ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/07/2017 03:59 PM

Sarah
Grijnzend keek ik naar Claire waarna we begonnen te sparren. We waren erg aan elkaar gewaagd. Ik mocht mijn vampierkracht alleen gebruiken bij andere vampieren in de les en aangezien Claire een Witch is moest ik mijn normale kracht gebruiken. We waren beiden redelijk sterk. 

Levi
Ik liep door de leerlingen heen en verbeterde af en toe een postuur. Wanneer ik Rosie spot op de bank liep ik naar haar toe. 'Waarom zit je hier?' vroeg ik en ging naast haar zitten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/08/2017 09:57 AM

Rosie
Als Levi naast me komt zitten neem ik diep adem "kijken hoe iedereen vecht ik hoef niet mee te doen als ik een privéles kan krijgen." Zei ik tegen hem terwijl ik mijn armen overelkaar deed "ik denk dat jij meer is moet gaan Letten op Darren je bent sterker en ouder dan hem Lev." Zei ik "hij gedraagt zich alleen zo omdat hij denk ik er niet tegen kan dat je bijna in alles zo soepel en slim bent.. kleine broertjes kunnen ook jaloers worden op hun grote broer." Ik keek naar Dar en nam diep adem. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/08/2017 12:27 PM

Levi
kort keek ik rond. Tuurlijk wist ik dat Rosie veel beter was dan iedereen hier. Geen idee hoe ze zo goed is geworden. 'Misschien dat ik je vrijstelling kan regelen bij de directeur als je privé lessen kan krijgen.' zei ik en zuchtte wanneer ze over Darren begon. 'Dat kind is zo ontspoort zonder enige reden. Ik weet gewoon niet wat ik met hem aan moet. Hij luisterd niet naar me. Of ik nou zijn grote broer ben of niet.' zei ik en keek naar Darren die met Finn in gevecht was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/08/2017 12:48 PM

Rosie
"Dat is niet nodig." Ik kwam overeind "hij is onze familie dat kind dus moeten wij eigenlijk maatregelen nemen." Zei ik tegen hem "het beste waar je mee kan beginnen is Sarah negeren ik weet ze ziet er hulpeloos uit maar Darren kent zijn limiet." Zei ik "ergens zit die jongen van vroeger nog naar die zal hij alleen laten zien als wij er niet mee bemoeien." 

Darren
Ik gooide Finn neer en keek grijnzend naar mijn overwinning." Niemand kan mij aan" zei ik vol overtuiging terwijl ik naar Sarah keek. En ik zoveel met haar van plan was. Ik veegde het zweet van mijn voorhoofd terwijl ik mijn ogen niet van haar kon afhouden en verkeerde move en ik zou mijn acties verdubbelen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/08/2017 12:56 PM

Levi
Ik zuchtte. 'Ik snap het, maar je moet er ook bij stilstaan dat Sarah ook familie is.' zei ik tegen haar. Ook ik kwam overeind en keek naar haar. 'Als je geen vrijstelling wilt zul je toch moeten deelnemen aan de les of je nu zin hebt of niet.' zei ik wanneer er iemand langs liep. Ik kon natuurlijk geen lievelingetjes hebben. 

Sarah
Wanneer ik Claire tegen de grond had gewerkt grijnsde ik breed en hielp haar overeind. 'Volgende keer lig jij tegen de vlakte.' zei ze tegen me met een lachje. Ik grinnikte. 'We zullen zien.' Ik keek om naar Darren en zag hem kijken. Ik beet op mijn lip en draaide me weer naar Claire.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/08/2017 11:58 PM

Rosie
"Ik ben niet related aan haar dat Is darren."  Zei ik tegen hem "whatever Lev." Zei ik oogrollend terwijl ik overeind kwam en de zaal verliet. 

Darren
Als ik Rosie met Levi zie praten  neem ik diep adem. Ik liep op Levi af "waar gaat zij heen?" Vroeg ik terwijl ik onze lieve kleine nichtje niet zo graag rebels wil zien. Sarah was ook mijn nichtje maar zij was alleen mijn nichtje en mijn eigendom. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/09/2017 12:09 AM

Levi
'Roos.' zuchtte ik en keek haar na. Wanneer Darren naar me toe kwam beet ik op mijn lip. 'Geen idee. We kregen... een meningsverschil.' zei ik en gaf een schouderklopje. 'Oké, klas de les is afgelopen. Zie jullie overmorgen weer.' zei ik en liep terug naar de bank. Ik haatte het wanneer Rosie zo tegen me deed.

Sarah
Kort keek ik naar Rosie die de zaal verliet. Ik fronste en keek vervolgens naar Darren die met Levi praatte. Sinds wanneer kon Darren Levi weer uitstaan. Zuchtend liep ik met Claire richting de kleedkamers waar we ons omkleeden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/09/2017 12:44 AM

Rosie
Ik zat bij de cheerleaders en de populaire mensen aan tafel. Terwijl er constant geflirt met me werd. Maar al mijn aandacht naar Levi ging die met een paar vrouwelijke docenten zat. Ik nam diep en nam een slok van mijn milkshake dit leven was zo saai zonder de oude Levi de me zo wat had opgeleid om slechte dingen te doen.

Darren
Ik zat bij Finn aan tafel terwijl ik het net met Charlot had uitgemaakt ze zeikte te veel. En ik moest al mijn aandacht aan Sarah kunnen besteden.'' Ik ga even smoken'' zei ik tegen Finn terwijl mijn ogen Sarah al opzochten maar haar niet konden vinden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/09/2017 12:51 AM

Levi
'Dus, hoe bevalt het je aan de andere kant van alles?' vroeg Amelia. Ik grinnikte. 'Het is heel anders. Nooit gedacht dit te zeggen, maar af en toe mis ik het toch wel om gewoon leerling te zijn.' zei ik en zocht Rosie tussen de menigte. Ik glimlachte kort en keek vervolgens terug naar Amelia.

Sarah
Met een zucht keek ik naar Jeremy en Claire. We zonden bij Jeremy zijn kluisje. 'Je deed het wel oké hoor Claire. Don't worry.' lachte ik en keek vervolgens naar Jeremy. Jeremy was sterker dan Claire. Dat was altijd wel lachen wanneer die twee sparden. 'Zeg nu moet je je wel royal voelen nu je neef MA geeft.' zei Jeremy. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ben niet meer zo met Levi bezig.' zei ik 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/09/2017 01:06 AM

Rosie
Ik rolde mijn ogen arogant en kwam overeind terwijl ik mijn cheerleader pakje goed zetten. En mijn staart goed zetten misschien werd het gewoon tijd voor mij om iets anders te zoeken. Levi was toch een hersenloze playboy. Ik keek rond en kreeg al snel Finn op het oog ik ging tegenover hem zitten en grijnsde breed.'' Hey'' zei ik op mijn flirterigst.

Darren
''Sarah'' zei ik weer satanische ''kom je mee lunchen ik heb trouwens het lunchgeld.'' Zei ik giftig terwijl ik naar haar vrienden keek ''jullie mogen ook mee komen hoor.'' Zei ik super vriendelijk maar doortrapt.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum