijf en zich daarop focussen. Misschien wel meer dan 1. Zolang hij mij maar met rust liet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/04/2017 10:09 PM

Darren
''Bemoei je er niet mee Levi.'' Zei ik vuil tegen hem terwijl Jarvis al aan kwam gelopen ''het is tijd om te gaan kinderen en Levi.'' Zei hij terwijl ik mijn tas over mijn rug sloeg en we niet meer op kamers sliepen maar ze nog wel hadden voor het geval. Eenmaal op school kwam ik mijn vriendin tegen Charlot ze wist toch al dat ik er niet trouw was.''Babe!'' Riep ze grijnzend in haar cheerleaderpakje terwijl ik fake grijnsde en naar haar toeliep en haar optilde in de lucht ik kuste haar op haar lippen. Terwijl ik echt een gespleten persoonlijkheid had. Als mijn beste vrienden Finn, Mark en Jay er ook zijn grijns ik breed 3 keer zoveel trouble.

Rosie
Eenmaal op school nam ik diep adem en zag ik mijn vriendinnen al staan. Maar mijn blik glee naar het concerge hok waar ik en Levi stiekem dingen deden. Maar dat was verleden tijd ''hey Meghan.'' Zei ik grijnzend terwijl haar ogen zoals gewoonlijk op Levi waren gericht ''damn je broer mag mij echt wel is een keer vragen voor een blowjob.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/04/2017 10:56 PM

Levi
'Meneer Bonasis voor jou.' zei ik met een grijnsje en liep achter ze aan richting de limo. Wanneer we er waren liep ik al snel naar binnen. Het was hier anders als leraar. Mijn vrienden waren allemaal van school af. Op 1 iemand na. Andrew. Hij was niet geslaagd bij zijn examens dus moest zijn laatste jaar over doen. Noem me egoïstisch maar ik was wel blij dat niet iedereen weg was.

Sarah
Wanneer we op school kwamen keek ik tegen Darren en zijn vriendin aan. Ik stak een vinger in me mond en maakte een kots geluid waarna ik naar mijn kluisje liep. Ik gooide al mijn boeken erin en liep verder naar de kantine waar Jill, Claire, Jeremy en Olivia al zaten. 'Hey, heb je het nog overleefd?' vroeg Claire met een lachje. Die avond na het uitgaan was ik bij Jeremy blijven slapen. Gelukkig maar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/04/2017 11:23 PM

Darren
Ik liep hand in hand met Charlot naar de kantine. Terwijl we ergens gingen zitten en ik Sarah nog steeds in de gaten hield. Dat werd hier waren betekende niet dat ik haar niet zou terroriseren.  We hadden zo les van  meneer "Bonasis" wat ik totaal niet grappig vond. 

Rosie
Iedereen was er bij Martial arts niemand die het skotten. Want Levi was populair en had genoeg mensen die hij kende. Ik wou dat ik zijn persoonlijkheid had. Ik keek rond en zag Darren en Sarah nog niet.

Darren
Ik had Sarah er even onder uit geglipt en liet haar me gedwongen pijpen in de jongentoilet." Dont you dare to scream" zei ik tegen haar terwijl ik gaar haren losliet  en klaar kwam in haar keel. Ik trok haar overeind en veegde haar mond met mijn mouw terwijl ik haar kleren goed zetten." Zo je kent de regels nu wel?" Vroeg ik satanische terwijl  ze net weer met Levi probeerde te praten of flirten of hoe je dat ook wil noemen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/05/2017 11:42 AM

Sarah
Ik voelde de tranen langs mijn wangen rollen vanwege het gebrek aan lucht dat ik kreeg. Als hij klaarkom wou ik het eigenlijk uitspugen, maar was ik genoodzaakt het door te slikken. Eenmaal recht overeind sloeg ik zijn handen weg. 'Wat begrijp je nou niet aan dat ik Levi niet wil? Dat is allemaal ove.' zei ik tegen hem en liep het hokje uit. 'Vroeger was je zo een leuke jongen. Toen boeide het me niet dat ik aan je werd uitgehuwelijkt. Nu zorg ik er persoonlijk voor dat dat contract gebroken gaat worden.' siste ik en liep de jongens toiletten uit. Ik ging richting de kleedkamers waar ik me snel in een strakke sportlegging omkleedde en een cropped top. Wanneer ik de MA zaal binnen kwam zag ik dat Levi al begonnen was. 'Sorry, ik werd opgehouden.' zei ik en ging bij de rest in de rij staan.

Levi
Ik had alles klaargezet en zuchtte. De zaal stroomde langzaam vol terwijl ik de grote pop neer zette. Iedereen was binnen op Sarah en Darren na. Nu begon ik me wel een beetje zorgen te maken. Ik was het totaal niet eens met de manier hoe Darren Sarah behandelde. Ik begon maar met de les. 'Goedemorgen iedereen. Voor de nieuwelingen onder ons ik ben meneer Bonasis en ik ga jullie de les Martial Arts leren. Dit is geen vak waar je even lekker kunt keten en rotzooi schoppen. Als je daarvoor bent gekomen is daar de deur en mag je een ander vakken pakket aanvragen.' vertelde ik terwijl ik de klas rond keek en iets langer bij Rosie bleef hangen. Toen ik verder wou gaan kwam Sarah binnen gelopen. Ze zag er niet vrolijk uit en ik kon wel raden dat Darren zich niet gedragen had. 'Ook laatkomers kunnen buiten blijven. Dit is een les van decipline. Voor vandaag omdat het de eerste dag is maak ik een uitzondering.'  

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/05/2017 12:02 PM

Darren
Ik luisterde niet en liep vrolijk de les binnen." Goeiemorgen Levi" zei ik terwijl ik naast Rosie ging zitten. En Charlot op mijn schoot kwam zitten." Dus wat leren we vandaag?" Vroeg ik grijnzend

Rosie
Als Darren naast me komt zitten kijk ik hem eerst verveelt aan." Wat heb je nou weer gedaan?" Mompelde ik geïrriteerd. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/05/2017 12:21 PM

Sarah 
Ik rolde mijn ogen wanneer hij binnen kwam en zijn schoothondje al meteen klaar ging zitten. Stoerdoenerij omdat hij niet kon hebben dat zijn broer hem hier de baas was. Ik keek kort naar Claire die al zag hoe ver het was. Ik beet op mijn lip en keek gewoon naar Levi.

Levi
Ik rolde zuchtend mijn ogen wanneer ik Darren binnen hoorde komen. 'Ook voor jou is het meneer Bonasis Darren.' zuchtte ik en keek hem aan. Niet te geloven dat hij in een opslag zo was veranderd. 'Defense. Zoek je partner, begin op de matten. Go.' zei ik terwijl iedereen twee tallen vormde en begon.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/05/2017 06:25 PM

Rosie 
Ik bleef zitten terwijl ik met een hand door mijn haar ging en ik geen zin had om te vechten tegen iemand die ik toch makkelijk kan verslaan.

Darren
Ik liep met Finn naar de maten "hoe gaat het met je nichtje?" Vroeg hij  terwijl ik glimlachte "super." Ik deed mijn verband om mijn handen en keek naar Sarah ze was van mij.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum